Spring naar bijdragen

Maandag 19 November


mark

Aanbevolen berichten

Originally posted by: borretje
Har; Ik probeer het. Ik kan niets beloven maar ik doe er wel wat mee.
En dat wordt gehoord, gezien èn gewaardeerd. Ook door mijn zoon.
Juist door mijn zoon, moet ik zeggen.

Wat voor eisen stel je aan een vrouw dan Har?:Dquote>

Dat ze zichzelf is. Er is weliswaar een leeftijdsverschil van 13 jaar tussen ons en daarom word ik wel eens schuin aangekeken door vrouwen...zo van, moet je die ouwe vent met zo'n jonge vrouw zien; heb daar lak aan hoor. We zijn langszaam met elkaar vergroeid en ik ben er zeker niet zo een die voor jong gaat. Het gaat mij echt om de binnenkant, al mag haar buitenkant er best wezen :)
We passen gewoon bij elkaar, en dat is geen eis maar een voorwaarde...
Ach weet je, al die flauwekul die daarover gemaakt wordt door mannen/vrouwen die bij voorbaat allerlei eisen stellen. Gewoon je gutfeeling gebruiken en de tijd nemen om elkaar echt te leren kennen.


Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hai Vonneke,

lekker zo even die vakantie voor je

kun je er weer flink tegenaan met koffie zetten hier :D

@WijnandA,

dank voor je hersenspinsel van afgelopen week

ik heb mijn onderscrhift iets aangepast :present:

en Sha is nu echt pleite

weer verder met waar ik mee bezig was

fijne ochtend luitjes

zoeffffffffffffffffffffffffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens Apple, mijn Apple bevalt prima! Echt heel relaxed zo'n met zo'n tablet op de bank. Werd altijd helemaal koud achter mijn desktop...wel schandalig hoeveel ze ervoor vragen, en dan die rijen mensen voor zo'n store...moe nie gekker worden :huh:

Ik bedoel, goed is goed.

Zo,lief zit naast me..ga aan de dag beginnen. Hou het droog lieve mensen en maak wat van je dag!

Latersss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aakie, lekker met een boek op de bank dan maar?

Is ook wel eens lekker toch?

Ennu Sha, ja hoor, zal mijn taak van koffiezetter weer op mij nemen, morgen ook weer wat vroeger hier komen dus maar:D

Heb natuurlijk geen hele week bij kunnen lezen, maar zag dat het er in het weekend weer even heftig aan toe is gegaan... met een stortvloed aan tikken EN een ban voor Hannah.

Het mag inmiddels wel duidelijk zijn hoe ik over bannen denk, maar daarnaast.... ik heb terug zitten lezen (weliswaar in sneltreinvaart), maar ik kan met de beste wil van de wereld niet bedenken waar zij nou een ban voor heeft gekregen. Hannah, van hier vandaan een bloemetje en een zonnestraaltje voor je hoor: :present::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...