Diesel Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Moggeuh Gefröbelde, Koffie Thee & vieze boekies ja ja het is weer ochtend en steeds meer herfst dus moeilijker om op te staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Nou onze extreem vroege vogels zullen wel al weg zijn, of zou Mark zich verslapen hebben in zijn onderkomen, of er is zo'n runn op het nieuws in het noorden na de aanhouding van hun *schrik* gister, dattie nergens meer aantoe komt. Kan die zich met ut nieuws anders afdrogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Ha A3 , nou zoals nu vin ik er nog nix aan hoor dat lekkere "buiten zijn" Zomers heerlijk maar nu nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Goedemorgen, Alweer een nieuwe dag...wat zal die brengen.. altijd weer een verrassing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 goeienmorgen even een bakkie drinken en dan maar douche verlang vreselijk terug naar me bed dagpact snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Heb ik ook A3, vind het fijn om de ochtend alleen te beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 goede morgen frummels. de koffie is klaar???? ik kreeg al een aanbod om mee te gaan naar australie. mmmh eens even over denken hoor, daar begint nu lekker de zomer ( bikini, zwemmen, luieren, zonnebakken, zon, zee, strand) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Heerlijk Igor, als het mogelijk is zou ik het doen als ik jou was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Ach maar ja dan zit je binnen A3 , nou dat telt nie echt mee hoor Igor......lekker joh, als het kan he. Zet daar dan ook wel koffie voor je hoor, beloofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Originally posted by: A3maar ook great white sharks, stingers, salties, redbacks, en een keur aan ander kruipend gedierte, ja, dat is Australië...quote> thanx A3 ik blijf wel hier en hou een winterslaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Goedemorgen, Ja, ook ik houd van de heel vroege ochtend. Ben meestal 4- 41/2 u op. Iedereen slaapt nog, alles stil. Heerlijk. Straks ga ik weer kaarsen maken ( helpen). Dus weer een fietstochtje. Het was gisteren wel mooi zo door die mistige weilanden. ook zo stil. Nu is er geen mist. Is ook goed. Als ik wil kan ik met de auto gehaald worden. maar het is wel goed voor mijn conditie een eindje te moeten fietsen. Iedereen weer een heel fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 moggeuh Hanneke, ja das wel wee mooi van die mist he, het dempt echt geluiden. Ik zie het al voor me, jij op fiets door de polder, met boomgroepjes en opeens doemt daar een ouderwets klooster op uit de mist en .................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 pffff nee hoor Iggie, goed overwegen joh. Die A3 gewoon jaloers die kennie weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Gisteren belde een vriendin of ik mee ging wandelen op de dijk, konden d honden spelen. De honden hebben heerlijk gespeeld, alleen ben ik iemand die stevig doorloopt en vriendin niet, wat was ik moe toen ik terugkwam pff, straks lekker alleen langs de dijk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Hoi Diesel, Het is geen ouderwets klooster hoor. Maar een oude kippenboederij omgetoverd tot klooster. Wel duidelijk herkenbaar aan een kapelletje aan de weg bij de parkeerplaats. Dat zie je inderdaad opdoemen uit de mist. En verder de bomen er om heen waartussen de gebouwen liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Als het maar geen engerds zijn die opdoemen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Ja ik heb goede lichten op mijn fiets. Dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Ach Hanneke, ging idd om het idee, ja nu zit ik weer te denken aan zo'n ommuurde herenhoeve Maar het wolvengehuil is dus al veranded in het gekakel van een grote haan Heel fijne dag en help maar om zoveel mogelijk mooie lichtdragers te maken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 nou diesel het zal geen echte luie vakantie worden hoor maar een zwerftocht door australie. ik kan m'n marmotjes toch niet achterlaten........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 ik spring maar even onder de douche en echt wakker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Ja hoor Igor, vast wel iemand die er op wil passen. Nee niet zulke "zwakke" excusses hoor. Gewoon rugzak inpakken, loopschoenen checken enzo, kopje koffie nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Trouwens Igor, jij hebt helegaar geen marmotten, dus bleuuhhhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Net onder de douche vandaan en mijn hele lap tekst in mijn draadje herlezen en ,,,, geplaatst. Helemaal klaar met dat verhaal opschrijven want er is niks meer over te schrijven denk ik los van reageren op eventuele reacties. Ben blij dat ik het opgeschreven heb en ga het zeker vaker herlezen. Was er al koffie of moet ik weer naar beneden koud bakkie halen van de koffie van gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 caviaartjes dan....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 De zon gaat misschien vandaag ook in het noorden schjnen Moet speciaal voor Zonnetjes zijn, we denken aan jullie hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden