Shahire Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Onrustig.... inderdaad beter je gedachten op andere dingen te zetten Had beter dan maar aan de hutspot maken met klapstuk dan roken of drank hou je taai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 (ik zit overigens nog steeds hèèl geduldig op antwoord van jullie te wachten!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Wijfie, zo gaat dat dan.... Hop en weer opstaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Genoeg achter de pc gezeten fijne dag mensen ben er weer van tussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 waarom laat ik me eigen altijd gek maken waarom trek ik me eigen alles aan waarom tref ik nou weer een alcoholist..die dat zelf ontken is ontspanning zegt hij..maar 10 biertjes minstens op een dag is toch niet goed..ik ga gewoon twijfelen ik heb alles kapot gemaakt nu...zegt hij...en ik laat me weer gek maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 zet mijn maar op het dagpact...want anders komt het niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Zo ik ben er weer mensen. Mijn presentatie viel mee, maar de psychotechnische testen waren een ramp. Vreemd, ik had het omgekeerd verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 laat ook trouwens maar..kan mijn het ook schelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Neen Snoepje, niet doen!!! DagPact: Albert Lytse Borretje Summer MM Sabine MIRANDA Nova Mark Rosa wervelwind Krekel. RL MarQ Madeleine Truitje Wijfie Snoepje Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Originally posted by: GunnNeen Snoepje, niet doen!!!DagPact:Albert Lytse Borretje Summer MM Sabine MIRANDA Nova Mark Rosa wervelwind Krekel. RL MarQ Madeleine Truitje Wijfie Snoepje en ShaGunnquote> Snoep, niets of niemand is het waard om die eerste te nemenik doe vandaag met je mee in het dagpact kom op meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Snoep, je kan het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 1 wijntje...2 wijntjes....worden 3 wijntjes oeps....fles leeg morgen kater, brak, schuldgevoel je rot voelen doe je dan misschien evengoed nog als het dan al niet erger is omdat je gedronken hebt nee dat eerste glas helpt niet het is maar even die roes van beter voelen maar in feite ga je terug naar af begint u maar weer bij 'start' zoiets..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Ik vraag me zelfs af of er sprake is van de roes van beter voelen. Misschien eerder de roes van onverschilligheid? Bij mij is het alleszins zo dat drank mijn bestaande emoties versterkt. Dronkenschap was zeker niet altijd een pretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 De roes van onverschilligheid kan natuurlijk ook aangenaam zijn, toegegeven, "comfortably numb". Maar constructief is dat niet, en achteraf komt de klap hard aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Vooral die laatste Jen de roes van onverschilligheid kan juist even aangenaam zijn voor sommige dan gaat natuurlijk niet altijd voor iedereen op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Vooral die laatste Jen de roes van onverschilligheid kan juist even aangenaam zijn voor sommige dan gaat natuurlijk niet altijd voor iedereen op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 middag, net terug van de kappersschool ( was model) 1 voordeel.. de puntjes zijn weer geknipt! nu maar eens piepers jassen voor de andijvie-stamp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Snoep, kijk eens naar die foto die je op FB hebt geplaatst. dan ga je niet de eerste nemen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Ik meld me droog aan. Mijn eerste droge dag sinds tijden, ik heb nu oxazepam voor een week voor de ontwenning. Morgen bloed laten prikken om de schade te bekijken. Lieve lieve lieve Snoep, doe het nou niet lieverd. Je krijgt zo'n spijt. Laat je niet door anderen opjagen, jij bent belangrijk, niet een ander, jij. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Lenie andijviestamp met kaas en spekkies? Hier wordt het macaronie. Ook niet slecht hoor. Snoepie voor jou een grote Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 alleen spekkies Bol.. en een balletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 ik dacht weer iemand gevonden te hebben ..een toekomst en had in het begin al aan gegeven voor de ontmoeting dat ik geen zuipert wilde nee dat was hij niet ..zei hij en nu gewoon mijn overal de schuld van geven..teleurgesteld is hij in mijn..ik heb alles kapot gemaakt maar ik heb toch gelijk als iemand minstens tien bier per dag drink ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 zeker weten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Zo weer thuis, hele dag behoefte aan zoet gehad, daar hou ik normaal niet van dus best wel vreemd?? Vanavond vergaderen dus geen tijd om te drinken, ook nog geen zin in gehad vandaag. Het onderwerp houdt me wel bezig, de feestdagen komen er aan en dan niet drinken? Misschien worden het dan wel echt feestelijke dagen dit jaar, normaal breng ik ze altijd "lallend" door. Ik meld me vanavond later nog wel even af, fijne avond allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Ook heel lekker vooral die bal, met heeeel veul jus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden