witte Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 twinnie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Dank jullie wel! Ik heb even gehuild om jullie woorden. Zo lief. Huilen is eigenlijk iets dat ik liever niet doe. Maar het heeft wel even geholpen. Ik heb zojuist een vriend gevraagd of hij koffie heeft. Dus tegen acht uur ga ik even naar hem toe voor een bak koffie. Gewoon even weg uit mijn huis. Moet er trouwens aan denken dat voor ik naar bed ga water in de waterkoker en koffiezetapparaat doe. Ze gaan hier morgenvroeg de watermeter vervangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Jaaa, dat kan niet he witte. Er is toch maar 1 twinny, Dat zijn wij toch?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 @Madeleine En vul ook wat emmers met water, anders kan je de wc niet doorspoelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Originally posted by: rapilosJaaa, dat kan niet he witte.Er is toch maar 1 twinny,Dat zijn wij toch?!quote> en Gwen en ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Dat dacht ik toch ook wel ff hoor twinnie... Eerst was ik de enige die een tante had hier, die moet ik nu al delen maarre we kunnen toch geen twinny met zn drieen zeggen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Madeleine, Even uithuilen,is niet verkeerd! Hoop, dat je weer een beetje tot rust komt bij de koffie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ohhhhhhh ok, ja dan kan t. Pffffffffff dacht bijna mn twinny kwijt te zijn zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Nee hoor Rapi en Witte, er zijn er veeel meer, We hebben zelfs vierlingen hier. Dit wegens groot tekort aan avatars! Maar ik heb lekker de knapste twinnie, haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Witte is een beetje Aagje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Originally posted by: witteDat dacht ik toch ook wel ff hoor twinnie...Eerst was ik de enige die een tante had hier, die moet ik nu al delenmaarre we kunnen toch geen twinny met zn drieen zeggen:Dquote> Dat gaat een probleem worden hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Witte is niet een beetje een aagje Witte haar tweede naam is aagje:P ff eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Oke, Een hoop meerlingen hier dus. Nou ja asse we maar lol hebben toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ik snap er geen bal van wat jullie nu allemaal schrijven ha ha ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Originally posted by: jopie Originally posted by: rapilosNou ja asse we maar lol hebben tochquote> neeheeeeeeeeeals we maar adb worden of blijvensuffieeeeeeeeeeeeeeeeequote> Dat ook natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ach truitje, Gewoon een beetje onderbroekenlol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Wow Truffel, dat was ik al helemaal vergeten. :$ Ja, dat ook dus. Emmers vullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Haha, Jopie. Dat doet me denken uit een scene in Kees en Co. Daarin wordt de moeder door haar dochter terecht gesteld, waarbij de moeder zegt:"Owjeej, straf". Door jouw grommmm moest ik daar aandenken. Ja, zal zo even de waterkoker, koffieapparaat en emmer vullen. En dan op de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 goede avond iedereen oef Lytse! je wil toch je schrijfstijl behouden! zoals je zelf zou zeggen, niet 1 posting laten opwegen tegen 10 positieve, hé :-)) MM, blijf je aub? ik zou je missen als je een ban hebt. Tactive doet zijn werk, heeft zijn reden wellicht, staat misschien op automatische piloot. Ik vind het ook meestal heel vervelend zo een bericht krijgen, protest protest in mijn hoofd, politie achtig gevoel...Maar ik besluit dat het hier misschien wel heel anarchistisch zou worden zonder hen...Dus idd oooohhmmm Madeleine wat een vervelend bericht toch van je familie. Misschien tijd om jezelf is te splitsen in de volwassen vrouw en het gekwetste kind in jou. Dat kind wil echt zich veilig en geliefd leren voelen. Ik denk dat de meesten hier daaraan bewust/onbewust werken. Dikke knuffel, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Lavendel, Jij komt en ik ga... Maar ik loop niet weg voor je hoor! Ik pak mijn rust een beetje. Ga vroeg mijn bed in. Iedereen alvast een goede nacht! En bijna vergeten..... ik meld me droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Dank je, Lavendel. Ik doe mijn best. Heb het met Tactive al per mail opgelost. Ingewikkeld hoor, die spelregels. Madeleine, sterkte. Het komt er nu meer uit he, nu je nuchter bent. Ik ben er voor je om te luisteren. En voor een stukje bitterkoekjescake natuurlijk:-) Alle lieve mensen hier, bedankt voor zoveel warmte en solidariteit. Tot snel, MM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 En ik blijf vragen (voor de derde keer, zonder antwoord, snif): weet iemand iets van Sabine? Zij begon gelijk met mij en nu weet ik al dagen niets van haar. Ik maak me zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Haha, Madelief, zag je nog! Sta met 1 voet in mn loopschoen voor rondje lopen, lesje 10 van start-to-run! Wel eng in het donker, maar stimuleert wel om snel te lopen dan.. Lekker vroeg kunnen gaan slapen. Leuke droompjes voor jou o en MM , nee niks meer gehoord van Sabine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Originally posted by: MadeleineWow Truffel, dat was ik al helemaal vergeten. :$ Ja, dat ook dus. Emmers vullen. quote> Ach ja ik ben in het verleden wel eens met samen geknepen billen naar mijn zus gerend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 MM Weet helaas niets van Sabine, Vooral omdat jullie ongeveer gelijk gestopt zijn, kan ik me voorstellen dat je je betrokken voelt. Helaas,zie je mensen zomaar ineens verdwijnen. Hoop dat ze binnenkort wat van zich laat horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden