Runningliesje Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Thanx Gwen! Alf, ik zit nog vol adrenaline... hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Oeps, bijna vergeten: Gunn: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Beth hart is uitverkocht ik zal maar voor 2 of 3 genieten dan maar:D slaap lekker Heintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Als het uitverkocht is Jane ben je zeker niet de enige.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Night Gwen Vol adrenaline? Heb ik iets gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ah, ik zie het al je hebt 10 km gelopen met een zwakke knie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ach, hardopen heb ik ook vele jaren gedaan In 1992 de marathon van R'dam wat een feest was dat Helaas kan ik nu niet meer lopen ook vanwege een versleten knie dus ik zou maar oppassen met die knie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ben nu heel goed geworden in bankhangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ga eens theezetten en dan gauw naar het vooronder Truste voor wie er nog is of komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ik ben heel hard aan het fysiotherapeuten, en af en toe een rustig loopje. Geen tijden meer die ik vroeger liep. Enne, bankhangen kanik ook heel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden