Spring naar bijdragen

woensdag 14 november


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 313
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Selamat pagi Jen en Diesel,

Tjonge jullie zijn er vroeg bij, uit het bed gerold of de nacht doorgehaald?

Ik weet niet wat de temperatuur bij jullie is, maar hier is het ca. 13.00 uur met een vandaag ondragelijke hitte.

Straks maar even afkoelen in het zwembad en dan misschien een Balinese massage.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben al lang wakker en heb een lang verhaal geschreven. Het maalde door mijn hoofd weer eens toen ik mijn onderschrift las gisteren die ik blijkbaar veel eerder hier geplaatst heb. Iemand bezwaar tegen een lap tekst?

Morgen @ andere vroege vogels, ik dacht de dagenraad te zullen openen maar blijkbaar te lang getikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

M0ggeuh mannen, ja Romu wel warm daar nu he, hier denk zo'n graad of 9 en kans dat het vandaag mistig blijft dus lijkt dan koeler. Zou iets met airco opzoeken idd :) Zat je nou aan de kust, dan misschien nog wat verkkoeling van de zeewind en als dat er niet is , zou ik lekker de bergen ingaan hoor :)

Ja maar vrouwlief moet 5.00 op om naar werk te gaan en er op tijd te komen, 2 uur in de auto altijd, dus moet wel koffie zetten vin ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Don't cry because its over, smile because it happened

Ik las dit onderschrift van me, was ik hier daar ook al mee bezig dan, blijkbaar wel en nu nog steeds dus. Dit gaat over een meid die ik in een merkwaardige situatie heb leren kennen en waar ik nu nog vaak met gemengde gevoelens op terugkijk. Feitelijk is de reden dat ik gisteren niet dronk omdat ik vandaag een vriendin ga opzoeken met wie ik vorige week dit verhaal gedeeld heb. Dit kunnen delen is niet vanzelfsprekend en met ouders er vrienden kan ik er niet over praten omdat ze dan verkeerd over me zullen denken. Maar op dit forum ben ik toch lekker anoniem en kan toch niet slapen. Daarom heb ik net me aangekleed en ben achter de pc gekropen.

EDIT: Heb het verhaal verplaatst naar wie is wie; dit is de link er naar toe:

http://forum.alcoholdebaas.nl/...AR_FORUMVIEWTMP=Linear

Goede morgen iedereen, kom wel met de deur in huis vallen met dit hele verhaal. Verplaatsen naar die andere thread was een goede tip. Dit is beter leesbaar en ik heb het zo beter bij de hand als ik er nog een keer naar verwijzen wil.

VERZOEK:

Zou graag zien dat korte opmerkingen in dit draadje geplaatst worden en inhoudelijke/langere reacties bij wie is wie (zie link) Op die manier behoud ik reacties in dat draadje die ik zekers vaker terug zal lezen. Bedankt daarvoor. Ik lees beide draadjes en doe mijn best met antwoorden geven.

Laatste opmerking; ik hoop niet dat iemand zich stoort aan mijn verhaal en al helemaal niet dat ik iets emotioneels trigger bij mensen. Mijn excuses als dit toch gebeurdt. Lees mijn verhaal maar niet als je niet over prostitutie wil lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk das archiveren A3 ;), kan ook dubbel he. Tjah ik met 's-ochtends altijd me hele lichaam in vorm laten vallen en me ogen dus ook. Lappen tekst voor later op de dag, dan ook beetje aan nieuwe brilletje gewend. Dach dat ik daar net zo snel aan zou wennen als zonnebril in ut voorjaar, nou nie dus.

Jen ja zwaar dit soort dingen he en zeker dan telkens weer afwachten hoe.......heel veel sterkte meiz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeienmorgen

sha je bent een kanjer...we zouden dit jaar samen doen..maar ben af gehaakt...maar jij bent gelukkig wel door gegaan en mijn maatje gebleven:heart:

trots op jou:present::heart:

als er een dagpact kom //wil ik er graag op

rot nacht van denken en malen achter de rug..dus erg labiel vandaag in me denken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk schiet het helemaal niet op Diesel. Het is nog vooral wachten

op wat formele dingetjes.

Wel heb ik al heel veel weggegooid en weggegeven. Het huis is dan wel

groter, het moet wel leger worden. Ik denk dat ik dat wel prettig

vind een leeg huis.

Kan ik lekker dweilen en stofzuigen zonder dat er overal troep in de weg

staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een goedemorgen en dan moet ik weer weg.

Ik lees iedere morgen en avond Karen Casey. Vanmorgen schreef ze weer dat we zelf bepalen hoe we ons voelen. Hoe onze dag eruit ziet. We hebben een keuze. Ons mee laten slepen door negativiteit. Te zwaar tillen aan onze problemen. Ook onze moeilijkheden en problemen hebben we nodig zegt zij. Dat zijn kansen om ons te ontwikkelen en verder te komen. We " moeten" alles wat we tegenkomen op ons pad verwelkomen.

Dat ga ik dan deze dag maar weer proberen. Karen Casey is zelf een ex-verslaafde. Ze weet waar ze het over heeft. Dus ik neem haar wel serieus.

Iedereen een heel goede dag

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan straks verbouwen. Het vervelende is dat ik nu

weer werk heb en er dus eigenlijk helemaal geen tijd voor

heb. Het is een luxeprobleem, ik snap het. Maar had beter

van het voorjaar kunnen zijn. Toen had ik zeeën met tijd

en deed niets.

Raar hoe dat werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...