Diesel Geplaatst 20 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Originally posted by: igoren kate dat tuigje hoeft niet zo lang te zijn hoor ze kunnen toch luchttrappelenquote> Ooo Igor zij hebben ook een vliegbrevet Hadden mijn fretten vroeger ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 DAGPACT: madeleine Snoepje Albert Lytse Erik Krekel MIRANDA MM Rosa Truitje Wijfie Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Mooi Wijfie klinkt als leuk voor beide partijen zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 @Wijfie, Je had ook kunnen vragen of iemand je op 't dagpact wilde zetten. 'k had 't graag voor je gedaan. = ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Ik hoop dat het duimen draaien gaat helpen. Thanks! Nu eerst avondeten en relaxen. Het is gedaan. Ik heb mijn best gedaan. Ik ben eerlijk geweest tegen mezelf en tegen haar, meer kon ik niet doen. Maar ik hoop het zo. Gunn, we gaan gelijk op. Het is ook mijn 12e dag. Ik ben zo moe. Kwam vannacht maar niet in slaap. En de wekker ging daardoor veel te vroeg, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Originally posted by: lavendel1Gunn, Dat is inderdaad heel vervelend zulke nieuwsberichten. Sommigen zijn waar, sommigen zijn er om ons bang te maken, onzeker, ....Ik hou ervan om tegen gewicht te zoeken, want er gebeuren ook ontzettend vele goede zaken in de wereld.Misschien kan ik de last van je schouders wat verlichten met onderstaande link.Ook zulk nieuws bekijken hoort bij evenwichtig in de wereld te staan.http://www.happynews.nl/quote> 'k word er niet vrolijker van, Lavendel1. Volgens een hoop wetenschappers zijn we al héél véél te laat met onze milieubewuste acties. Al zo'n beetje sinds 1950... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 middag pieps, na een hele luie dag nog even 10 hier vertoeven. want om 16.10 begint mijn favorieten kookprogramma. ik heb nog niets terug gelezen... alles goed met iedereen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 10 minuten wel te verstaan haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 ohhh smik balen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Hé hó, Lenie, Ja, 't gaat allemaal z'n gangetje hier. 't tergend langzame crescendo dat naar de krankzinnigheid leidt is in volle gang. Zonder vooruitzicht op verlichting. Op den duur lig 'k reutelend, schuimbekkend, met-de-ogen-rollend, convulsief kronkelend over de vloer te kruipen. En dan komen de mannen van de psychatrische kliniek langs die me in een dwangbuis hijsen en me vergezellen naar m'n permanente verblijfplaats; Een prachtig gewatteerde kamer zónder uitzicht. Misschien dat 'k daar de rust vind waar 'k zó hévig naar verlang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Jammer Smik. Vooral omdat je 't nét niet gehaald hebt. Goed, herkansing. Maar daar moet je toch weer drie maanden op wachten. Slaap maar lekker nu. : ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Goedemiddag vrienden, Smikkie, Jammer van je examen, maar je bent gelukkig niet verschrikkelijk erg gezakt. En 1 onderdeel overdoen is nog te overzien. Je hebt in elk geval niet voor niets gewerkt. Zo, en nu aan het eten beginnen,. Bruine bonen, aardappelpuree ,komkommer ,vegetarische schnitsel. Echt trek in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Goedemiddag, zo, de kaarsjes branden, kop thee en ik denk niet dat ik nog veel doe vandaag. Heerlijk was het buiten, mijn wandelmaatje had er wel erg de pas in, maar mooi is het wel in het bos. Madeleine, nou tot in detail op de hoogte, spannend, ik zal voor je duimen. Igor, Australie, ik zou het me geen twee keer laten zeggen, gáán. Smik, net op het randje, sneu voor je. De herkansing gaat goed komen. Sieraad, geluksvogel, nu extra motivatie om door te gaan, lijkt mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Originally posted by: wijfie... hij is er niet best aan toe...quote> De Muis of de Hond? = P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Ach Smik, dat vind ik jammer voor jou. Maar het moet je toch wel moed geven dat het erg nipt was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Spike, mooi om te lezen dit. Het ontroert me zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 spike super van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Spike ! En Smik, schouders óp. komt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Goedemorgen! Zou iemand mij op het dagpact willen zetten? Laptop start weer niet op en met de telefoon wordt het lastig om het netjes te doen. Ik ben zenuwachtig, maar iig nuchter haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Ik plaats een bericht van vanmorgen nog een keer? Wat vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 *Incorrecte Data* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 haha madeleine dat was de 4e keer al hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Haha Gunn! Nu sta ik er twee keer op. Ik snap niet wat er is gebeurd. Kennelijk heeft mijn telefoon het bericht opgeslagen en heb ik het zowel vanmorgen als zojusit geplaatst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Vier keer al? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 als dat zo met al jouw berichtjes gaat zal de rekening wel hoog zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden