Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 November

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 318
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou onze extreem vroege vogels zullen wel al weg zijn, of zou Mark zich verslapen hebben in zijn onderkomen, of er is zo'n runn op het nieuws in het noorden na de aanhouding van hun *schrik* gister, dattie nergens meer aantoe komt. Kan die zich met ut nieuws anders afdrogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ja, ook ik houd van de heel vroege ochtend. Ben meestal 4- 41/2 u op. Iedereen slaapt nog, alles stil. Heerlijk.

Straks ga ik weer kaarsen maken ( helpen). Dus weer een fietstochtje. Het was gisteren wel mooi zo door die mistige weilanden. ook zo stil. Nu is er geen mist. Is ook goed. Als ik wil kan ik met de auto gehaald worden. maar het is wel goed voor mijn conditie een eindje te moeten fietsen.

Iedereen weer een heel fijne dag.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Diesel,

Het is geen ouderwets klooster hoor. Maar een oude kippenboederij omgetoverd tot klooster. Wel duidelijk herkenbaar aan een kapelletje aan de weg bij de parkeerplaats. Dat zie je inderdaad opdoemen uit de mist. En verder de bomen er om heen waartussen de gebouwen liggen.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net onder de douche vandaan en mijn hele lap tekst in mijn draadje herlezen en ,,,, geplaatst. Helemaal klaar met dat verhaal opschrijven want er is niks meer over te schrijven denk ik los van reageren op eventuele reacties. Ben blij dat ik het opgeschreven heb en ga het zeker vaker herlezen.

Was er al koffie of moet ik weer naar beneden koud bakkie halen van de koffie van gisteren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...