Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Gunn begin eerste eens met een stuk wandelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Luitjes ik ga afsluiten hihi toch even gezellig een date met Smikkie geregeld vanavond ik wil er ook wel weer eens uit en alleen ga ik ook niet slaap lekker mensen tot de next time! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Truste Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Truste lieve sha slaap lekker en sweet dreams:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 hoi Alfie en ze heeft ook gedeald met haar verslavingen van alcohol en drugs praat daar heel open over en heeft een zus verloren aan heroine prachtlied schreef.zingt ze daarover ik heb de tip hier van joy gelezen en you tube beluisterd tot ik zeker wist die in het echt te willen meemaken en ook prima alleen hoor kan ik eerder weg als het tegenvalt of mn laatste trein moet halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Slaapse sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Originally posted by: AlfGunnbegin eerste eens met een stuk wandelenquote> Dat is nog 't meest verstandige. Dank je, ALF. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Slaap lekker, Shahire! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Welterusten, Smikkie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Gunn:) Jane Die levenservaring hoor je in haar liedjes terug en dat is altijd mooi om te horen die echtheid. Heb ook laatst weer met tranen gekeken naar de Hazes docu. God, wat had die man het toch moeilijk met zichzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 ja zo willen we niet eindigen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 wel als zo'n muzikant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Dat nummer over haar zus is Sister Heroïne denk ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ga ook mijn mandje in. Ziekjes maar wel droog. Welterusten en sweet dreams allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 En ook ik zoek m'n verse lakens op, lieve mensen. Dag zestien. Droog. Welterusten. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 pfoeihee zo laat alweer en dochter nog uren weg t went nooit uitgaan van pubers en thuis loslaten en niet wachten maar slapen toch maar proberen op mijn fakirmatje dan maar weer eens slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ik ga ook lekker mn bed in. Bedankt allemaal voor een mooie chatavond. Madeleine ik hoop dat je morgen weer bij ons op de koffie komt want ik vind je een super leuke, lieve frummer. Ik wil je graag ondersteunen in je nuchterheid de komende drie weken;) (liefst langer:D ) Truste allemaal en slaap lekker voor straks Laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 SH idd prachtig he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ik ga ook mijn bed opzoeken en nog ff lezen truste allemaal en inderdaad wandelen en fietsen kun je je conditie aardig op krikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Slaap ze Travel en Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Kijk aan iedereen holt opeens naar bed welterusten allen:lips: ik praat nog wat in mezelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ik ben nog even wakker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Geen slaap Running? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Slaap goed, lieve frummers, Madeleine Smik Mooie muzikale en positieve afsluiting! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 RL, wat ongelofelijk goed van je... Die snelwegtocht! Alf, fijne avond! Nu echt naar bedje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden