Lenie Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 niet vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 en je maakt me nog chagrijniger! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Will, hahahaha, ik ga niets meer doen aan mijn PC het gaat weer als een speer in in neem geen risico's meer. Stiekum ben ik ook wel een beetje trots dat het me toch maar mooi gelukt is te boel weer aan de gang te krijgen. En voor een nieuw snaartje ga je gewoon even naar de winkel. Komt vast vaker voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 ps Lida!!! ik heb niets in huis! ooohhh grmpf!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Je hebt dat goed gedaan hoor Tina, best wel iets om trots op te zijn en ik hoop dat je mss de foto's op een andere manier kan recupreren. Zo, nu eerst een nieuwe snaar halen Cavakes Lenie ?? Laat nou alleen maar het weer chagrijnig zijn hoor zoef zoef....weg x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 ik ga eten met 1 van mijn 2-ling! sjugt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 hey, ik ben belg he? haha cavakes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Originally posted by: Lenieps Lida!!!ik heb niets in huis!ooohhh grmpf!!!!quote> Lenie,niet zo mopperen,je hebt wel degelijk een postinggeplaatst waarin je schreefde wens te hebben dat je zoon uit huis gaat.Dus helemaal uit de lucht gegrepen is het nietal is er natuurlijk wel een verschil tussenwensen en doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 oh wacht..Cava? par le vous francaise... me no!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 ja Tina...ooit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 lama..we gaan eten. je zegt altijd wel eens wat he? (al meen ik het wel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 marktplaats? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 je kids??..heb ik elke week de neiging van hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 jammer soms he Kirk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 soms?? pfff wat een rot leeftijd! maja, maakt niet uit ik sluit weer af...toedelss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 1 toe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 "gaat weer over Lenie"... dank je smik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 en Kirk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Vroeger bestond er geen marktplaats, mijn moeder plakte ons regelmatig achter het behang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Smik, je streelt mijn ego, kan ik even goed gebruiken. Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Vreemd dat een huisarts hier uberhaubt aan mee werkt.quote> Tja Kirky, dat hoort hier zo, wij krijgen een vragenlijst en deze wordt samen met HA en patient ingevuld, het rare is dat er eigenlijk niets instaat dat tot deze uitspraak zou kunnen leiden.Hier zijn ze nog niet klaar mee hoor !!Mooi Smikkel, van je moeder op je schouder, zo voelt het hier ook wel soms. We blijven strijden hé Zo diner's ready Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Hannah, ik heb je gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Mijn moeder zei bijna iedere dag dat als ik vervelend bleef, ze me aan een boer zou verkopen, dan kon ik in de stal tussen de koeien slapen. Nou ik bleef vervelend hoor, want dat vond ik niks nie ergur. heb net roti uit een pakje klaar gemaakt. Das ook al niet te pruimen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Ik zie op de tv het nieuws over Tim, afgrijselijk. Geen woorden....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Tja wat zouden ze daar aan kunnen doen? Als zo'n jongen naar de leraren zou gaan zou hij nog meer gepest worden. Bovendien zijn ze daar ook te bang voor. Misschien toch kinderen bewust maken wat er kan gebeuren als ze dat doen. Maar het is vreselijk zeker voor de ouders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden