Jen Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Dank je zonnetjes voor het vragen. Ik ben nu minder in de war dan gisteren, en heel blij dat mijn vader nog leeft. Hij blijft nog wel steeds in kritieke toestand. Hij slaapt heel veel, en maakt nog koorts, wat betekent dat de antibiotica niet aanslagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Welkom Wervelwind! Wat een stormachtige naam heb je. Ik ga zo kijken bij wie is wie. Dan kan ik wat meer over je lezen? Kom maar vaak hier schrijven, het helpt mij en vele anderen. Ha Zonnetje, Wat leuk dat we er even samen zijn. En goed dat je nu anders omgaat met het altijd maar moeten van jezelf. Met mijn gezondheid is het nog hetzelfde, helaas veel pijn. Ik zal daar mee moeten leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Originally posted by: albertinaVroeger bestond er geen marktplaats,mijn moeder plakte ons regelmatigachter het behang.Albertina dat was ook mijn eerste gedachte toen ik "marktplaats" e.d. las.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Oh ben jij ook al een leeftijdsgenoot bor? Ik kijk er erg tegenop om 40 te worden... Verschrikkelijk bericht van Tim. Daar kan ik verder niks zinnigs op zeggen. Ik heb een meisje meegemaakt in de klas dat gepest werd, en vrees dat ik bij de zwijgende meerderheid hoorde. Ik had niet het lef om iets te ondernemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Jen, Heel veel sterkte met je vader. Bor, Het leven begint bij de 40 , maar dat wist je nog niet toen je 39 was.... Ik heb je gelezen, over je fijne verjaardag. Wat een zegen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Jen, het blijft dus nog spannend. Zwaar voor hem en jullie. Sterkte he. En 40 worden, ach jo. In Nederland zeggen we, 40 is het nieuwe 30. Je begint gewoon opnieuw. Borretje, vergeet ik jou helemaal. Wat geweldig dat op je verjaardag je hele gezin bij elkaar was. Je geniet nog steeds na, denk ik. Madelief, heb je meer pijn nu de situatie ingewikkelder is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Zonnetje, Ik weet niet of er een verband mee is. Ik wacht op uitslagen van de reumatoloog. De pijn is fel, ook s'nachts. Pijnstillers die ik heb helpen me niet. 5 dec. is de afspraak pas weer. Morgen maar eens naar de HA, misschien kan die man het iets versnellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Ach Madelief, jij hebt het ook niet simpel he. Kan je een beetje slapen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Bor, Je maakt me nieuwsgierig! Knappe Italianen enzo....... Geintje hoor! Maar wat fijn dat je deze dag zoveel mogelijk heb vast kunnen leggen. Maar hij is er ook in je herinnering natuurlijk. Ik hoop dat er nog veel van deze dagen komen voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Dat zou fijn zijn, Madelief. 5 december duurt nog een tijd. Binnenkort in RL? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Jen, Elk huisje heeft zijn kruisje. Het slapen is echt een probleem. Waardoor ik dan weer een te kort lontje krijg overdag. En dan word ik wat kribbig. Terwijl ik juist een opgewekt en positief persoon ben. De laatste tijd moet ik mezelf steeds voorhouden dat er ergere dingen zijn. Bijna was ik weer gaan drinken..... gewoon om maar niet meer te hoeven voelen. Niet gedaan, maar het is weleens in mijn gedachten. Het zal me alleen maar ellende brengen, dus ik doe het maar niet. Lief dat je ernaar vraagt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Goedenavond allemaal! De buurman is even terug Morgen inpakken En dan weer wegwezen... Jaja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Hallo Wervelwind, Van harte welkom hier. Heb je al op "wie is wie" geschreven? Ik zal zo even kijken. Ik hoop dat dit forum jou net zoveel steun zal geven als aan mij. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Originally posted by: zonnetjesDat zou fijn zijn, Madelief. 5 december duurt nog een tijd. Binnenkort in RL? quote> Ja!! Ik denk binnen nu en 2 weekjes.Leuk!!! Deze week nogal druk, en ik kan niet elke dag de hort op.Moet er rekening mee houden dat ik mijn rust moet nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Bor, Praat maar hoor! Ik kan me het goed voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Prima toch Borretje als je niet uitgepraat erover raakt, als we genoeg ervan hebben scrollen we toch;) Nee hoor doe ik niet. Geweldig vooruitzicht, over twee weken weer! Leuk, Made. Ga bankhangen, slaap lekker allemaal:lips: Tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 @ Madelief: inderdaad niet gaan drinken hoor. Die stomme pijn gaat er niet van over en daarna heb je je andere probleem weer terug. Echt niet! Ik ben blij dat je pc het weer doet. Veel sterkte meis. Jammer dat je zo ver weg woont. @ Zon: goed dat het lukt om je aan je planning te houden. Volgens mij lijden veel mensen hier (ik ook) aan perfectionisme. Het zou me niet verwonderen als jij daar ook bij hoort. @ Borrie: wat heerlijk dat het contact met je kinderen zo doorzet. Ik nhoop dat Lidia het in de toekomst ook mag beleven. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Life goes on Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Dag Zon, tot een volgende! Ik ga ook opslomen. De uurtjes voor 12 tellen dubbel zei mn moedertje altijd. En als het niet lukt heb ik mijn boek nog. Voor iedereen een goede nacht gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Site werkt niet goed Ik ga maar weer Anders wordt het te vaag Tot een volgende maar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Lytse, Even nog terug. Klopt, het zou alles erger maken dan het is. Maar goed, ik ben blij er weer te zijn. Slaap lekker hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Zeg, heb ik iets over het hoofd gezien? Ik zie Madeleine niet! Ik hoop dat alles goed gaat? En nu ben ik echt weg hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Madelief je hebt gelijk! MADELEINE: waar ben je? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Mijn naam werd genoemd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Dag Madeleine! En slaapwel aan de anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden