Spring naar bijdragen

Woensdag 31 oktober 2012

Runningliesje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede morgen Runningliesje.

Kan je wel lopen met zo'n knie dan? Nou ja ook hier eerst maar een bakje en de kids het bed uit werken en me daarna voorbereiden op mijn gesprek. Nu alweer 6 dagen droog maar nog steeds de wil in therapie te gaan!

Meld me zo nog wel even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh Har!

Ik ben 2 keer aan mijn knie geopereerd na een ongeval met skiën.

Het ging steeds beter, maar nu heeft de fysio een nieuwe martel methode uitgevonden om mijn been gestrekt te krijgen.

Daar is hij maandag mee begonnen en het doet nu nog steeds pijn...

Dat issut in een notendop...

Die loopgroep is pas om 8 uur sávonds dus goede reden om niet te drinken! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

möggeuh Gefröbelden,

Laat ik eerst ieder1 een goed Samhain wensen, of een goed begin van een nieuw jaar, beginnend op de vruchten van afgelopen jaar/jaren en als ook de wijsheden die daar bij horen. Zeker voor degene die stappen gaan maken als detox enzo juist iets om mee te nemen. Maar herdenk ook jullie geliefden die nu niet meer in deze wereld zijn, de afscheiding naar "hun"wereld is vanavond erg dun, ze zijn nu dichterbij dan "normaal". Geniet van wat je wel hebt en wat gelukt is en leer van de fouten of wat er fout ging, maar ga hier niet over zitten treuren en janken. Kijk vooruit en leer ervan hoe blij een kind kan zijn als het een zoete appel krijgt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar effe over mij. Bijzonder wat er gebeurt.

Voel me nu al langer dan ooit goed!

Vanaf 10 juli geen depressie meer gehad..terwijl het de laatste 2 jaar zo was, dat ik precies 5 weken depressief was om daarna 7 weken hypomanisch te worden. Rapid cycling wordt dat genoemd.

Omdat het hypomane nu langer duurt ga ik me steeds meer in balans voelen.

Doe er wel wat voor hoor.

Dagelijks oefeningen Mindfulness en 's avonds de rem erop zodat ik niet teveel doe op een dag...ben immers dagelijks tussen 6 en 7 op.

Stoppen met drinken heeft opgeleverd dat ik gedisciplineerder ben geworden en beter invoel hoe ik erbij sta. Pluk ik nu de vruchten van :)

Geen enkele garantie dat ik ècht invloed heb op die cyclus maar toch...het voelt goed dat er veranderingen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, ook goeiemorgen andere gefreubelden :) Kan ooit hard gaan hier...heb je wat geschreven staan er inmiddels tig berichtjes bij...ook Senseomensen?

@Diesel: Klinkt behoorlijk spiritueel wat je zegt. Houdt het spirituele je bezig?

@Liesje: Sportieve meid! Gaat je helpen met droog staan lijkt me. Je knie mag dan wel problemen geven maar je hersenhelften komen iig in balans :D

@Mark: Heb je nog wat geslapen? Spannende dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de complimenten maar weet je, ik heb het me eigen gemaakt vanuit respect voor lijf en geest. Bipolair zijn dwingt dat af...

Omdat ik zoveel terugvallen met drinken heb gehad heeft het aan oefenmateriaal niet ontbroken om eindelijk eens goed voor mezelf te gaan zorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Har,

Het stoppen met drinken of nuchter leven is inderdaad een kwestie

van de lange termijn. Zo ervaar ik dat ook, dat het me steeds beter

afgaat en me er beter bij voel.

Natuurlijk, er zijn altijd momenten dat je denkt, van goh zou ik eens

meedoen. Maar dat kan niet, het is een verslaving.

Zie op mijn werk weer iemand beginnen met roken. Zelfde smoesjes.

10 in de week in de vakantie gerookt. Heel netjes toch? Die zit zo

weer op het oude patroon, zeker weten.

Dat is nou eenmaal een kenmerk van verslaving.

Zo mijn preekje zit er weer op. Een prettige dag mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...