will Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 De Lytse sé, you good ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Alf terug weg, jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Goedesmorgens! Fijn, Kirky! Er schijnt een mooie zonsopgang te zijn geweest, vanochtend, maar die heb ik gemist :-/ Madeleine, succes! Edit: Erik, ook succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 @ Jen: Ik heb helemaal niets met "een beetje verliefd", integendeel: ik lag in het ziekenhuis met een zware buikvliesontsteking en de verpleegsters zongen dat rotliedje om de haverklap, omdat het een hit was. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 @Jen & Lytse Ik vinde het ook een rotnummmer, je zou er van aan de....... " ......... Jij stond op en zei, hou m`n plaatsje vrij Ik moet even weg maar ben zo terug Ach, die kruk bleef leeg, tot ik in de gaten kreeg Dat je weg ging zonder mij, ik was weer alleen ............" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Ha Will, Hou je roer recht he? Hier gaat alles weer in de stijgende lijn. Ik zag dat ik nog ingelogd stond. Nu weg, dingetjes doen enzo.... Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Dat doet me enorm plezier Liefje, doe nu maar gauw je dingetjes, ben hier ook met vanalles bezig tussendoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Goedemorgen ook voor Will en Wijnand. Hier gaat het nog steeds goed Will. Afgelopen week de 6 maanden gehaald. We hadden hier een hele gedachtenwisseling over het "nu". Lijkt me voor jou ook nuttig man. Je ziet wel hoe het samenwonen zich ontwikkelt en het contact met de kinderen idem. Ik reageer op het woord "gelaten" dat je gebruikte. En druk is tegenwoordig goed! Zeker in de haven. Werkse hoor. @ Wijnand: elke dag een beetje verder. Hou vol. Ik zag je wegstrepen op je draadje. Ik ben het eens met je rekenmethode. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 De koffie is op!!!! help, ik snel maar even snel naar de winkel, tot zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Mijn koffiepauze is voorbij. Hup aan de slag dan maar. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Amai Lytse, dikke chapeau zenne :present: :present: :present: Heel erg knap van je, echt waar !! Tja, het loopt nog steeds niet zoals ik wou, maar ja, misschien toch iets te veel meegemaakt op een iets te korte tijd. Het zal wellicht aan mezelf liggen, zonder twijfel Time will tell Ik houd er toch nog steeds de moed in, en dat is al veel waard hé Jij nog vakantietripjes in het zicht ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Zo net naar de tandarts geweest...op die man kan ik echt niet verliefd op worden hij wil me over een half jaar weer zien...nou ja als ik hem daarmee kan plezieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Goedemorgen! Mag ik vandaag ook weer op het dagpact? Ga zo naar een andere stad voor een afspraak, daarna ga ik thee drinken met een vriend die daar in de buurt woont. Even gezellig doen. Maar nu eerst ontbijten en douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Originally posted by: kameleonGoedemorgen,Heerlijk om te horen dat ze school toch wel leuk vind en rekenen is ook best fijn.Kortom haar eigen weg zien te vinden onder het wakend oog van papa en mama.Ontleen ik mijn bestaansrecht aan mijn kind?Welnee, ik geniet van mijn kind en ben trots op haar!quote> Kameo, Knufff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Zo ik ben d'r weer, vers gebrande bonen gescoord, genieten van een bakkie koffie dan maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Kun je ook verliefd zijn op een bak koffie? Moest ff lachen ik vraag dat mezelf ff af Koffie is nu heel belangrijk geworden maar het is geen liefde voor mij...denk ik... Ga ff onder het genot van een bakkie er over na denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Hey, Wijnand, je voelt zo glad, joh? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 tis wel lekker warm...maar ik voel geen vlinders verliefd worden op een bak koffie word hem niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Nou scheermes en tondeuze hier liggen wel klaar, maar nix nie alles ervanaf hoor ;-) want moe altijd al is het onverwachts ter kaperen kunnen goan vaeren he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 moggeuh Gefröbelden, tjah hier veel drankmuziek, vaak whiskey JB, JD enzo he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Goeienavond! Mijn dag zit er weer bijna op! Dagbehandeling is klaar en ik was om kwart over 5 al wakker, door een zeer irritante wekker van mijn man... Straks nog even bezoek en dan ga ik chiiiiiillllluhhh! En, vandaag 10 dagen droog, hoezee! Gefeliciteerd aan de andere jubilarissen (ik ben te gespannen om terug te lezen, maar denk wel aan jullie hoor!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 A3, ja gaat prima hier hoor, thnx. Was dat vanwege dat ik me ging scheren? LOL, ja dee ik wel eens op verzoek als ik een nieuwe liefde had maar das niet de reden deze maal. Vanavond reunie in me ouwe kroeg, tjah en zonder baard altijd iets jonger he, ach en lelijk dat blijft gelukkig :-) *beauty is only skinndeep, UGLYnes goes too the bones* Maar anders denken ze maar waar komp die ouwe "bushman* nou vandaan .... Vragen ze natuurlijk met1 of ik ook moonshine stook ofzo Tjah sommige trekken zich terug op zolders en andere in ontoegankelijke veenbossen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Ja Madeleine, hoop dat het goed gaat joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 DAGPACT Albert Lytse Krekel Erik miranda Wijfie Madeleine Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 fijne dag nog mensen ik ga ff al mijn liefde in mijn werk gooien, en de mensheid voorzien van broodbeleg toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden