Spring naar bijdragen

Donderdag 8 november


Hanneke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 272
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Jen
Ja Jootje, mijn lief zit zit hier naast mij. We gaan het Winkler Prins spel spelen, een soort van kwis. En ik win meestal hihi :Dquote>


O ok.
Dan ga ik wel weer patiencen of solitair spelen.
En win ze hee Jen. Laat je niet kisten.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las even snel het draadje door en zag de vraag of ik al was gezien. Nee, ik was niet gezien. Want het gaat gewoon slecht met mij. Heel slecht.

Wat wel goed is gegaan vandaag is dat ik uitgenodigd ben voor een sollicitatiegesprek voor de baan die ik echt heel erg graag wil.

Sja, nu is het moment van afkicken weer gekomen. Ik moet compleet clean zijn wil ik het gesprek goed aangaan. Gesprek is over anderhalve week. Ben voor het afkicken en het gesprek doodsbang.

Meer is er vandaag niet meer te vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt het heel erg dom als ik nu niet meer weet wat de voordelen zijn? Ik weet ze wel. Maar zoals ik al zovaak heb gezegd, heb de handvaten, weet niet hoe ik ze vast moet pakken.

Ik zit de hele week al tegen het huilen aan en nu ben ik aan het hulen. Ik weet dat ik geen leuk persoon met alcohol en dat mensen me daarom oprecht kunnen haaten. Maar sjees, ik weet het niet meer. Ik weet oprecht niet meer hoe ik hieruit moet komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine,

ik neem aan dat je nu ook gedronken hebt.

Dus kan ik maar één ding voorstellen, en dat is lekker gaan slapen.

En morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen. En daarmee bedoel ik toch

zeker de eerste niet nemen. Denk aan een eventuele nieuwe baan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vanaf zaterdag gedronken.

Ik moet nu de kater overwinnen. Gisteren, vandaag, morgen. En voor morgen ben ik zo bang. Opnieuw beginnen. Want het is me vandaag en gisteren niet gelukt, maar het MOET morgen. Want ik wil er tijdens mijn gesprek zitten zoals ik ben en niet zoals alcoho mij gemaakt heeft. Maar het stoppen is continu zo moeilijk. Een opgave lijkt het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk kwam ik me alleen even droog afmelden.

@ Madeleine: ik zie dat je er weer bent. Je hebt nu weer een duidelijke aanleiding om te stoppen, want je wilt die baan heel graag. Zoals je zegt: het móet van jezelf.

Morgen op het dagpact en bekijk het desnoods per uur. Alfeleiding, veel gezond eten en drinken. Je wilt niet doordrinken tot het einde van je leven, dus dan kan je net zo goed nú stoppen!

Sorry ik moet nu afhaken. Sterkte en kom maar veel hier.

Tot morgen allemaal en welterusten,

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ook een opgave. Maar geen onoverkomelijke.

Lees morgenochtend je postings nog eens na.

En zie wat alcohol met je doet. EN beslis dan a.u.b. dat je de eerste niet neemt.

Zet je zelf op het dagpact. En zet gewoon opnieuw die stap.

Zorg dat dat gesprek goed gaat, en dat men kan zien hoe je werkelijk bent.

Want dat wil je toch???? Ga nu lekker slapen, zodat je het nog een beetje beperkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...