Yvonne Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Potverdorie Gunn, daar kan ik nou echt heel en heel nijdig om worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Spike, knap van je dat je terug komt op het gebeurde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 En tijd om weer wat te gaan doen voor mij, drie op een rij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 GTST is erop. Gunn, je bent toch niet naar de supermarkt geweest toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 *lallend* Hunneyzszzz, aaim hoam! Nee hoor, mensen! Wees gerust. 'k bén naar de supermarkt gegaan, maar kwam met sapjes en softdrinks thuis. En bananen en sinaasappels. Én half broodje Allinson Volkoren. Sorry, 'k wilde jullie niet laten schrikken. *Nippend aan een sinaasappel-kiwi sapje* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Goed zo, Gunn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Goedenavond, Akelelielalalielaloe... Hoe spreek je dat eigenlijk correct uit?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Uhm, Yvonneke? Alles is goed hier hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Smikkie, wat jammer dat je het net niet gehaald hebt. Gelukkig hoef je niet alles over te doen volgende keer. Madeleine, sterkte met wachten. Spike, wat goed dat je erop terugkomt. Gunn, eet smakelijk en vooral drink lekker (vruchtensap) Dank jullie wel voor de reacties, ik ga op de bank, uitbibberen, wat schrijven, weinig doen. Morgen is er weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Ah langharige, je klinkt goed gezind Ik heb vandaag mijn loonvoorstel gekregen en aanvaard. Het wordt wel echt definitief nu. Alleen nog tekenen. Madeleine, ik hoop binnenkort van jou hetzelfde nieuws Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Zonnetjes, goed nieuws! Bibber maar lekker uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Originally posted by: GunnUhm, Yvonneke? Alles is goed hier hoor!quote> Pfff, helemaal fijn Gunn. Ik was echt echt bang dat.... ... maar gelukkig. Hee Gunn, vanavond dus weer te bed met een heldere kop. Das mooi man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Kweenie wat je gaat doen Aak... maar ik hoop dat je er plezier aan beleeft... Geen zwarte buien hoor, morgen komt de zon weer gewoon op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Jen, wat goed! En ik hoop het ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Kom nog even terug voor Jen. Morgen ga je toch beginnen, heb ik dat goed onthouden? Als dat zo is, heel veel succes, rustig aan en heel veel plezier:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Originally posted by: akeleiGeen zwarte buien hoor, morgen komt de zon weer gewoon op nu kan ik alleen bedenken dat ik dus morgen alweer wat moet. Sorry. quote> Stel je voor dat je helemaal niets meer zou moeten Aak. Of dat er geen morgen meer zou zijn... Maar je hebt gelijk, we gaan wat doen. Ik ook..... Luitjes.. laterrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Een halve liter sinaasappel/kiwi weggeklokt! Dat is 338 % van de ADH vitamine C! Da's ook een beetje overkill, hmm? Mnyep, een beetje wel. Voor de rest van de avond water en thee. Voor 't slapen gaan nog één á twee bananen. Nou, ff wat theewater opzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 He zonnetjes, ik weet nog altijd niet wanneer ik begin :$ Misschien pas in januari? Maar alvast bedankt voor de succeswens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 'k Moet tegen volgende week van mijn verpleger een noodplan maken om te voorkomen dat ik te veel ga drinken naar aanleiding van mijn nieuwe job. Hij vond het goed dat ik er zelf zo open over begon te praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Jen morgen beginnen bij haar nieuwe baas? Heel heel veel succes hoor. Aanpassing: alvast voor in december of januari dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 oef gelukkig nog niet Yvonne. 'k Hang hier zo rustig over de bank gedrapeerd... 'k Wil me toch nog mentaal kunnen voorbereiden. Hoewel ja. Misschien moet het ook niet al te lang duren. Dan schiet ik misschien nog meer in de stress. Hihi. Wat een dilemma's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Fijn overigens dat je terug boven water bent Yvonne. 'k Had al eens een McCartney nummer voor je opgezet hier, maar dat hielp niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Oeps Jen... sorry, ik was een paar dagen weg... welk nummer was het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Jen, jouw schuld... Als ik Gunn lees, heb ik dus H.B. voor ogen. Met z'n conditioner... Trouwens Jen, laat het maar lekker gebeuren, geweldige nieuwe stappen in je leven. Goed dat je je voorbereidt op eventuele valkuilen. Gunn, goed zo, kerel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 HB? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden