Runningliesje Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Goeiemorgen frummels! Wat is het koud he? Eerst thee met ontbijt. Mijn knie doet nog steeds onwijs zeer, en vanavond heb ik de eerste training met de loopgroep... Ik maak me best zorgen. Nou, ja, eerst maar wakker worden! Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Morguh Liesje What's up? Je hebt er vast over geschreven maar ik nie weten...wat heb je aan je knie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Goede morgen Runningliesje. Kan je wel lopen met zo'n knie dan? Nou ja ook hier eerst maar een bakje en de kids het bed uit werken en me daarna voorbereiden op mijn gesprek. Nu alweer 6 dagen droog maar nog steeds de wil in therapie te gaan! Meld me zo nog wel even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 31 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Mogguh Har! Ik ben 2 keer aan mijn knie geopereerd na een ongeval met skiën. Het ging steeds beter, maar nu heeft de fysio een nieuwe martel methode uitgevonden om mijn been gestrekt te krijgen. Daar is hij maandag mee begonnen en het doet nu nog steeds pijn... Dat issut in een notendop... Die loopgroep is pas om 8 uur sávonds dus goede reden om niet te drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 goede morgen frummels. KOFFIE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 31 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Mogguh Mark! Ja ik kan wel gewoon en hardlopen. Gelukkig! Ik ga heel hard duimen voor je vandaag! Hoe laat heb je het gesprek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 möggeuh Gefröbelden, Laat ik eerst ieder1 een goed Samhain wensen, of een goed begin van een nieuw jaar, beginnend op de vruchten van afgelopen jaar/jaren en als ook de wijsheden die daar bij horen. Zeker voor degene die stappen gaan maken als detox enzo juist iets om mee te nemen. Maar herdenk ook jullie geliefden die nu niet meer in deze wereld zijn, de afscheiding naar "hun"wereld is vanavond erg dun, ze zijn nu dichterbij dan "normaal". Geniet van wat je wel hebt en wat gelukt is en leer van de fouten of wat er fout ging, maar ga hier niet over zitten treuren en janken. Kijk vooruit en leer ervan hoe blij een kind kan zijn als het een zoete appel krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 10 uur Liesje. Gelukkig heb ik eerst de kids anders waren het lange uren geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 moggeuh Igor, die bak van jou is echt wel een halve koffiepot :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Goeiemorgen mensen! Wat ben ik vroeg op... Diesel: samhain? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Maar effe over mij. Bijzonder wat er gebeurt. Voel me nu al langer dan ooit goed! Vanaf 10 juli geen depressie meer gehad..terwijl het de laatste 2 jaar zo was, dat ik precies 5 weken depressief was om daarna 7 weken hypomanisch te worden. Rapid cycling wordt dat genoemd. Omdat het hypomane nu langer duurt ga ik me steeds meer in balans voelen. Doe er wel wat voor hoor. Dagelijks oefeningen Mindfulness en 's avonds de rem erop zodat ik niet teveel doe op een dag...ben immers dagelijks tussen 6 en 7 op. Stoppen met drinken heeft opgeleverd dat ik gedisciplineerder ben geworden en beter invoel hoe ik erbij sta. Pluk ik nu de vruchten van Geen enkele garantie dat ik ècht invloed heb op die cyclus maar toch...het voelt goed dat er veranderingen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Mark das al over een paar uurtjes, nou weet ik nie hoe oud je kiddoos zijn maar volgens mij moet je dan uitgeput zijn ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 31 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Goedemorgen Jen, Diesel en Igor! Diesel, wat een wijsheid op de vroege morgen! DAGPACT: Albert Lytse Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Jen Samhain is eigenlijk het oud Keltische oud en nieuw, wat later meegebracht door oa de Ieren in amerika halloween genoemt werdt en bv in mexico samenvalt met "de dag van de doden" . das netjes kort uitgelegd he ;-) dus echt oud en nieuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 31 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Har, ik ben heel blij voor je! Je bent supergoed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Oei, met oud drink ik normaal ontzettend veel. Ben ik deze keer toch wel vergeten zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Nou was ik eigenlijk ook verbaasd over Liesje ;-) Kwam misschien doordat ik al snel bakkie ophad ( voordat Igor haar bak opeiste :-) ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Van hypomanie had ik zelfs nog nooit gehoord, Har, heb het moeten googelen. Maar jij kan dus leven met hypomanie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ach Jen dan moet je het maar zo zien, : met oud heb ik genoeg gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 mijn kids zijn 9 en 13 Diesel. Har erg goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 dat laatste klonk als wijsheid van Boll of Lytse ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ah, ook goeiemorgen andere gefreubelden Kan ooit hard gaan hier...heb je wat geschreven staan er inmiddels tig berichtjes bij...ook Senseomensen? @Diesel: Klinkt behoorlijk spiritueel wat je zegt. Houdt het spirituele je bezig? @Liesje: Sportieve meid! Gaat je helpen met droog staan lijkt me. Je knie mag dan wel problemen geven maar je hersenhelften komen iig in balans @Mark: Heb je nog wat geslapen? Spannende dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 O dan heb je al Kinderen Mark een in mijn ogen een werkbaardere leeftijd :-), hoe kijken zij dan nu ertegen aan? en als ik het vergeet zo heel veel sukses he met dat gesprek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Dank voor de complimenten maar weet je, ik heb het me eigen gemaakt vanuit respect voor lijf en geest. Bipolair zijn dwingt dat af... Omdat ik zoveel terugvallen met drinken heb gehad heeft het aan oefenmateriaal niet ontbroken om eindelijk eens goed voor mezelf te gaan zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Mooi Har, Het stoppen met drinken of nuchter leven is inderdaad een kwestie van de lange termijn. Zo ervaar ik dat ook, dat het me steeds beter afgaat en me er beter bij voel. Natuurlijk, er zijn altijd momenten dat je denkt, van goh zou ik eens meedoen. Maar dat kan niet, het is een verslaving. Zie op mijn werk weer iemand beginnen met roken. Zelfde smoesjes. 10 in de week in de vakantie gerookt. Heel netjes toch? Die zit zo weer op het oude patroon, zeker weten. Dat is nou eenmaal een kenmerk van verslaving. Zo mijn preekje zit er weer op. Een prettige dag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden