Lytse Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Hi Madeleine: Madelief realiseerde zich dat ze je niet gezien had en dus riep ik even. Gaat het goed vandaag? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Vandaag 14 dagen zonder wijn!! Ik ben er wel blij mee maar voel me (nog)niet echt beter, Eigenlijk komt mijn eenzaam gevoel sterker op me af... Of ik heb het jaren weggedronken. Herkennen jullie dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Ik ga zo ongeveer naar bed. Wens jullie welterusten:lips: En tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Jazeker herken ik dit Trui. Je wordt weer geconfronteerd met alles waarvoor je op de loop was. Nu je weer langzaam nuchter wordt heb je wel de kans je problemen aan te pakken, i.p.v. ze alleen maar te verdoven. Wel heel voorzichtig, stapje voor stapje hoor. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Ik zag het inderdaad. Ik was wel aan het meelezen, maar kennelijk niet ingelogd. :$ Maar het gaat wel goed hoor. Niet zo spraakzaam. Dat komt omdat ik vandaag de hele dag bezig ben geweest in Excel. Het programma snap ik, mijn eigen rekenkunsten niet. Ik kan dus absoluut NIET rekenen. Heel vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 @ Jopie: fijn dat je vrolijk wordt van je werk, vooral als dit momenteel je kader is. @ AR: welterusten en morgen gaan we er weer voor! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 De ellende is dat alcohol bij tijd en wijle ook echt een medicijn is, trui. Je voelt je dus niet onmiddellijk beter als je niet meer drinkt, of minder gaat drinken. Zelf ben ik een minderaar, maar ik heb wel een tijdje niks gedronken. Ik heb toen heel veel gevoelens opgeschreven om ze te verwerken, dat hielp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Madeleine: ik ben een digibeet en kan dus niet werken in Excel. Mijn rekenkunsten zijn ook niet bijzonder. Wat ik wel goed kan is geld tellen . Volgende week met 19 man collecteren en de week daarop komen ze allemaal met hun bus naar mij en gaan we tellen. Daar heb ik een kinderlijk plezier in. Je weet trouwens niet wat je allemaal vindt: winkelwagenmuntjes, oude losse centen en stuivers, knopen, pepernoten.... Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Ik kwam vanavond nog te weten dat ik geslaagd ben voor de eerste selectieronde van een sollicitatie. Voor de tweede ronde heb ik niet veel hoop, maar ik ben sowieso ontzettend blij dat het computergestuurde examen gelukt is. Ik kan dus toch nog iets, zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Jen gefeliciteerd! Niet wanhopen, je weet nooit hoe een koe een haas vangt! Wanneer is de tweede ronde? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Dank allen Succes allen Ik ga voor het eerst sinds een jaar or 30 nuchter slapen... Gisteravonde flessen kapot gegooid, vanochtend de scherven opgeruimd... hoe symbolisch is dat? *_* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Waarvoor gaan jullie eigenlijk collecteren, Lytse? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Op 19 november Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Sinds kort heb ik weer een voordeel van het niet drinken (sinds febr 2012) ontdekt. Mijn dochter (uitwonend) hield me op afstand, maar sinds enige tijd vraagt ze me weer om advies, hulp en vraagt ze me weer mee om te winkelen en andere leuke dingen te ondernemen. Dit zijn voor mij een grote cadeaus en ik ga dit niet meer op het spel zetten. Misschien is dit voor anderen iets om naar uit te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 @ Sieraad: geweldig. Scherven brengen geluk! @ Jen: voor het gehandicapte kind, geestelijk en/of lichamelijk. Integratie met normale kinderen (speeltuinen, padvinders e.d.), vakantiemogelijkheden, hulp op de arbeidsmarkt enz. enz. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Lytse, hier wordt niet gecollecteerd. Ik hoef dus ook niet te bepalen of ik geld geef of niet. Wil binnenkort wel zelf doneren aan kinderhulp. Daar zag ik laatst een programma over en vond het een goed idee. Excel gebruik ik altijd als kasboek. Heb gerekend en gerekend en kom tot de conclusie dat mijn rekenkunsten niet voldoende zijn om nu beslissingen te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 @ Rose: wat fijn voor je. Natuurlijk zet je dat niet op het spel. Goed dat je het hier vertelt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Beroemd in haarlem dus, hehe. Gaat goed, slecht 2 x trek van 2 seconden... maar het zal nog wel gaan gebeuren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Bedankt voor jullie steun Zou het zo zijn dat we (ex)alcoholisten eigenlijk overgevoelig zijn Deze harde wereld niet goed aankunnen. Iedereen alle sterkte toegewenst! Ik ga nu naar bed Erg vroeg maar ben beetje op...... Maar wel droog Lfs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Madeleine: heeft het iets te maken met de balans tussen inkomsten en uitgaven? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 @rose... kijk dat is noueen mooie ontdekking *_* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Trui: het zou zo maar kunnen. Gevoelig in ieder geval. Je gaat goed meid. Slaap lekker en morgen nemen we de eerste niet! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Lytse, dat is het. Die vind ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Mensen ik ga maar eens "opslomen" zoals de noorderlingen zeggen. Slaap lekker allemaal en we maken er morgen weer een goede dag van. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Sieraad een betere stad om beroemd te zijn is er niet, ik heb er 5 jaar gewoond en ben er heel gelukkig geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden