Har Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Originally posted by: borretjeHar; Ik probeer het. Ik kan niets beloven maar ik doe er wel wat mee.En dat wordt gehoord, gezien èn gewaardeerd. Ook door mijn zoon.Juist door mijn zoon, moet ik zeggen.Wat voor eisen stel je aan een vrouw dan Har?quote> Dat ze zichzelf is. Er is weliswaar een leeftijdsverschil van 13 jaar tussen ons en daarom word ik wel eens schuin aangekeken door vrouwen...zo van, moet je die ouwe vent met zo'n jonge vrouw zien; heb daar lak aan hoor. We zijn langszaam met elkaar vergroeid en ik ben er zeker niet zo een die voor jong gaat. Het gaat mij echt om de binnenkant, al mag haar buitenkant er best wezen We passen gewoon bij elkaar, en dat is geen eis maar een voorwaarde...Ach weet je, al die flauwekul die daarover gemaakt wordt door mannen/vrouwen die bij voorbaat allerlei eisen stellen. Gewoon je gutfeeling gebruiken en de tijd nemen om elkaar echt te leren kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Goedemorgen luitjes, nou, ik zou zo zeggen geen verkeerd ochtendconcert voor vandaag. Hier ook zeer dichte mist, ik moet er zo toch op uit en met de fiets is het te ver. Even een koffietje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Moghu Drakie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 @shahire: Dat staat als een huis wat je zegt..krachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Nog even snel inloggen ik wil met Albertina even aan de koffie zitten kon het niet ver weg dan maar wat dichterbij die koffie verderop halen we nog wel in Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Het spreekwoord is, "wie met één vinger wijst naar een ander, wijst met drie vingers naar zichzelf. Ik vind het een inkoppertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Sha, jááááá, gezellie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Gaby, sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Gabs, kan onbewust mee hebben gespeeld van je vader vannacht veel sterkte vandaag meis en goed dat je meteen die refu erin hebt gestopt stille willie....voorbij de 10 maanden je flikt het toch maar wel hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 jàààààà Tinàààà :DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Goede morgen luitjes, is er nog een bakje koffie voor mij over?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 @Gaby: Sterkte met je vader en mooi dat je er nuchter voor gaat! Het hoort bij het leven, moeilijke tijden. Waardevol zijn ze zelfs; een leerproces wat er ook gebeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Luitjes, ik moet echt aanstalten gaan maken, zo kom ik de deur niet uit. Tot later en voor wie de weg op gaat, rijd voorzichtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Goedemorgen lieve mensen! Von, er staan een heleboel kopjes koffie klaar... Je werd gemist hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Ha, lekker Bor, hier alles prima, even een paardagen vakantie gehad en nu weer thuis... Las dat jij een heerlijk weekend achter de rug hebt he? Mooi hoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Wow.... hele hoop koffie, lekkerr... maar we delen hoor, anders stuiter ik straks door de kamer... Tsja, had even geen internet, en das eigenlijk ook best wel lekker zo af en toe:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Jemig Tina moet ik de koffie ook nog snel opdrinken omdat je op moet schieten tis niet anders..... maar snel overdoen hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Hihi, ik las net over die mist... dacht nog van ... hier dus lekker niet, maar inmiddels is het hier ook behoorlijk aan het dichttrekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Pas op in die mist allemaal! Ik heb mijn yoga en meeting. Goed begin van de week. Goede dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Apple..zzooefff! Fijne dag Ships, de rozen raken op! Nog eentje voor Tina Potver, honger!! Effe naar de keuken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 En dan zijn twee weken lang he Bor? Maar je hebt voor hetere vuren gestaan hoor, inderdaad rustig afwachten maar, gaat gewoon goed komen volgens mij. En ja, heerlijk een paar dagen lekker in de bossen, dat geeft weer een hoop energie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Hai Vonneke, lekker zo even die vakantie voor je kun je er weer flink tegenaan met koffie zetten hier @WijnandA, dank voor je hersenspinsel van afgelopen week ik heb mijn onderscrhift iets aangepast en Sha is nu echt pleite weer verder met waar ik mee bezig was fijne ochtend luitjes zoeffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Trouwens Apple, mijn Apple bevalt prima! Echt heel relaxed zo'n met zo'n tablet op de bank. Werd altijd helemaal koud achter mijn desktop...wel schandalig hoeveel ze ervoor vragen, en dan die rijen mensen voor zo'n store...moe nie gekker worden Ik bedoel, goed is goed. Zo,lief zit naast me..ga aan de dag beginnen. Hou het droog lieve mensen en maak wat van je dag! Latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Von, Heerlijk opgeladen in de bossen! Klinkt goed! Mensen als het over afkicken gaat.... Ik log uit, het moet een beetje minder. De hele dag die laptop aan is nie goe nie. Dus allen een fijne dag en tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 Aakie, lekker met een boek op de bank dan maar? Is ook wel eens lekker toch? Ennu Sha, ja hoor, zal mijn taak van koffiezetter weer op mij nemen, morgen ook weer wat vroeger hier komen dus maar:D Heb natuurlijk geen hele week bij kunnen lezen, maar zag dat het er in het weekend weer even heftig aan toe is gegaan... met een stortvloed aan tikken EN een ban voor Hannah. Het mag inmiddels wel duidelijk zijn hoe ik over bannen denk, maar daarnaast.... ik heb terug zitten lezen (weliswaar in sneltreinvaart), maar ik kan met de beste wil van de wereld niet bedenken waar zij nou een ban voor heeft gekregen. Hannah, van hier vandaan een bloemetje en een zonnestraaltje voor je hoor: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden