Madelief Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Hoi Kame, Lekker uitgewaaid? Ik ben naar een meeting geweest. Was hier vanmorgen heftiger dan dat het nu is met de wind. Maar het was mooi om het woeste water te zien. Vanmiddag ga ik lui zitten wezen... (gekke zin!! ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 mark blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Goedemiddag, lui, Amai, wat een malheur weer hier! En 'k heb 't akelige idee dat 'k als katalysator gediend heb gisteren. En Smikkie, dat je zo ontdaan bent van de negatieve aanhef van dit draadje komt (en 't is waarschijnlijk al gezegd) door slaapgebrek. Moog'lijk ook omdat je overwerkt bent. Aan goede raad geen gebrek, zo bleek. Even afstand doen van 't forum is misschien wel heilzaam. Edoch, dat is geheel aan jou. Goed mensen, Dag achttien. 'k heb me voorgenomen dagelijks een uurtje gematigd intensief te bewegen. Wandelen Ă©n fietsen wordt dat in mijn geval. M'n cholesterol is te hoog (7.0), en die moet naar beneden (< 5.0). Werk aan de winkel! Zoniet, dan eindig 'k zoals m'n vader. Vierenveertig jaar. Geveld door een hart infarct. Morsdood. DAGPACT Albert Lytse miranda Erik Wijnand Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Mark als je het nog leest, even dit: ik heb me ook enkele keren door meningen van forummers erg geraakt gevoeld en liep hier weg. Maar het heeft me meer schade toegebracht dan goed want het positieve van het forum keerde ik daarmee ook de rug toe Nu negeer ik meer de opmerkingen en concentreer me op het ondersteunende Het is hier nu Ă©Ă©nmaal een mix van de hele maatschappij Ik vind dat het heel moeilijk is om een opinie te hebben over een situatie daar we maar een fractie van info te zien krijgen op een virtueel forum Daarom pas ik meestal om me uit te spreken Mark, doe jezelf dat niet aan en blijf. Velen hebben trouwens veel aan jou input. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Pfff, wat een dagdraad! veel meningen, veel emoties. Het zou fijn zijn als Mark terugkomt zodat hij de positieve ondersteuningen er voor hem uit kan filteren. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 middag pieps... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Middag allemaal, Hier een rustige zondag binnen, waag me niet buiten met dit weer. Mark ik hoop niet dat je wegblijft. Ik lees veel verschillende meningen over het gebeurde. Bedenk wel dat alleen jij in deze situatie zit, met alle rottige dingen die gebeurd zijn. Wij allen bekijken het van de buitenkant. Is het niet mogelijk om nu al ergens anders te verblijven. De situatie thuis zal de komende tijd niet beter worden, het zal in ieder geval rust voor jou en de kinderen geven. Liefss sterkte, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 25 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 DAGPACT Albert Lytse miranda Erik Wijnand Gunn Mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Smikkie, je hebt je punt allang gemaakt, kun je nu stoppen a.u.b? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Made, ik ben lekker uitgewaaid. Dacht ook dat de was droog zou waaien, helaas:( Lekker toch, bankhangen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Smikkie, Betrek nu niet alles op jezelf. Het gaat nu niet om hoe jij het ziet, er zijn meer mensen met andere meningen en ervaringen hier op het forum. Voel niet alles gelijk als een aanval op jouw mening. Je hebt jezelf er compleet op gestort, denk nu eens even aan jezelf! Je hebt volgens mij amper geslapen, dat is toch niet de bedoeling? Dat je zo meeleeft met het forum dat het ten koste van jou gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 25 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Originally posted by: SmikkieNiet doen alsof ik het heb gedaan!Een tik/tikken uitdelen in een huis waar kinderen zitten, dat vind ik niet normaal. Mag ik zeggen/tikken, sta ik volledig achter. nu teruglezen.quote> En waar lees jij dat de kinderen thuis waren? Je oordeelt zonder ook maar iets van de situatie af te weten vriend...En nee ze waren er niet maar uit te logeren bij pake en beppe.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ik ga even wat anders doen. Jammer Mark dat je direct weer weg was. Mensen tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Ik mis Hanneke, volgens mij was ze er gisteren ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 25 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Als je mijn andere berichten had gelezen Smik had je geweten dat ik door het vuur en momenteel door een hel ga voor mijn kids! Mijn advies voor jou, denk even na alvorens iets te typen waar je niks van weet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Mark hoe is het nu met je? Gaat het een klein beetje beter dan vanochtend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Smikkie, je weet van geen ophouden. Ben het met Kameleon eens: nu kappen. Alsjeblieft niet doordrammen................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 @ Diesel... ik vrees dat mijn kefir is overleden ik had 'm 3 dagen op water staan omdat het m'n neus even uit kwam... vond ie niet fijn. verders helemaal niets gedaan vandaag. zo even een broodje eten en dan op verjaardag...zo geen zin met dit weer, maarja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 25 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Het gaat ok vrienden. Ik ben even wezen uitwaaien en ben er weer 100% Ga nu even lekker soepje maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 gelukkig Mark. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Had je hem met water in de koelkast gezet Lenie? Hey en je kan hem ook invriezen hé? Droog deppen en dan wat melkpoeder er goed door doen, en dan in de diepvries. Kan ie een jaar goed blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 En weer moet ik eruit, postzegels halen:huh: Daarna ook een soepje maken, linzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 ja in een wekpot Bol... hij doet niets meer...melk is heel flauw zuur nu. balen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Kipfilet cajun gaat zo in de oven, dat is echt al heel lang geleden. Lekker met rĂ´sti en mixed groente;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 25 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Originally posted by: SmikkieDurf niets meer te tikken, maar goed en lekker bezig allemaal.quote> Typ gerust hoor. Ik heb je kortzichtigheid van eerder al vergeven en ik weet zeker dat iedereen dat hier zal doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden