Spring naar bijdragen

Blanco, een nieuwe dag in!

BamBam

Aanbevolen berichten

Goedemorgen deze morgen.

Nog een beetje vroeg maar wat kent skele.

Had al van alles bedacht om te schrijven maar inspiratie is weg.

Kon niet meer slapen, nou ja. Vroeger, toen ik nog dronk, zat ik zo vaak

vroeg beneden. Dan had ik een paar uur in coma gelegen en werd tegen

4 of 5 uur wakker met een kater:devil: en DORST. Geen bierdorst maar

water en thee dorst. En zin in gebakken eieren met spek. Maar dat deed ik

meestal niet want daar werd mn liefje wakker van en die was me dan,

meestal, een partij sjaggie en boos omdat ik wéér es dronken was geweest.

Ja, die verhalen van gisteren herkende ik wel. Daarna ongeveer een week lang

als een muis langs de plinten en dan kon het wel weer:angry: Tja, dat was me wat.

Blij dat ik nuchter ben. Wakker liggen is nie fijn maar zoveel beter te overzien, nuchter.

Nog maar een kopje thee dan. Moet ik straks lekker vaak piesen:devil: Zucht.

Er is altijd wel wat. Hahaha.

Bor, gefeliciteerd.

Take care en heb een fijne dag allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 207
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou hopenlijk slaap je weer Bammie, tjah met zo'n naam ken je ook nie rustig met den potten en pannen ;) in de weer he.

Nou was weer 4.00 en klaar wakker pfff nou das toch echt te vroeg, zeker nu de wintertijd veel donkerte zo des ochtends en 's-avonds met zich meebrengt. Maar griep wil maar nie ophouden en me strot nog erg ontstoken en de koppijn blijft maar zeuren, maar wil best wel een eitje voor je bakken bammie met een beetje zout en peper ?

Nou gister naar de HA geweest en alvleesklier doet z'n best en de waardes zijn goed, net als me nieren en lever, die laatste deden het toch al goed, maar alvlees klier hield er meer dan een jaar mee op. Denk dat die van mij zich gelukkig toch nog herstelde wonder boven wonder. De huisarts die ik gister had en de vorige maal, er zitten er meer en eigenlijk nooit een vaste gehad sinds we hier wonen, keek gister wel heel vreemd toen ze de uitslagen doornam, hoezo gestopt. Vorige keer ging het volgens mij echt langs haar heen, zo van ja ja tuurlijk gestopt . Nu was ut van euuhhhh alleen maar mooie uitslagen , waar al de moeheid dan vandaan komt is nog een vraag. Maar was dus wel geinie om die huisarts haar gezicht te zien, zo van gestopt en dat zonder medicatie of hulp ?? LOL Vraag me nu af is dit nachtbräken of gewoon een dag beginnen ? Nou ff dan geen muziekje.

Nou iedereen veel sterkte vandaag en Borrre Gefeliciteerd, als BamBam dat doet volg ik een keer blindelings ;-) Nou 5.15 ken ik wel vast nog een potje koffie zetten. Las trouwens gister over koffiebonen maal apparaat, Madeleine weet nie wat voor luxe app. jij voor ogen had, maar er zijn best wel goeikope 2e hands of heet dt nou antiek? te krijgen hoor, zelfs met een elect. staartje en anders zo1 als uit de keuken bij Saartje ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: A3
Originally posted by: BamBam
Daarna ongeveer een week lang als een muis langs de plinten en dan kon het wel weer:angry: Tja, dat was me wat.
quote>

Mooi gezegd BamBam. Fijn dat dat nu niet meer hoeft; inderdaad zoveel fijner nuchter wakker te liggen :)quote>

Nou ik lag dan toch minder fijn wakker, lekker nuchter me draai van de pijn nie weten te vinden, tjah wat dan beter is, weet ik toch niet altijd zeker hoor A3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen frummels. doe mij maar een bakkie hoor.

BORRIE :D:musicnote::sun::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon::moon::present::rose::present::moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve Frummers.

Mijn laptop is emee gestopt.

Wilde ik even laten weten.

Dit is een berichtje vanaf mn iphone.

Het typen gaat waardeloos op dat ding.

Hopelijk kan mn broer hem nog aan de praat krijgen.

BB waarom staat er blanco als titel?

Is nogal verwarrend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moggeuh allemaal, tjah Igor das geen doen om die koffiemok van jou te vullen met senseo koffie, pfff dat ding past er A al niet eens onder, dus moet het overgegoten worden en dan vind je ut weer te koud, argghhhh

Ja Hannah moest egt lache om je AA joke :-)

Ach die dronke hoornaar, die was idd in bier gevallen en werd daarna lastig gevallen door wespen. Zef ben ik dol op hoornaars, broed er 1 in vogelhuisje :) en normaal eten ze en verjagen ze dus wespen, wat een helden. Maar deze door alc. niet meer in staat dat te doen, voelde erg met um mee. Dus was ut mijn beurt om de wespen bij haar weg te houden en veilig te stellen. Sindsdien dus in vogelhuisje "my little queenie"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag is een blanco dag voor mij.

Geen vervelende denkrestjes van gisteren die me zwaar op de maag zouden kunnen liggen; geen afspraken; geen onbetaalde rekeningen; geen deurwaarders; geen vervelende baas waar ik naar toe "moet"; geen mooi weer...ai, die is wat minder; geen pijntjes gelukkig en erg diep/goed geslapen.

Lag er om 10 uur in, om 6 uur op.

De eerste dagdingskes zitten er al op: lege blaas; 3 Senseo's; de karnemelk, de banaan en tussen de wolken door kijken naar Venus...wat is ze helder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...