Gunn Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Dank je, Lavendel1 en BamBam. He jakkes. 'k weet dat mijn problemen peanuts zijn met wat er allemaal in de wereld speelt. Maar als je je zo voelt, dan lijkt 't of jij het 't moeilijkst hebt in de wereld. Een klassiek geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 @ Gunn: waarom is eten een gruwel? Smaakt niets je? Heb je geen zin om het klaar te maken? Geen trek? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Goed, 'k ga even kijken wat de koelkast schaft. 'k moet toch wát eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Mensen ik ga ook koken. Man heeft nog steeds jicht en kan dus niet sporten. Normale maaltijd dus vandaag. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 A3, gefeliciteerd met twee maanden nuchterheid! Gek hoor, het lijkt alsof je al veel langer hier bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Kook ze, Lytse en Gunn. Wat dacht je van een grote pan soep, Gunn? Kun je nog eens opscheppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Originally posted by: GunnNog zo iets engs. 'k doe vrijwel niets, en tóch gaat de tijd snel voorbij! Eten blijkt een grotere gruwel dan voorheen. Dus zelfs daar kan 'k niet naar uitkijken.quote> woon je in de buurt... kom hier "gezellig"eten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Ik mot weer door.... Fijne droge avond mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Ik ga zo slapen. Na weken te druk zijn werd ik vandaag zieker en zieker. Hoop dat een nacht goed slapen helpt maar het zou me niet verbazen als ik echt ziek werd. Trek hebben is totaal afwezig, elk nadeel heb zijn voordeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 heeft... sterkte Erik, je komt er bijna niet onderuit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Ik mag zo naar de supermarkt die 'Papa' heet. Mijn vader is vanmiddag naar Duitsland geweest en mijn Cola blijkt daar een stuk goedkoper te zijn. Dus hij heeft een krat met 12 flessen voor mij meegenomen. Jammer dat 'Papa' geen filantroop is... Krijg ik toch nog een krat in huis. Zo doen zij hun statiegeld blijkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 ja ja , A3 goed joh en idd gewoon doorgaan he, top hoor gefeliciteerd, morgeuh ochtend zorg ik wel voor koekies dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 @Sofie, Jij hebt een HP Pavillion, dat kan niet anders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Help me, mensen! De 20:00 komt weer akelig dichtbij... Man, waarom die onrust?! 'k heb alles in huis. 't gaat verder dan de trek. Ook de oude 'vertrouwde' gewoonte moet doorbroken worden. Nog een héle lange weg te gaan. En ééntje die uitzicht- en troosteloos lijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Good heavens... wrom moet ik net nou effe kijken??? Gunn, daar gaaaaaaaaaaan we weer dus. Niet doen, heb ut lef niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 'k doe 't niet, Yvonne. Nog een paar minuutjes maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 :DMooi, das heeeeeeeeeeeeeel mooi man, nog een paar minuten dus maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Wat heb je trouwens gegeten vanavond ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Zit even terug te lezen, en zie dat je daarnet ging kijken wat je uit de koelkast kon halen.... wat is het geworden dear:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Behalve twee bananen en een peer vanmiddag, niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Lekker Gunn, zit ik weer als een kip zonder kop te kakelen hier... vier op een rij, en dat allemaal voor jou, pfffff. Ben ik gek of ben ik gek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Oke dan, het waren er uiteindelijk drie op een rij door die peer en die banaan. Maar nou effe serieus dan. Waarom heb je nog niets te eten gemaakt? Gewoon iets wat je als echt avondeten kunt beschouwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 :heart:Yvonne:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Overigens is het nu 20.00 uur... Yesssssss, je hebt het wéér gehaald, petje af voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Hihi, we waren ongeveer gelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden