Travel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Goedemiddag allemaal, Zal me eerst even droog afmelden voor gisteren. En ja, ik was alweer aan het overleggen met mezelf. Zou uitgaan maar heb afgebeld want anders had ik zeker gedronken, niet veel maar toch. Had er ook geen zin in om dat beetje energie wat ik weer had teniet te doen met een bluesconcert en weer pas om 03.00 of later mijn bed in te gaan. Dag zondag! Ben om 22.00u naar bed gegaan en ben lekker uitgerust. Gistermiddag verenigingswerk gedaan dus die druk is ook van me af. Vanochtend het hele huis gepoetst en net alles bijgelezen. Voor het eerst sta ik op het weekpact!! En dat na meer dan een jaar hier op ADB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ik sluit me aan bij het dagpact, maar weet niet hoe ik dat moet doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 DAGPACT: Albert Lytse Marc MM Zo simpel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Wil nog even reageren op wat postings van gisteren. Borretje, ik hoop echt dat je van deze supermooie verjaardag een smile hebt van een week:present: Kirky, weet je wat het beste is om te doen? Alleen je eigen spullen opruimen en je kleding wassen en strijken. Huishoudelijk werk wordt pas zichtbaar als het niet wordt gedaan. Maar niks zeggen hoor, fluitend door het huis haha. Ooit had ik een vriend die ook alles liet slingeren, de hele dag zat te blowen en niks deed. Ik werkte toen zo'n 12 tot 14 uur per dag - stupid me! Het was moeilijk om niet op te ruimen en ik stond vaak al met spullen of een vaatdoek in mijn handen. En dacht dan: nee, je ruimt het niet op! Moet jij eens opletten wat er dan gebeurt. Lidia, het zou mooi zijn te lezen dat er contact is geweest met je zoon! Hij heeft maar 1 moeder en dat ben jij! Mocht je nog niet gebeld hebben - ook al is het moeilijk trek die stoute schoenen aan. Nee heb je, ja kun je krijgen. KMW en veel succes:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: MMDAGPACT:AlbertLytseMarcMMTruitjeZo simpel?quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ha MM Samen zijn we sterk!! Weg met de alcohol Leve de vrijheid Gr. Van Truitje die 12 dagen droog staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Travel Bezige bij;) Succes op het weekpact! Leve de vrijheid Trui Zo is het En je doet het toch maar mooi:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Geweldig, Truitje! Samen ADB! Ik voel me nu al sterker door dit met jullie te kunnen delen. Heel erg bedankt allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 gisteren helemaal mis gegaan...ben geloof ik terug bij af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Beste Snoepje, Mijn psychiater zegt altijd dat alcoholisme een ziekte is van terugvallen. Jij hebt de terugval (h)erkent. Geef jezelf een kans en krabbel weer op! Voor mij is dit mijn eerste droge dag sinds tijden en ik ben vastbesloten (heb voor de zekerheid antabus ingenomen). De cirkel van terugvallen, schuldig (en lichamelijk belabberd) voelen, weer drinken, enz. is een vreselijke. Daarom zit ik al de hele dag op het forum en kom ik vanavond weer terug om nuchter in te checken. Zullen we afspreken dat jij dat ook doet? Is er iemand bij je die je kan helpen? Sterkte!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Hey Bo!! Thanks. Gaat lukken. Ha, heb ik he-le-maal niks van. Vind het wel stoer eigenlijk. Ha Snoep, lang niet gezien maar wel gemist:present: O,o. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Snoeppie Watzkebeurt !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Beste Snoepie Dat uitzichtsloze gevoel ken ik als mis gegaan is. Toch kan ik alleen maar zeggen, Ga op je benen staan en zeg dit was een grote misser maar ik WIL daar niet in blijven hangen IK WIL de alcohol niet meer HET maakt mijn leven kapot IK ben de BAAS over mijn drinken en NIET ANDERSOM Begin opnieuw Wees krachtig Liefs truitje Ook vaak de mist in gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Snoep Wat maakt dat het misging? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Snoepje heel fijn dat je er weer bent, maar als je terug kijkt wist je allang dat dat zou gebeuren hé? Je was er al zooooo lang mee bezig. Hoop dat het je deze keer lukt om het gevecht met de alc. aan te gaan, en te winnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Goedemiddag, nog niet bijgelezen, zie dat Snoepje er weer is, maakte me al zorgen om haar. Maar omdat er nu 17 mensen zijn ingelogd, wil ik v.d. gelegenheid gebruik maken iedereen die met mij heeft meegedacht en gevoeld hartelijk te bedanken. Dit heeft me heel erg ontroerd en gesterkt en bewezen hoe belangrijk het forum voor ons is. Ik praat even voor mijn beurt om te vertellen dat ik de koe bij de horens heb gevat (al bibberend) en mijn zoon gebeld, antwoordapparaat. Dan moet je in een oogwenk beslissen wat je doet. Inspreken of niet. Ik heb het niet gedaan, het kan zijn dat hij zag wie er belde, hoewel de tel.nrs. veranderd zijn, maar het nr. v/h dorp kent hij vast wel. Ik heb nu mijn mobile, die ik nooit gebruik en waar € 3 tegoed op staat, aan de oplader gelegd. Straks probeer ik het nog en keer en dan met de mobile. Mss spreek ik wel een boodschap in, maar dan ga ik ook een email sturen naar het adres dat ik gevonden heb. En als dat allemaal niet helpt, geef ik het op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 wil niet meer stoppen...wordt ik niet gelukkig van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ha Lidia, Hartstikke stoer dat je gebeld hebt! Helaas voice-mail en ja - dan kun je dichtslaan. Straks nog eens proberen en anders kun je ook nog een sms-je sturen. Spannend hoor! Hoop dat het lukt en ik leef met je mee. Snoep, het zal niet alleen te veel drank zijn ben ik bang. Niettemin fijn je weer te zien hier. Enne, de soep wordt nooit zo heet gegeten ...dus wie weet joh. Rustig aan, KMW. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Snoep? Drank maakt je wel gelukkig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: roseSnoep?Drank maakt je wel gelukkig?quote> nee..maar kan k het gezeik vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Maar snoep, je vergeet het gezeik maar ook ...............................alle belangrijke, leuke,gezellige , lieve (en ga zo nog maar door) dingen! Heb je dat er voor over. Het gezeik zal extra hard terugkomen ..................die andere dingen?????????? moet je nog maar afwachten. Kom op he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Snoeppert, Het gezeik komt dubbel zo hard terug he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Snoep, Beperk de schade nu het nog kan. Ik begrijp je als geen ander, lekker alles verzuipen en morgen zien we wel weer. Maar je moet dan wel dubbel zo hard werken om het weer op de rit te krijgen. is dat het allemaal waard ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 stoppen voor altijd ga ik zekers niet meer doen...moet er gewoon mee leren om te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Snoepje. Verlies de moed niet! Wat kan ik voor je doen? Lfs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden