erik Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Kijkend naar mijn spelfouten en ik stam +t, tijd om me af te melden. Trust X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Smikkie, is goed bellen we morgen wel even met elkaar ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 oooohhh die vind ik wel heel leuk Jane... Maar ik heb geen vrije dagen meer (tis op een maandag toch?)en t is in december altijd knaldruk op mn werk. Ik moet m voorbij laten gaan vrees ik Jane... Jammer, erg lief dat je aan me dacht.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Lieve Jane, Ik heb ff gegoogled, maar het is helaas niet geschikt voor de operaties die ik heb gehad aan mijn knie. Wel lief van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Originally posted by: jane4ik ga in mn uppie naar beth hartop 10 dec. in den haagwil er een frummer mee?Witte??mag je bij mij loosjerenom ff in de Jopietaal te schrijvenquote> Wat dapper JaneBeth is keigoed!!wat een vrouw zoals zij zich op het podium zetdoen Witske, gaaf hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Truste Mark, Enne schrijf maar lekker, zoals je wil schrijven hoor. Daar motte ze maar an wenne.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Originally posted by: kirkyErgens rond die datum ga ik naar een concert van Gers Pardoel ( ik meen dat hij zo heet) , dat wil m,n zoontje graag. de kaartjes liggen al ergens klaar.Nou nog oordopjes regelen.quote> Bind maar 2 kussens om je hoofd, is beter:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Opgeladen nu weer Smik??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 foutje Witte zondag de 9e nu heb je zeker geen excuus meer he:D spontane afspraak weet je nog schreef je net;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Slaap lekker voor wie net naar bed gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Avond trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Dan kan ik echt niet, jammer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 ha Marcel je werd gemist maar ik weet niet meer wie het schreef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Diesel dus, zie thema's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Originally posted by: jane4ik ga in mn uppie naar beth hartop 10 dec. in den haagwil er een frummer mee?Witte??mag je bij mij loosjerenom ff in de Jopietaal te schrijvenquote> Beth Hart. Een dame die 't klappen van de zweep maar al te goed kent. Hmm, I'll give it a thought. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Goh, wat mooi dit:) Jane, ik hoop dat er iemand met je meegaat. Zou echt super zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Hey Gunn! Begin eens met het schema van start to run te downloaden en ga dan rustig aan de slag. Neem het jezelf niet kwalijk als je een training 2 of 3 keer moet doen, alle begin is moeilijk. Als je meer of ander advies nodig hebt PB me dan maar, is altijd goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Originally posted by: witteDat vind ik nou leuk he, zo een spontane afspraak.Daar ben ik nou weer niet zo van.quote> Je hebt me niet goed gelezen Jane:DMaarre ik ga er ff serieus over nadenken, ik contact je er ff over!!Want ik hou van Beth dr muziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Welterusten Erik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 ze komt ook in utrecht hoor Gunn maar mijn kaartje is al betaald door mijn volleymaatjes was hun verjaarskado aan mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Beth Hart Ik moet bekennen dat ik nog nooit van haar had gehoord dus heb net even ge YT'ed Dame met pit en een heftig vibrato Vind het altijd prachtig als mensen zichzelf op piano kunnen begeleiden en daarbij speelt ze ook gitaar.. en zingt met passie mooi. Goedemorgen overigens nachtbrakers.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Druk geweest met werken Jane(en Diesel) Veel overuren maken, ook vandaag nog, en daarnaast veel voor mezelf bezig geweest aan een website die ik dit weekend af wil hebben, en wat natuurlijk niet gaat lukken;) En ik probeer tussendoor te slapen. Maar verders niks ernstigs, ik haal dat jaar gewoon:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Hee gunn Ik heet dan wel geen runningliesje en ben ook geen dokter, maar volgens mij is hardlopen met jou ondergewicht nou niet echt heel fijn voor je lijf. Ik zou je aanraden om dat met je huisarts te overleggen, voor je een sport doet die niet zo gezond is. Het is maar een tip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 @RunningLiesje, Dank je. Zal eens kijken. 'k moet er snel een aanvang mee nemen, anders eindig 'k - net als m'n vader op z'n vierenveertigste - voortijdig als een oud wrak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ik ben een groot fan van Bruce Hornsby ook een begenadigd pianist de meeste mensen kennen hem alleen van The way it is, maar hij veel andere, prachtige nummers geschreven Als die nou zou optreden in NL... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden