mark Geplaatst 25 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ik heb er de volste vertrouwen in dat het met mij en de kids wel goed gaat komen hoor! Ik blijf in de buurt en ma kan ze evt verbieden mij te zien. Maar mijn meiden kennende trekken ze zich daar weinig van aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Originally posted by: kameleonDacht ook dat de was droog zou waaien, helaas:(Heb je de was nog kunnen redden? Tijdje geleden waaide het ook zo, sportbroek weg. Nergens te vinden, niet op straat, niet bij de buren. Haalt mijn man hem net achter een paar stoelen op het terras vandaan. Hij rook niet zo lekker meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Lenie voelt ie nog wel stevig aan? Want dan moet ie misschien gewoon weer wat op gang komen. Ja en anders maar wachten op ons kefirmannetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 25 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Nee smik ik sta er echt alleen voor, ik heb door mijn drank misbruik iedereen verstoten. Maar dat geeft niks, ik ben klaar voor een nieuwe start! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ga genieten van een mooie zondagnamiddag en avond met het liefste wat in mijn omgeving is. Doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 25 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Aardig smik. Maar denk dat ik me wel ga redden. Hoop dat ik mijn tablet mee mag nemen om hier mijn kracht te komen halen. Dat is belangrijker voor me dan wat dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 25 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 5 december ga ik de zak in haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Originally posted by: igor Originally posted by: DieselIgor?? mag ik, mag ik ? quote> ???quote> Ach Igor ik wou jouw slinger gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Gezellig, Mark en Smikkie samen in de zak! Moet dan wel een stevige zijn. En dan zeker mee naar Spanje, kunnen jullie Foofies opzoeken. Nee hoor gaat niet door. Hier blijven jullie. Smikkie,heb je nu al wat geslapen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ja dan ben je de enige die dat zegt!! Smikkie toch, hoe laat ga je naar bed? Het is vandaag en gisteren al vaker gezegd: Zorgen voor jezelf is belangrijk. Liefss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Lenie, als je weer eens wilt hebben geef maar gil hoor, tjah en ken beuren he. Begraven ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 25 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Originally posted by: SmikkieNee ik zit te overdrijven het gaat idd niet goed met me, sorry, probeer van alles maar het lukt niet en ik wil niet opgenomen worden!quote> Wilde ik ook nooit Smik, maar nu ik eenmaal die stap heb gezet is er een grote last van me afgevallen hoor! Opname is geen straf maar een uitzicht naar een beter leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Poffur, VOL. En maar door blijven eten he. Eindelijk weer eens echt voedsel ipv magnetronbende.... Ff een uurtje bankhangen denk ik maar, kan het even zakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Originally posted by: GunnGoedemiddag, ik kom me zo laat nog even voor het dagpact melden, stond bijna in de startblokken om drank te gaan halen. T gaat niet goed hierDAGPACT Albert Lytse miranda Erik Wijnand GunnKrekelquote> LiefsKrekel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ach Smikkie, goed dat je het zegt. Wat kan ik/we doen? Kun je ergens naartoe voor hulp. Je huisarts, je had vrijdag een goed gesprek, vertelde je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 25 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Als ik wat kan betekenen hoor ik het graag smik, we zijn er voor elkaar nietwaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Goed gedaan Krekel, niet gaan drinken hoor. Blijf maar hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Smik, misschien even naar familie/vrienden als dat mogelijk is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Smikkie, heb je niet wat slaapmedicatie> Kun je in ieder geval slapen, dat lijkt me nu echt van belang voor je. Moet je morgen weer werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Originally posted by: SmikkieSoms denk ik weleens is dit een psychose, echt erg.quote> Het is niet te hopen Smik dat je in een psychose zit. heb je daar ooit wel eens ingezeten dan?Een van de eerste dingen die je niet moet doen is opblijven als je in bed thuis hoor. Ik sliep vlak voor mijn psychose ook niet meer, en draaide echt helemaal door.Slapen is zo gezond je hebt het zo nodig om alles een beetje te verwerken.Van de week is er een dierbaar iemand gestorven op jouw werk, heb je dat verwerkt? Hoe ga je daar mee om. enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Niks verschutting, om hulp te vragen, is juist verstandig. Je hoeft niet alles alleen te doen, lieverd. En wat doe je? Gaan slapen of zo doormodderen? Ik hoop het eerste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Iedereen heeft een zwakke kant man, het is juist groots om die te erkennen/herkennen en je familie zal je er zeker niet voor veroordelen, integendeel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Originally posted by: DieselLenie, als je weer eens wilt hebben geef maar gil hoor, tjah en ken beuren he.Begraven ? quote> GILL!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 25 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 ff wat luchtigs voor Smik: Er komt een man bij de dokter met een briefje en daarop staat: Ik kan niet praten. Oke, zegt de dokter, leg uw hand maar op de tafel. En dat doet de man. De dokter pakt een grote hamer en slaat op de hand van de man. AAAAAAA!! %^$##$%$ roept de man. De dokter zegt: Goed zo, morgen leren we de B. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Smik. ik durf hard op te zeggen dat deze ervaring die ik gehad heb met een psychose, veel erger is geweest dan het verlies van mijn ouders. Dat gun ik echt helemaal niemand, dus ga naar bed en probeer te rusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden