Diesel Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Moggeuh Gefröbelde, eerst koffie gezet, natuurlijk de "slow" eerst die heeft tijd nodig en wat Xtra zorg, net als eigenlijk iedereen hie,r zonder uitzondering. Net mensen zoals buiten dit forum. Maar ook al hebben we allemaal minimaal 1 overeenkomst zo verschillend. Ach vandaag verkiezingen in Amerika, toch ook wel belangrijk voor ons, maar wat een land van tegenstellingen eigenlijk. Het land van de ongekende dromen, ja vraag dat de originele inheemse bevolking maar. Maar ach ook andere die erheen gingen of gebracht werden. een nummer van "m'n spiritual Daddy" om de dag dan mee te beginnen (niet hard hoor deze maal en goed om bij wakker te worden ). Maar alles loopt nu hier door, dus koffie en T geregeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Gister staat me het verhaal van Jane nog bij, ach toch meiz, wat kunnen mensen toch met hun handen in hun haar zitten zeg. Wat kan iets, wat miss gewoon toch met een geintje begonnen is, uitlopen tot iets wat mensenlevens zo bepaald. Jane mooi mens. Ook die jongen Tim, triest en toh stel je dan toch de vraag he,: waarom dan toch een leraren opleiding en waarom juist dan ook nog op een heel strenge christelijke opleiding. (minimaal gelijk aan die in Gouda , de drieSTAR). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Mooi dat je daarboven hebt leren staan dan Sofie, ach dat gebeurd dan ook weer he, erg hoor. Hoe wil jij je koffie dan? en wat voor soort? Nou ik werdt nooit gepest, wel bedrijgt met de grote broers van enzo, maar nooit als pesten gezien en als ik het niet kon winnen met vechten en dat deden we nog al eens, dan kon ik lekker het hardst rennen want sporten was echt iets tofs voor ons. Geen geld dus je moest wel ergens anders in uitblinken he. Ja Sofie zag dat ik verkeerde datum had pfff zelfs moeite met namen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 He steeds meer mensen gelukkig die een gewone mok koffie willen, misschien toch maar es nieuwe an schaffen , Vonnn jouw pakkie an Maar denk zeker dat je met bv rennen veel van je af kan zetten hoor. Ach en anders blijft het gezond he. Zoang je dan niet knieeen of kuiten overbelast he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 goeienmorgen allemaal eerst maar een bakkie drinken en dan gauw douche voordat von weer voorgaat gisteren niet af gemeld voor het dagpact..dus bij deze en wil graag weer opnieuw op het dagpact slecht geslapen vannacht...dus dit wordt een lange dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 moggeuh Snoep, ja en je weet bij Vonn tegenwoordig niet meer hoe laat ze er is om te doucheuh, maar ja zij laat de douche altijd wel schoon achter voor de volgende he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Ook goeiemorgen, alles goed hier Ben in ander venstertje gisteren bij aan het lezen, pak alvast een bakkie...dank Diesel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Originally posted by: Dieselmoggeuh Snoep, ja en je weet bij Vonn tegenwoordig niet meer hoe laat ze er is om te doucheuh, maar ja zij laat de douche altijd wel schoon achter voor de volgende he quote> het is maar wat je schoon noemt...zat gewoon een haar tussen mijn tenen gisteren hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 goede morgen frummels. lekker 'gewone' koffie, doe maar een mok diesel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 emmaroos :present::present::present::present::present: voor je 7 maand droogte. super Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Borrie alles oke??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 emma gefeliciteerd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 dat klinkt super borrie. hou dit gevoel in je achterhoofd. mocht je het moeilijk krijgen dan verdringt de supergedachte alle moeilijkheden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Originally posted by: borretjeIgie; Hou je vast!We stuiteren en hobbelen over paadjesen vervelende weggetjes af en toe maar we blijven zitten he?!quote> ik heb m'n broekie vastgespijkerd. ( en het is een supersterkte broek) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Ach tuurlijk Emma:present: voor je 7 maanden en doe rustig aan he, knufff, mooi mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Goedemorgen allemaal, Doe mij maar een grote mok koffie.... Heb de draad van gisteren door gelezen, Moet het even laten inwerken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Emmaroos 7:present: Fantastisch meid, goow, goow! Wat een verhaal zeg over die jongen en jij Jane hebt het met je eigen kroost meegemaakt, te triest voor woorden. Er wordt tegenwoordig op school extra aandacht aan besteed hoor je wel eens. Het zou verplichte kost moeten worden... sociale omgang. Maar als de ouders al in ontkenning zitten waar blijf je dan Mooi maar zeer moeilijk vak: onderwijzer(es). De twens kunnen de tieners al niet meer begrijpen en vinden dat ze steeds jonger ontsporen...generatiekloof begint al bij een leeftijdverschil van enkele jaren! Het gaat allemaal veel te snel...zeker jongeren worden geleefd, door wat ze om zich heen zien. Kopieergedrag...maar niet van het goede soort. Wervelwind welkom! Zal je intro lezen. Snoepje fijn, je bent weer bij de les! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Ja Borrie nu wel gaan kleden en gedragen als "echte" oma he, golfspoelingkje ofzo ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Iggie pffff das nie wat ze bedoelen met spijkerbroek hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 ghe he he Borrr ga je dan mee bingoeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 tjah een beetje oud-Hollands sjoelen kan ook maar weet nie of dat dat nog mag woehahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Kreeg een PB van Tactive, waar ik nog op moet antwoorden (Boxje zit vol) over dat ik iets over N. heb geschreven en een foto van haar heb geplaatst. Snap hun beweegredenen, maar wil bij deze ook aan jullie mededelen dat ze op de foto (kun je zelf constateren) absoluut niet herkenbaar is en wat ik over haar schrijf, dat ik daar haar toestemming voor heb...ze leest zelfs mee...dus, dat zit wel goed. We zijn het immers zó gewend om over problematiek te praten, dat daar geen taboe meer op zit. We bevinden ons dagelijks onder mensen (de Boei) die wensen een open boek te zijn...dan ook pas kun je elkaar bereiken/helpen. Wat is jullie mening daarover? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Originally posted by: borretjeToch is dat niet zo Igie..Dat zou je denken ja,maar nee..Vreselijk eigenlijk wat ik nu zegen angstaanjagend vind ik hetmaar het lijkt net andersom te werken af en toe.Het "laat maar even zien" geeft een bepaalde druk.Of zo..zoiets.quote> laat die druk NU EENS. geniet er gewoon van. en zet die angst weg want die zorgt er weer voor dat het mis gaat. ze kunnen toch zien dat het steeds beter gaat en ja af en toe val je recht op je neusje, en dan krabbel je weer overeind. denk nu eens aan jezelf.je weet dat je het droog kunt houden voor JEZELFje weet dat je er beroerd van wordt lichamelijk en geestelijk.hou dan in elk geval het mooie vast ,laat het niet verjagen door angst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Hannah, jij vroeg mij gisteren of het ging. Deze vraag heeft mij bezig gehouden, Nee het gaat niet, ik weet ook waarom niet.. Ben de kluts kwijt, heb het gevoel dat ik faal. De lat ligt te hoog op dit moment. Ben afgelopen zondag gigantisch uitgevallen naar onze dochter, Die was me toch een partij vervelend. Heb me daar behoorlijk schuldig over gevoeld Het heeft mij weer aan het nadenken gezet. Doordat ik van slag af ben, reageer ik anders. Dat hele mind fulness gebeuren voelt op dit moment als moeten. Als ik daar mee bezig ben, dan blijven er andere dingen liggen. Ik wil alles goed doen, en daar ga ik dus de fout mee in. Mijn hele dagstructuur over hoop. Ben ook met veel bezig, werken aan mezelf, psychotherapie, verslavingszorg. re-integreren en MF Het is teveel. Heb jou ook gelezen, Stel jou ook de vraag, gaat het Hannah? D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden