Lenie Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 fijne dag...en kookse straks.X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Smik, ik voel me ook heel goed! Dit vasthouden en niet terugvallen. Duim dat ik de baclofen krijg! XXX Lies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ik ben zo druk bezig met mijn laptop, dat ik gewoon ontzettend veel zin krijg in een biertje erbij. Heb ook de hele tijd het gevoel dat ik iets mis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 als je het maar laat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Die laptop is juist een goeie afleiding. Neem anders even pauze en ga even een frisse neus halen. Niet drinken Madeleine! Zo zonde! X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ik moet ook niet drinken, maar heb er opeens zoveel zin in. Maar ik zit nog steeds bij de eetkamertafel en ik knoei nog steeds wat aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 ...ik zit al aan de snert, kon mezelf niet meer bedwingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Eet smakelijk! Ik zit te verzenuwen voor vanavond, OMG, als het maar lukt (droog blijf ik sowieso). 10Km met een stoute kruisband. Mijn eten heb ik in de middag al op, nu kan er niks meer bij anders komt het retour. Willen jullie om kwart over 8 aan me denken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 zet 'm op liesje. ik ga bankhangen en hopelijk val ik in slaap. (ben sjaggie grrrrr) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Goedemiddag allen, De site van AdB werkt bij mij op het ogenblik als een slak! Ik zal zien hoe ver ik kom. Nu eerst bijlezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Hey Lyts! Igor, denk dan maar aan mij, hoe ik struikelend en kreupelend vooruit kom , mss helpt dat, en anders, welterusten! Hou je taai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Hallo RLiesje, Halverwege het bijlezen hield de site er helemaal mee op. Het gaat geloof ik nu iets beter. Ik heb begrepen dat je vanavond moet lopen. Waarom ben je daar zo zenuwachtig over? Omdat je vreest dat je knie het niet houdt? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 @ Kameo: wat een mooi verhaal over je hond en je dochter. Goed dat ze met hem op training is gegaan. @ Mark: het gaat vanavond gewoon goed joh. Je bent al een tijdje heel goed bezig. Ik snap wel dat het een vuurproef is, maar wat zal je trots zijn als je je weer droog af kan melden! @ Bollie: twee keer uitslapen in dit weekend? Niet verkeerd hoor. Goed gevoel als je familie je helpt in je huis. Ze zijn doorgaans zorgvuldiger dan willekeurig welke ingehuurde kracht, omdat ze persoonlijk betrokken zijn. @ Charlie: Erik legde het heel goed uit, dat willen ontspannen na zo'n nachtdienst. Probeer het moment van stoppen niet uit te stellen joh. Ik ben benieuwd of je de drank nog weggekieperd hebt. Nu eerst verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Enne hoe gaat het met Lytse zelf? Lukt het allemaal nog met je lijf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Goeienavond Hoe is het hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Hallo Marjo, Long time no see! Op het forum is niet veel veranderd hoor. Ik heb zelf vorige week mijn 6 maanden droog bereikt! Hoe gaat het met jou? Er zijn momenteel oudgedienden die zich op het jaarpact zetten. Iets voor jou misschien? Helaas moet ik nu aan het eten beginnen. Je antwoord lees ik straks graag. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Nog even voor Bollie: Na de drukke weken zit ik prompt weer tegen een behoorlijke verkoudheid aan. Hoofdpijn e.d. Morgen komt er nog een nagekomen collectant die bij de andere coördinator niet terecht kan. Het is wel een opluchting nu het de laatste keer is. Als je er in zit, verdring je dat kennelijk. Nu echt aan het eten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ja Lytse Dat is mooi Ik hoop dat je er goed bij voelt En ben je er dan nog steeds mee bezig Of richt je je aandacht op andere dingen Daar ben ik best wel benieuwd naar Want ik zelf wil er het er het liefst niet meer over hebben Maar soms lijkt het alsof mensen alleen de dinges zien en de rest vergeten ze, de mens die ik nog steeds dezelfde ben Fixatie, dus is de rest verslaafd ook? Aan het "leed" van wat men ziet als een alcoholist Ach... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Avond lieden hier alom verzameld Hoop alles goei hier gloof het wel zo vlug even kijkend. Heeft iemand Marcel nog gehoord laatste tijd, kwam meestal toch wel ff langs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 poeh hee wat een rust hier, kan heel mooi zijn Heel fijne avond Allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Hallo allemaal, heb vandaag , ondanks een naar bericht, mijn peettante is plotseling overleden, een rustige en nuttige dag, gepoetst, gehad. Straks lekker uit eten (tapas) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Rose, sterkte! Ik lijk wel twee verschillende personen. Het ene moment zit ik te verkondigen dat het zonder zo geweldig is en dan komt de trek opzetten en hoe ik hem ook probeer uit te zitten, ik weet niet hoelang ik dit nog ga volhouden. In mijn hoofd ben ik al honderd keer naar de supermarkt gereden. Al honderd keer heb ik een flesje in mijn gedachten open getrokken. Hoelang ga ik deze trek nog weerstaan. Na 15 geslaagde dagen, heb ik gewoon echt zin in een biertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Dank jullie wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Als je maar altijd onthoud Madeleine dat niet de drank jou tot waanzin drijft maar dat je dat zelf bent. jij maakt zelf de keuze om te gaan drinken of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Madeleine, niet uitzitten ga iets DOEN, liefst iets waar je je hoofd goed bij moet houden (cryptogram sudocu oid) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden