Spring naar bijdragen

Zondag 18 November

mark

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 271
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank jullie wel! :) Ik heb even gehuild om jullie woorden. Zo lief. Huilen is eigenlijk iets dat ik liever niet doe. Maar het heeft wel even geholpen.

Ik heb zojuist een vriend gevraagd of hij koffie heeft. Dus tegen acht uur ga ik even naar hem toe voor een bak koffie. Gewoon even weg uit mijn huis.

Moet er trouwens aan denken dat voor ik naar bed ga water in de waterkoker en koffiezetapparaat doe. Ze gaan hier morgenvroeg de watermeter vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, Jopie. Dat doet me denken uit een scene in Kees en Co. Daarin wordt de moeder door haar dochter terecht gesteld, waarbij de moeder zegt:"Owjeej, straf". Door jouw grommmm moest ik daar aandenken. :)

Ja, zal zo even de waterkoker, koffieapparaat en emmer vullen. En dan op de koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede avond iedereen

oef Lytse! je wil toch je schrijfstijl behouden! zoals je zelf zou zeggen, niet 1 posting laten opwegen tegen 10 positieve, hé :-))

MM, blijf je aub? ik zou je missen als je een ban hebt. Tactive doet zijn werk, heeft zijn reden wellicht, staat misschien op automatische piloot. Ik vind het ook meestal heel vervelend zo een bericht krijgen, protest protest in mijn hoofd, politie achtig gevoel...Maar ik besluit dat het hier misschien wel heel anarchistisch zou worden zonder hen...Dus idd oooohhmmm :present:

Madeleine wat een vervelend bericht toch van je familie. Misschien tijd om jezelf is te splitsen in de volwassen vrouw en het gekwetste kind in jou. Dat kind wil echt zich veilig en geliefd leren voelen. Ik denk dat de meesten hier daaraan bewust/onbewust werken. Dikke knuffel, hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je, Lavendel. Ik doe mijn best. Heb het met Tactive al per mail opgelost. Ingewikkeld hoor, die spelregels.

Madeleine, sterkte. Het komt er nu meer uit he, nu je nuchter bent. Ik ben er voor je om te luisteren. En voor een stukje bitterkoekjescake natuurlijk:-)

Alle lieve mensen hier, bedankt voor zoveel warmte en solidariteit.

Tot snel,

MM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...