rapilos Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Wel bijziend Bam, maar niet scheel hoor. Toevallig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Ikke wel Rapi, zeker als ik moe ben. Dan gaat m'n ene oog nog wat meer hangen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Nancy, Ook van mij! Warhoofd dat ik ben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Nou Nancy van mij ook en ruikerdje Ja BamBam had ik ook gelezen en dacht dat ik weer es wat gemist had, eeuh maar was Hannah nie altijd een beetje met d'r kont tegen dat kerstkribbetje daarmee ? o sorrie Nancy , bijna vergeten he , want anders ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Originally posted by: yajalaGoedemorgen allemaal!De hele week zat ik al te denken dat het donderdag 1 November was,1 November was de dag dat Ekstertje en ik 2 jaar geleden zijn gestopt met drinken!Dus bij deze lieve Eks GEFELICITEERD met je 2 jaar droog meis!Dagje te laat maar wel gemeend!Super mooie prestatie!Dikke kusquote> Yala en Eks, top! Al twee jaar droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Originally posted by: DieselJa BamBam had ik ook gelezen en dacht dat ik weer es wat gemist had, eeuh maar was Hannah nie altijd een beetje met d'r kont tegen dat kerstkribbetje daarmee ?BB: Ja, dat was ze. Maar dat was ik vroeger ook en ik benuiteindelijk toch ook gegaan. Haha.Alle goeie dingen komen langzaam, ja toch?Maar ik dacht; ik check het ff... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Jen, heel veel sterkte meis.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 YaYa en Ekstertje, geweldig, proficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Ik heb even wat kris kras gelezen maar ik ben het kwijt. Te lang niet meer hier geweest. En meerdere dagen teruglezen, daar heb ik het geduld niet voor. Dus kan ik alleen maar hopen dat het met iedereen die ik ken goed gaat. Albertina, Bol, Jane Ik denk echt nog weleens aan jullie. En Fleur, natuurlijk!! :lops; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 De hele week zat ik al te denken dat het donderdag 1 November was, 1 November was de dag dat Ekstertje en ik 2 jaar geleden zijn gestopt met drinken! Van harte Yajala en Ekstertje! Een hele prestatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Hai Mup, Wat leuk dat je weer eens schrijft. Alles goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Weer terug van het voorlezen. Er valt weer veel te feliciteren: @ Dwab: van harte met je verjaardag. Ik hoop dat het goed gaat. :present::present::present::present::present::present: @ Bo: alweer 4 maanden droog! Goed joh. @ Yalaja en de voor mij onbekende Ekstertje, alweer 2 jaar! Ik volg jullie graag. Nu eerst even eten en dan weer verder lezen. Dat schiet zo niet op. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Mupske hey lieverd. Wat leuk dat je op bezoek komt. Hoe is ie. Zo ik heb de kerstboom staan. 4 uur over gedaan omdat ik dat ding helemaal in elkaar moest zetten maar nou heb ik een juweeltje in de kamer staan. Besneeuwd en wel Dat is het leuke van iets nieuws. Dan ga je nog meer je best doen om hem mooi te maken. Morgen ga ik verder met de rest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Voor Jen STERFBED Mijn vader sterft; als ik zijn hand vasthoud, voel ik de botten door zijn huid heen steken. Ik zoek naar woorden, maar hij kan niet spreken en is bij elke ademtocht benauwd. Dus schud ik kussens en verschik de deken, waar hij met krachteloze hand in klauwt; ik blijf zijn kind, al word ik eeuwen oud, en blijf als kind voor eeuwig in gebreke. Wij volgen één voor één hetzelfde pad, en worden met dezelfde maat gemeten; ik zie mijzelf nu bij zijn bed gezeten zoals hij bij zijn eigen vader zat: straks is hij weg, en heeft hij nooit geweten hoe machteloos ik hem heb liefgehad. Uit "Onmogelijk geluk" J.P. Rawie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Bollie, Hoe lang laat je je kerstboom staan dan. Tot na drie koningen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Zou zo maar kunnen Rapi. Weet je ik ben altijd een dag of twee bezig om alles in kerstsfeer te brengen. vind het dan doodzonde als ik hem weer gauw af moet breken. Verder vind ik het heel belangrijk om, zeker met die dagen, sfeer en warmte in huis te brengen, ook omdat ik alleen ben. Dit om de kans dat ik toch sombere gevoelens krijg, te minimaliseren. Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Net weer de flikken aan de deur Zit je net aan een biefstuk.. Heb ze te woord gestaan En weer met een sisser afgelopen Elke dag wel wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Bol, Doet me plezier te lezen, dat je daar zo'n lol in hebt. Zelf moet ik me er toe zetten om er wat van te maken vlak voor de kerst. Als alles eenmaal staat, heb ik er toch wel lol in. Moet het dit jaar ook echt weer gaan doen,want LATex zit in die tijd weer 6 weken in het buitenland, dus moet ik er echt zelf wat van zien te maken. Maar..komt goed, heb ik zelf tenslotte in de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Originally posted by: BamBam Originally posted by: DieselJa BamBam had ik ook gelezen en dacht dat ik weer es wat gemist had, eeuh maar was Hannah nie altijd een beetje met d'r kont tegen dat kerstkribbetje daarmee ?BB: Ja, dat was ze. Maar dat was ik vroeger ook en ik benuiteindelijk toch ook gegaan. Haha.Alle goeie dingen komen langzaam, ja toch?Maar ik dacht; ik check het ff...quote> Ja zijn er zo wel meer he, nou laat ik dan maar toch niet gaan. Bij mij komt naar A tocch gewoon B nu Tuurlijk als het je helpt, bij andere en dat maakt me blij voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Goedenavond trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Echt doen hé Rapi. Voor jezelf gezellig maken moet lukken. Het is zo belangrijk met die dagen. Echt. en anders kom je hier maar kerstfeest vieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Goedenavond! Ben er weer en weer met hetzelfde gevoel. Gaat dit ooit over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Originally posted by: bolletjeMupske hey lieverd. Wat leuk dat je op bezoek komt. Hoe is ie.Zo ik heb de kerstboom staan. 4 uur over gedaan omdat ik dat ding helemaal in elkaar moest zetten maar nou heb ik een juweeltje in de kamer staan. Besneeuwd en welDat is het leuke van iets nieuws. Dan ga je nog meer je best doen om hem mooi te maken.Morgen ga ik verder met de rest.quote> LOL Tante , geniet er maar heerlijk van en onthou wel dat als je een kribbetje plaatst dat Hannah niet......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden