kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Goedemorgen allen, Krekel,je gaat goed, een pluim voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Romualdus: Jij ook gefeliciteerd. WE GAAN ERVOOR he!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ja maar zou weer mooier weer worden vandaag Ach ik heb wandelende kookboeken voor het Indies eten Alleen is er altijd wel wat , wat je hier niet kan krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Mark ook gefeliciteerd. We gaan rustig verder. Toch!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Haha Hannah, wees maar niet bang,de Sint weet dat je goed bent zoals je bent:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Tjah Sieraad, ik ook meer last van koppijn, tjah alles van sterk water af he, tjah dat denk ik dan maar zo, moet alles weer opzichzelf gaan werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Sieraad,ik slaap ook nog veel, gewoon aan toegeven. Je heb in al die jaren veel van je lijf gevergd, gun het nu rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ik denk het ook Diesel... Een vraag die me al sinds aanmelding op mijn lippen brandt: Is het niet grenadine ipv gernadine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 @Kameleon... met slapen heb ik gelukkig geen enkel probleem en doe het ook erg graag *_* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 is zo hoor sieraad ach komt door iemand anders dat ik het zo gespeld had, dus als zij zich hier ooit meld........ligt ze in elk geval in deuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Okee, Diesel, haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Sieraad, ik ook niet maar het is voor mijn gezinnetje niet zo gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 ah Hannah, ja je bent niet de enige/enigste die het ziet he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Draak, wat een mooie vacht krijgen de fretjes in de winter. Wist ik niet, neem aan dat jij ze ook buiten hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ook goeiemorgen Voel de warmte van de hier de bovenkamer (maisonette) binnenstromen. Een wandeldag wellicht? Oh, en de I-Pad wordt vandaag afgeleverd...nooit gedacht dat het Jobs zou lukken mij over te halen Ach, contract van Oxxio verlengd, krijg het ding erbij zonder al te veel extra te betalen. Wel handig voor bij mij thuis. Ben elke keer over de limiet van 1,5 Gb op mijn mobiel omdat ik 'm aansluit op mijn desktop...ga dus nu verbinden met de I-Pad. .....ik heb trouwens géén idee waarom ik dit nu aan jullie vertel...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ja ze gaan hier hun eerste winter buiten in, kan nu nu m'n ouwetje er niet meer is. a sommige echtn ijsbeertjes dan he, maar ze moeten dan wel al tijd buiten hebben gezeten hoor. Als z de hele tijd binnen hebben gezeten kan je ze niet zomaar buiten zetten ook al lijkt het dat ze een goed wintervacht hebben is dat niet zo. Want dan hebben ze geen buitenvacht, dus een korter ondervacht erbij. Binnenfretten kunnen dus op het oog ook een mooi wintervacht hebben, maar wat geen buitenvacht is. Wat geef jij ze eigenlijk te eten Kameo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Och het is maar dat we het weten Har:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Die van ons zitten al vanaf mei buiten, ze hebben een binnen ruimte binnen het verblijf Ze krijgen van dat speciale frettenvoer en kuikentjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 ja sommig frettenvoer is duur en beter voor cavia's helaas , maar kuikentjes is al goei, muizen nog beter hoor. Als je goed voer voor ze wilt is ook Hill's kitten erg goed, beter dan het meeste soorten frettenvoer, alleen tottaly ferret is goed frettenvoer eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 trouwens kippennek erg goed voor ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 soms zie ik dingen niet of gaat ut te snel, nee Hannah idd nie naar HA geweest maandag maar bellen, maar thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 nou Smikk, ik vraag het me af, degene die het wel overleven zijn 6 weken later dood als plofkip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Waar haal ik in hemelsnaam muizen vandaan, ze krijgen hier beaphar care plus, waarom is dat niet goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 ja maar denk dat Kameo's kuikens ook uit de vriezer komen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ja hoor uit de vriezer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden