Har Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Morgen beste mensen, ik bedoel goedemorgen...want morgen is het maandag. Hum....ben wel erg vroeg aangezien ik er pas om 0.30 in lag. Wordt vanmiddag bijslapen denk ik. Goed. Voor de liefhebbers staat een flinke pot koffie klaar en voor de verandering ook kokend water en de diverse theesoorten. Als het goed is gaan we de vandaag zien...hier is het nu helder. Eerst even op de posting van Rudy reageren...jullie weten de weg hè, hier in het clubhuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Goedemorgen Har. Ook ik ben nogal vroeg wakker, 'k weet niet echt waarom. Even een koffie nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 goede morgen frummels. lekker har koffie . ik heb croissantjes in de oven en zal ook even een paar eitjes koken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 jen als jij even de sinasappeltjes perst zijn we gelijk klaar als de ochtendploeg wakker wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Goedemorgen Veel te vroeg om er al uit te zijn kon de slaap niet meer vatten even hier om de hoek koekeloeren Sieraad, vandaag jouw 7e dag vorige week heb je nog al je flessen stuk gegooid hoe voel je je nu na je eerste week? Nu eerst even verder terug lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Jullie hebben toch wel Snoep in huis hè voor alle zingende kindertjes (en ouders) vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 kom je ook langs sha?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 ik heb speciaal peper en sambalsnoepjes gekocht voor de zingende kindertjes :devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Lekker Igor, ik heb gemberbolletjes als traktatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 wat zullen de kindertjes morgen rustig zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 goeiemorgen Sha en Igor... ohh jee das bel eraf en in het donker gaan zitten vanavond.. heb niets in huis trouwens als iemand hier straks langskomt en een dagpact maakt ben ik graag van de partij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Goedemorgen allen, Hier al weer enkele mokken koffie gehad. Was om 5 uur klaar wakker. Heerlijk in mijn eentje beneden, toch een fijn moment van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 volgens mij igor worden kindertjes aardig wild van al die suikertroep.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 hoi Kameleon,, tjeutje vijf uur heb je dan genoeg slaap gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Kame en Krekel ook al van de partij Ja Kame, ik vind het ook heerlijk om 's morgens eerst even helemaal alleen te zitten Krekel, heb jij nog een beetje kunnen slapen? Als je een dagpact wilt beginnen hoef je alleen neer te zetten: Dagpact: Krekel de rest vult vanzelf wel onder je lijstje aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Dus aan jou nu de eer Krekel gaat je vast lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 hai Sha goed Dagpact: Krekel en drie uur slaap das al meer dan de vorige nacht, en jij beetje geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Ik slaap de laatste tijd veel krekel, ook overdag. Ik geef er maar aan toe, lichaam en geest vragen erom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Sha, tis lekker rustig dan, geen geluiden die mij storen, alleen een snurkende hond:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Goedemorgen allemaal, Fourchan en Igor, proficiat! Hierbij alvast een passend ochtendmuziekje: DAGPACT Krekel Igor Albert Lytse Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 3 uur slaap Krekel? hoe lang duurt het voor je weer een beetje in je ritme bent? of is dat verschillend? en ben je lichamelijk al weer aan de beterende hand? Kame, een snurkende hond? kijk, daarom begin ik ook niet aan een hond zit wel weer te overwegen om een kat te gaan nemen ben er nog niet helemaal over uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 en jij dan Marc? jouw eerste 2 droge weken zitten er ook weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Ik denk dat de hond zeer tevreden is hier en daarom durft te snurken;) Zij mag dat van mij, manlief niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 heerlijk zo'n tevreden snurkende hond daar kan ik ongestoord naar luisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden