Gunn Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Gewoon... geen trek, lieve Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw, ongelofelijk wat kan een mens moe zijn. Ik lig al dagen ziek in bed en wordt alleen maar lustelozer..............gaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 'k ga een blik soep opentrekken. Erwten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Originally posted by: GunnGewoon... geen trek, lieve Yvonne.quote> Lieve Gunn, dan maak je maar trek zou mijn moeder vroeger hebben gezegd. En jou kennende heb jij vast wel het een en ander waar je een eenvoudige doch voedzame maaltijd van kunt maken (volgens heer Bommel). En dan ben je ook nog in staat om daar iets heel smakelijks van te maken, wedden??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Originally posted by: Gunn'k ga een blik soep opentrekken. Erwten.quote> Kan ook gewoon heel lekker zijn, wel opwarmen en opeten dan he? Bor, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met .... laat maar, kwartje valt al geloof ik. Ennu... Wijnand, misschien gewoon effe je bed uit... en wat gaan doen, misschien helpt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 ZO ik ben bijgelezen. Duurde toch even, al was de draad kort. Mooi Gestopt! Fijn hoe jij de dingen helder kan omschrijven. Ik volg jouw proces met belangstelling. Lavendel, Hoe is het nu met je kado-zoon? Mooi om het zo te noemen, volgens mij schreef Lyste het vandaag. Lytse, Ja, ik heb je al gefeliciteerd hoor, maar wat ga je goed he? Ben blij voor je. Je verdiend het gewoon. Lief mens!!!! A3, Jij ook al 2 maanden, gefeliciteerd!!! Inmiddels loop ik niet voor je uit, maar achter je aan. Ook daar heb ik wel gemengde gevoelens bij. Ik was bijna 9 maanden droog..... Vanmiddag zei mijn dochter, mam, je hebt nu 9 maanden niet gedronken, min 1 dag!!! Ja, ik weet dat ik zo niet kan denken, sober en nuchter, zoniet, opnieuw gaan tellen. Dat doe ik ook, maar ik heb veel geleerd en ben ver vooruit gekomen in de laatste maanden. Ik ben veranderd, rustiger geworden. Maar ik ga nu weer met goede moed verder. Morgen hoor ik hoe het gaat lopen bij Crisis Care. Ben heel benieuwd. Kame?? Hoe is het met jou? Ik mis Bo trouwens! Hopelijk gaat het goed met je? tiepvoutjes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Yvonne, net gedaan, lekker met de hond wandelen maar wordt er helaas niet veel fitter van. Ik moet het maar gewoon even uitzieken vrees ik..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Hoi Madelief, klopt inerdaad dat je opnieuw moet gaan tellen, maar jouw dochter heeft ook gelijk hoor, die voorgaande maanden zijn niet verloren, integendeel. En dat geef je eigenlijk zelf ook hartstikke goed aan, je bent veranderd in positief opzicht... Moet je toch een heel goed gevoel geven he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Wat 'heb' je Wijnand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Von , Ja, ik voel me langzaam aan weer net als voor ik struikelde. Neemt mijn problemen niet weg, die had ik daarvoor ook al. Maar de moed er weer in krijgen duurde toch wel een week. En ik hoop dat ik nog heel wat jaren droog door ga komen. Wijnand, Beterschap hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 @Yvonne: Ontwennings(griep) verschijnselen, mijn afweer ligt op z'n gat door mijn huidige stoppoging, ziekteverschijnselen worden steeds minder heftig, ik ben nu nog erg moe.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 @ Sofie: ik ben het met je eens: hond van nieuwe Barnaby is leuk! Waarom was je boos? @ Diesel: hoe zat het nu met die meiden van vanochtend? Aagje! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 @Sofie, laat die energie maar komen dan, mag best een pondje meer zijn hoor ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Eigenlijk dus gewoon heel positief Wijnand?! Denk dat jouw hond ook blij is met een baas met een nuchtere kop lijkt me. Nou, gewoon een beetje rustig aan dan, dit is een vorm van gezond ziek zijn lijkt me. Komt wel goed man. Madelief, ik denk dat het je gewoon gaat lukken. Er zullen vast nog wel meer moeilijke of verkeerde periodes komen, maar ik kan me niet indenken dat je ooit nog weer terug gaat naar hoe het was...Echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Oh, ik krijg opeens heel erge trek in chocoladetaart! ....helaas heb ik die niet in huis nu. Ook geen ingrediënten om er een te bakken. Nou, dan maar een mars bij de thee, ook lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 @Sofie, Dank en ik trek aan de bel als de bodem in zicht is. tot morgen allemaal, ik duik zo droog onder de wol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 @:present:Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Originally posted by: Lytse@ Diesel: hoe zat het nu met die meiden van vanochtend? Aagje!Lytse.quote> Lytse, das heel wat minder spannend dan het lijkt hoor... 'moggeuh mannen, zal je net zien komt er weer 1 van die meiden binnen terwijl ik aan ut type ben ;-) Werkse jullie.'Op het moment dat hij bovenstaande zin typte waren er alleen mannen online.. en hij had het gevoel dat er tijdens het typen wel één van de 'dames' zou kunnen inloggen... dat was alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Truste Wijnand Heb jij ff geluk dat je een Mars in huis hebt Madelief, zelfs dat heb ik hier niet... ben bang dat ik het bij een mandarijntje ga houden qua snoep... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Knap Von, Ik ben een echte snoepkont! hij is al op!... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Beste mensen, Ik ben een beetje afwezig op het forum want ik werk me drie slagen in de rondte en probeer verder lekker dichtbij mezelf te blijven (dat is een stuk aangenamer nu ik niet drink:-). Ik meld me wel trouw droog af en wens jullie allemaal een fijne avond. Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 @ Yvonne: ik dacht er al heel wat van met Diesel. Jammer dat de werkelijkheid zo prozaïsch is, hoewel jammer? Voor Zen niet. @ Wijnand: beterschap en slaap lekker. @ Sofie: goed gedaan meis. Nu eerst Kunst en Kitsch. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Ochnogtoe Lytse toch..... gelukkig maar dat er niks anders achter zijn opmerking zat hoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Lytse topper gefeli met je half jaar En ik heb bewondering voor je inzet met de collecte de afgelopen weken. A3 ook proficiat met je mijlpaal. Het zijn nu al maanden :present: Wat mij nog aldoor helpt is gedachten waar ik last van heb te onderzoeken. Is het waar wat ik denk? Is het echt waar? Kan ik er ook op een andere manier naar kijken en zijn er voorbeelden waardoor het niet helemaal, of helemaal niet waar is. Ik was ergens vanbinnen boos op mijn mannie. Ik had er zelfs heftige dromen over. Toen werd het tijd om het eens te onderzoeken. Ik wist het niet meer zo zeker of mijn oordeel klopte en heb het met hem besproken. Als je zo doet dan krijg ik het gevoel dat. En binnen 5 minuten was het opgelost. Zo ben ik ook van mijn geloof in voordelen van drank afgekomen. Drank ontspant me. Is het waar? Nou eigenlijk niet. Mijn hartslag ging ervan omhoog en ik kreeg een rooie kop. Het maakte me ziek en dat was niet bepaald ontspannen. Zo kun je je eigen vastgeroeste oordelen onderzoeken. Maar alleen volgens je eigen waarheid. Niet die van mij of een ander. Om bij je eigen echte waarheid te komen moet je het wel even de tijd geven. De waarheid is meestal vriendelijker dan het verhaal dat je erover vertelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Wat trouwens niet betekent dat je de situatie altijd maar moet accepteren. Het is maar net wat je de meeste stress bezorgt. Ik mag/kan niet van de situatie weggaan. Is het waar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden