Diesel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Nou Jen vond jouw muziekje ook goed gekozen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ik ook Made.... Mijn sponsor vindt dat ik hier snel mee aan de slag moet. Nu ik niet meer drink, wordt het wel steeds beter. Dat voel ik echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ha Miranda, Andere Kanjer! Je gaat goed he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 nou ook goeie moggeuh Miranda, ja jah hoef je er nie in te wrijven hoor dak een duffe kop heb, heb ik trouwens elke ochtend last van hoor, dat het je nu pas op valt joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Goedemorgen allemaal!!! Madelief, goed om je weer te lezen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Gwen, Door de drank heb ik me zo'n beetje onzichtbaar gemaakt in mijn relatie. Dan viel het niet op hoeveel ik dronk en kreeg ik ook geen kritiek. Nu ik steeds nuchterder word, word alles anders. De ongelijkheid is enorm! Bij jou dus ook.... Sterkte ermee he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ha Kame, Hoe vaar jij nu? En hoe is het met je grote kleine meisje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 ook ochtendhumeur Diesel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Waar is Yvonne trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ik vaar goed Madelief en mijn mooie meid ook! Het mooie is dat ik na twee weken worstelen de boel weer op een rijtje heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 A3, ik heb niet de indruk dat je Erik naar waarde schat hier. Voor Yvonne: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 A3, je kunt niet op je baas mopperen... Werk ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 IK ochtendhumeur Jen?? nee joh in tegendeel. Al heb ik het , zal niemand daar iets van merken hoor, in tegendeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Kame, Goed om te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Borretje, Jij moedige medestrijder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 tuurlijk A3, had je al verteld idd, maarja hoe moet ik het anders noemen he. Maar je neemt gelukkig ook de tijd weer om met familie dingen te doen dus Nou ik snap miss Erik wel, voor hemzelf. Maar snap bv Zonnetjes helemaal die zich dan gebruikt voelt, omdat bv zij in iedereen energie wil steken om van de alc. af te komen/blijven. Zij bv dat doet en met het gevoel blijft zitten van erg moe te zijn doordat ze bv iemand als Erik heeft geholpen en hij met 2 vingers in z'n neus er weer vandoor gaat , zolang hij dat nodig vind en gewoon ook weer gaat drinken. Dus Zonnetjes als je dat niet wilt scrollen en bv gewoon negeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgenDAGPACTAlbertLytseMadelieffijne dagquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Tjah Vonn en Igor soms te laat of slapen wat langer uit. Maar de lijst begint ook steeds vroeger eigenlijk, dus lijkt het erop dat sommige er niet zijn, maar zullen zo wel binnenrollen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ik lijk hier in een AA groep terecht gekomen te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Originally posted by: miranda Originally posted by: Madelief Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgenDAGPACTAlbertLytseMadelief mirandaMMfijne dagquote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Haha Jen, Niets mis mee toch? Ik ga niet lopen prediken hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Originally posted by: MM Originally posted by: miranda Originally posted by: Madelief Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgenDAGPACTAlbertLytseMadelief mirandaBorretjeMMfijne dagSorry, leek alsof ik jou eraf had geknikkerd Borretje, maar we hadden elkaar gekruist. Heb het nu weer goed gezet, geloof ik...quote> quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Originally posted by: MadeliefHaha Jen,Niets mis mee toch?Ik ga niet lopen prediken hoor! quote> Ja sorry, heb een aversie van AA. En ik heb daar inderdaad een beeld bij dat redelijk overeen komt met de aanbellende getuigen van Jehovah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden