Spring naar bijdragen

Blanco, een nieuwe dag in!

BamBam

Aanbevolen berichten

@ Kirky: soms zit het mee, maar vandaag bij jou kennelijk niet.

Ik stuur je een zonnetje of tig: :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:

Morgen weer een nieuwe dag met, hoop ik, een fris gemoed en nieuwe kansen.

Maak het gezellig voor jezelf en de familie als dat erin zit.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 207
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat is niet fijn, Kirk.

Ik ben zelf iemand van, als jij het niet doet, neem ik het over. En als je me dan wilt helpen, omdat ik inmiddels al laaiend ben, dan kun je me naar de donder lopen. Maar als iedereen maar doet, wat ze doen, omdat het makkelijk is, dan zou ik eens flink met de scepter zwaaien. Het haalt dat niet uit wat ik wil dat het uithaalt, in het begin, maar iedereen weet dan wel weer hoe het zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chaos.

En alles dat ze in programma's laten zien, is meestal niet effectief.

Al heb ik drie weken lang alles laten staan, dat ik kon laten staan. Borden, kopjes, bestek en kleding? Ik waste alleen dat van mezelf. Het antwoord daarop was een kwaaie huisgenoot/vriend en liet opeens zien dat zijn handen toch niet verkeerd om op de armen waren gezet :P

Hij bleek te kunnen wassen, koken, stofzuigen en te kunnen stoffen. Vind het nog steeds een verhaal van overwinning. Want mijn god, wat had ik het huis smerig laten worden haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond allemaal, bericht getikt, weg.

Dan maar even kort,

@bolletje, heb zeker rust genomen. jij genoten van je boom? Ga zo naar je foto kijken.

@Rudy, fijjn dat de controle goed was. Alrijd weer spannend he, ook al denk je dat dat het ok is.

Kate, ik verheug me zeker op de reis en ben iedere dag blij dat ik geen alcohol meer drink.

@ Gwen, tuurlijk kun je er een bestellen, als je dat wilt. Je kunt ook nog de kleur kiezen.Ik stuur je de route door, wordt maandag.

@gaby,, een hele fijne week gewenst samen met je familie.

@VM beterschap, gaat het al weer wat beter?

Fijne avond nog allemaal, ga bankhangen. Slaap lekker voor nu of later,:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky

Altijd lachen met jou! Dat hebben wel meer mensen in de loop der jaren voorgesteld, maar als ik nou zeker wil zijn dat het nooit meer goed komt, dan moet ik dat doen.

Ik vraag me ook af of ze de mislukkigen wel altijd uitzenden, ik kijk er ter zelfbescherming niet meer naar.

En ja, ik woon in de Randstad en mijn zoon waarschijnlijk bij Lenie in de buurt.

Bedankt voor het meedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik heb niet bijgelezen, val op pagina 8 in.

Lytse, het was goed toeven in Frankrijk, 20 graden en heb zelfs weer een teint gekregen van het buiten werken.

Dank dat jullie me op het dagpact gezet hebben, ik zag het toevallig net, en ik kan melden dat ik niet gedronken heb op water en orangina na dan.

Lidia:heart:

Ik kan je er geen raad in geven, het is een eigen individu met een geheel eigen persoonlijkheid en alles wat daar bij hoort.

Wel vind ik het heel fijn dat je je verhaal hebt gedeeld.

Doe of probeer te doen wat je hart je in geeft, dan heb jij alles gedaan wat er in je macht ligt.

Echt niet makkelijk hoor.

Ik wens je veel wijsheid en sterkte.

Afgelopen week heb ik al 2 dingen geregeld qua financiën.

Voor ik weg ging, en heb positief bericht gekregen van hun vandaag. Dat was dus spannend want afgelopen maandag zou er beslag gelegd worden op mijn spullen, en toen was ik naar Frankrijk.

Dat is dus uit de wereld en geeft rust.

Dus aankomende week ga ik de rest ook regelen voor nog meer rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky,

Ik kan toch moeilijk hier op een antwoord gaan zitten wachten? Er was bijna niemand en ik ben nu aan het lezen wat er aan lieve en wijze en meevoelende reacties zijn.

Als degene die ze geschreven heeft weer ingelogd is, zal ik daar op reageren, anders missen ze het mss.

Vind je het goed dat ik nu verder lees?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK Kirk, vrienden?:sun:

Als hij al de verjaarskaart die ik hem elk kroonjaar stuur weggooit, leest hij ook een brief niet.

Ik heb al minstens 2 jaar een brief aan hem in mijn doc. staan, maar niet weggestuurd.

Het is gewoon dat het voor een moeder altijd de 1e bevalling en zwangerschap blijft en emotioneel Als ik ben, vergeet ik dus zijn verjaardag nooit.

Nadat hij bij zijn vader moest wonen, zijn wij nog zeker 15 jaar gewoon, soms zelfs goed met elkaar omgegaan.

Dus ik weet het echt niet.

Zal alle moed bij elkaar rapen en bellen en vragen of hij niet meteen de verbinding verbreekt.

Het is natuurlijk wel zo dat zijn dochter beide grootmoeders mist.

De ene woont aan de andere kant v.d. wereld en de andere op 30km afstand, maar die wordt haar ook onthouden.

Zijn vrouw heb ik nog nooit gezien.

Tja..... familie heb je niet voor het uitkiezen, maar kinderen zijn natuurlijk wel het dichtst bij. Dat weet jij ook wel, Kirky.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de valreep wil ik nog even bedanken voor de reacties op mijn bericht.

Het geeft me een warm gevoel van compassie van medeleven met elkaar.

Kanker wordt vaak in een adem genoemd met doodgaan.

Ik ben tot nu toe het levende bewijs dat die vlieger niet altijd op gaat.

Ik ben in het begin wel aan het aftellen geweest.

Wat ik nu doe, doe ik voor het laatst dacht ik.

Het leven krijgt plots meer diepte en kleine dingen worden intenser beleefd.

Betrokkenheid van de ander is dan van levens belang.

Maar zie, het gaat steeds beter met mijn gezondheid iets om dankbaar voor te zijn.

Het mooie van deze periode is dat ik die heb beleefd zonder erbij te drinken, geen roes.

Iets om dankbaar voor te zijn.

Lidia ik wens je sterkte.:present:

Fijn weekend allemaal en de verandering begint met niet nemen van het eerste glas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi AR,

Wij kennen elkaar al langer van dit forum en ik bewonder je werklust, maar kan haast niet begrijpen dat iemand die jarenlang zo hard werkt, toch bijna zijn spullen worden afgepakt.

Gelukkig is dat gevaar even bezworen. Blijf sober en je spaart veel uit.

Ik zal eens op de rookmelder kijken hoe het je daar vergaat.

Mij is het nog niet gelukt, maar na Egypte ga ik er echt tegenaan, want het is niet meer te betalen. En nog slecht voor je gezondheid ook.

Heel erg bedankt voor het meedenken. Ik zal alle goede raad morgen nog eens overlezen en dan gaan bellen met tekst paraat.

Je schrijft niets meer over de problemen met je stiefzoon, dat hoeft ook niet, is erg privé. Hoop alleen dat het "opgelost" is. Want met kinderen is er geen einde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy,

dank je.

Dit soort dingen, zoals gezondheid en familie zijn belangrijker dan geld, zoals het pensioen dat ik niet krijg, waar we het laatst over hadden.

We zijn een jaar of 12 van tafel en bed gescheiden geweest omdat we dan allebei de ouderlijke macht behielden. We gingen toen goed met elkaar om.

Dat is dus dus al een uitzonderlijke situatie en de wet is in die tijd 2 x veranderd. Bovendien heeft mijn advocaat me er niet op gewezen dat ik binnen 2 jaar een formulier moest tekenen, zodat ik mijn deel rechtstreeks

v/h pensioenfonds zou krijgen.

Maar zie boven, onze tijd, ik bedoel op onze leeftijd is te kostbaar om te verdoen aan vechten tegen windmolens.

Welterusten Rudy en morgen gezond weer op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

mag ik nu die film gaan zien, waarin een jongen uit liefde Het Kanaal overzwemt? Hij komt uit een land (vergeten welk) waarvan vaak niet geloofd wordt dat ze uit liefde in fort Europa willen komen wonen.

Iedereen een goede nachtrust en tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...