wervelwind Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 @Madeleine, TOP!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Ja, kan iig goed het weekend in! had bij de supermarkt een broodje gekocht, in de stad, valt mijn oog op mijn biermerk. Sindsdien denk ik aan vieren met bier. Niets gehaald hoor. Maar het zit wel in mijn hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Tine eenmaal in rustiger vaarwater was de zucht naar een roesje minder. Met mijn emoties koud uit de steigers was het vaak weer opnieuw dealen tussen de vlucht in alcohol of definitief stoppen. Hou dat gevoel vast Tine en verwonder je dat je niet meer MOET. Niet voor alles hoeft een verklaring te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Madeleine, lieverd! Wat een hectische dag! Neem er maar een stevige Rivella Light op. En ga even lekker op de bank liggen. Of moet je nog koken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 hoi hoi.... ik ben vandaag zo volijk zo vrolijk zo vrolijk..... m'n pc is opgeschoond... helaas doet het geluid het nog niet goed, dat komt omdat ie oud is en de Java updats niet kan verwerken. moet dus op zoek naar een ander moederbord. wel heb ik een ander scherm, wat een genot...een scherm die het doet!!! zometeen lekker m'n restje spaghetti eten en dan word ik opgehaald door de schoonzus van mijn vriendin. ik krijg wat leuks van haar...alvast voor de kerst. ik zet het nog niet neer...want "men"is nog aan het raden op FB...hahaha al met al...een goed humeur!!! oja, en ik heb 11 uur geslapen vannacht, je geloofd het niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 @ Gunn.... ben trots op je..X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Gelukkig kon ik er wel om lachen, Gunn. Vooral om die sleutels, dat stond gewoon eens te gebeuren. In plaats van ze in mijn tas stoppen na afsluiten huis of auto, houd ik ze in mijn hand. Gelukkig wist ik waar het gebeurd kon zijn, haha. Anders stond ik mooi vast in de stad en ook nog met een fikse bekeuring, want kon het nieuwe kaartje niet voor het raam leggen, haha. Opwarmen, koken gelukkig niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Madeleine...heb jij aan het eind van de dag niet zoiets van *gniffel* zo lekker chaotisch/ dom/ er niet mee bezig zijn?. mag toch?... ik lach me rot om zulke dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Ja, vind het wel leuk. Zon dag. Ik hoor weleens van mensen dat ze van zon dag helemaal van de leg zijn, gelukkig geen last van. Ergens heb ikhet gevoel dat ik dan tenminste leef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 dat heb ik nou ook.... zalig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Dank je, Lenie! Ben je net zo aantrekkelijk als de dame in je Icon/Avatar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 goedemiddag allen Lekker, relaxed vrij avondje. Wat kan je dat toch waarderen als je 2 of 3 avonden in de week moet werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Originally posted by: GunnDank je, Lenie! Ben je net zo aantrekkelijk als de dame in je Icon/Avatar?quote> weet ik niet Gunn...hahaha zal je de anderen moeten vragen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Originally posted by: rapilosgoedemiddag allen Lekker, relaxed vrij avondje.Wat kan je dat toch waarderen als je 2 of 3 avonden in de week moet werken.quote> Bovenop de negen-tot-vijf die je al op kosten van de baas op 't kantoor moet doorbrengen, neem 'k aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 haha, nee ik heb last van veloverschot en wallen de keuken in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Originally posted by: Leniehaha, nee ik heb last van veloverschot en wallen de keuken in...quote> Die heb 'k ook. Erger nog dan toen 'k wel dronk. Hoe kan dat toch?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Ik voel me alleen, ik heb trek (in alco), weinig reacties op mijn 10 dagen droog. Voel me er niet echt bij horen. Sorry voor dit depri bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Originally posted by: RunningliesjeIk voel me alleen, ik heb trek (in alco), weinig reacties op mijn 10 dagen droog. Voel me er niet echt bij horen.Sorry voor dit depri bericht.quote> Ondanks de vele goede reacties voel 'k me ook nog steeds niet helemaal top. Écht, je weet zelf heel goed dat 't daar niet aan ligt. Slechts een excuus om er maar gewoon weer aan toe te geven.Maar hé, tien dagen! Goed hoor! Waag 't niet me in te halen, hmkay?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Ha,ha nee Gunn, Niet op kosten van de baas op kantoor. Zit niet op kantoor. Ben zelfstandig ondernemer, en werk daarnaast 2 dagen in de thuiszorg. En zoals bekend; zelfstandige ondernemers werken lang en veel Lieve Runnigliesje, Sorrie, dat ik niet gereageerd heb op je 10 dagen droog. Natuurlijk is dat super,super knap. Maar het staat er alsof het je gemakkelijk afging. Moet toch wel snappen, dat het gewoon een top-prestatie is. Wees maar heel trots op jezelf. Ik ben het in elk geval wel voor je. En balen, dat je je nu even deprie voelt. Er komen betere tijden. Echt!!. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Gunn, jij hebt een "ander" dipje...denk ik zomaar het kan niet anders.. noem het onderbuikgevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Originally posted by: RunningliesjeIk voel me alleen, ik heb trek (in alco), weinig reacties op mijn 10 dagen droog. Voel me er niet echt bij horen.Sorry voor dit depri bericht.quote> neeeee, geen zelfmedelijden krijgen...lees genoeg reacties!!!kop op he??..XXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Originally posted by: LenieGunn, jij hebt een "ander" dipje...denk ik zomaarhet kan niet anders..noem het onderbuikgevoelquote> Dat moet je me verduidelijken. Want 'k volg 't even niet. En 'k vraag niet naar de bekende weg. 'k weet oprecht niet wat je bedoelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 ik heb zomaar het gevoel ( na heel veel berichten gelezen te hebben) dat het niet het afstand nemen van de alcohol is tenminste niet alleen... er is meer... hoef je niet te vertellen natuurlijk of ik moet te weinig berichten hebben gelezen dat ik iets mis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Thanx lieverds, ook vandaag houden we het moeizaam droog! En sorry als ik het draadje niet altijd volg, ik ben zooooo druk met mijn gedachten en de dagbehandeling... Voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 RL, ik vind het oprecht heel erg geweldig dat je 10 (tien) dagen droogstaat...echt. Ik lees je nu al een tijdje en voel me betrokken bij je proces van herstel. Ook goed van je dat je beschrijft wat je voelt. Anders zullen we het nooit weten. Lieve meid, de halve van Leiden staat toch? En je gaat morgen een wedstrijd lopen? Je gaat super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden