Jootje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Er kan er maar één de leukste thuis zijn hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 een vooruitkijkspiegel zou alleen zin hebben als je achterstevoren in je wagen zit maar dat stuurt wel iets moeilijker denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Ja, die zit op de achterruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 inderdaad, voor de achterruitenwisser want die zit langs buiten en de vooruitkijkspiegel zit langs binnen, andersom zou gek zijn ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Goeienavond, Kirk, wat vraag jij je toch stomme dingen af zo af en toe:P Leuke draad, het duurde wel ff voor die bijgelezen was. Zeurprijzen, dansjes, zijden beddengoed, pb-hulp. En natuurlijk gedoetjes. Lavendel, je blijft een toppertje:present: Lidia, die oproep heb ik hier helemaal gemist. Maar ga 'm niet terugzoeken:-). Ben thuisgekomen vanavond, na het boodschappen doen - geen drank gekocht overigens en ging even op de bank. Heb ik 3,5 uur liggen slapen:huh: Wel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 het is trouwens met 2 r'en : voorruitkijkspiegel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 ja duh. Ik was de enige die het goed schreef, wel achterruit. ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Han 10 meter scheurt net zo als 1 hoor, maar idd jouw humor is leuker eerlijk is eerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Ik wist niet dat ze in België ook een leger hadden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Ha Travel Dat noem ik nog eens een fikse schoonheidsslaap;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Hannah is haar aftrekposten aan het ontdooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Ik ga naar bed dit niveau had ik vroeger na 3 blikken sterk bier slaap lekker mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 zie je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Ha Bo, Was even nodig - en lekker dat ik me voel. En zit nu aan de koffie. Maakt niet uit, ik slaap daar gewoon op strakjes. Jane, hou je nog van me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Die zorgpremies. De mensen waar ik mee en voor werk, althans het merendeel daarvan verdient allemaal meer dan 1 ton per jaar. Leasebakken (niet te zuinig), blackberrys',extra vergoedingen en bonussen. En ze zijn furieus. Want VVD-stemmers natuurlijk. Ik hou mezelf maar vast aan het feit dat alles wat ik heb ook van mij is. Mijn telefoon, mijn laptop, mijn auto bijvoorbeeld. En een lage hypotheek. Mocht de tent failliet gaan - wat vrijwel ondenkbaar is maar goed - en wij onze banen zouden verliezen raak ik veel minder kwijt dan zij. Het is nog maar net begonnen, morgen staat het nieuwe kabinet op het bordes en overmorgen zitten ze weer thuis hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Deze vind je misschien grappig Kirk http://www.youtube.com/watch?v=S299XH2rLks&sns=fb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Kirky En? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Ik meld me droog af en ga maar weer eens op bed. Welterusten iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 huh Travel? Ik hou van reizen dat wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 oei Hannah daar ga ik even voor op mn matje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 niemand die het hoort en niemand die het begrijpt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Trusten Kirk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Is dat de zus van Ba Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 en Ka Naal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Kirk, ja dat verdienen ze wel. Maar veelverdieners hoor je nooit. Over geen enkele maatregel want dat trof hen niet of nauwelijks. Nu zijn ze ook een beetje aan de beurt en is het huis te klein. Ik zei nog: stamp nou niet te hard met die Van Bommels, straks kun je geen nieuwe betalen hahaha. En dat ze om hun bloeddruk moeten denken want de eerste onderzoeken vallen onder het eigen risico. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden