Frodo Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 @MM Ja, ik weet niet goed wat ik hier op kan antwoorden. Maar je gaat toch niet beweren dat je je geweldig voelt met antabus en alcohol tegelijk in je lijf??? Als iemand zelfmoord wil plegen zou hij/zij inderdaad kunnen overwegen om een doos Refusal/Antabuse in combinatie met een fles drank te drinken. Maar ik denk dat ik toch een andere manier zou overwegen eerlijk gezegd. Het klinkt misschien luguber wat ik schrijf maar hetgeen jij schrijft is dat eigenlijk ook. Want jij wil jezelf laten lijden ... Ik ben "gewoon" keiverslaafd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Nou jaaa, wat een saaie boel hier:-) Ik ben uit het universum van 19q4 van Murakami geklommen en ga me nu verdiepen in Contrapunt van Anna Enquist. Mooie vrouw, die zou ik wel als therapeute willen hebben. Maar ik mag over de mijne ook niet klagen. Lekker naar bed met een boek, dat vind ik echt het summum van geluk. Nuchter lezen en dan langzaam slaperig worden... geweldig! Lieve mensen, bedankt voor het "luisteren". Ik ben heel blij dat ik dit forum gevonden heb. Het helpt me enorm. Lekker slapen allemaal. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Lytse, jullie beide van harte, geweldig zijn jullie. Liefs vanonder ut hunnebed vandaan , namens ons bijtjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 @Frodo: Comebacks te over, dat zie je maar weer. En dat terwijl Anna Enquist op me ligt te wachten... Je zegt dat het luguber klinkt. Is het ook. Snap ik. Maar is te veel drinken dat ook niet? Zoals ik al zei, ik heb het allemaal al uitgelegd op het antabus pactdraadje. Mij blijft het verwonderen dat die pil iets zou doen. Ik probeer ook mijn verslaving onder controle te houden met antabus, begrijp me niet verkeerd. Punt is alleen dat het dezelfde reactie oproept als veel te veel drinken, maar dan eerder. Waarom kunnen we onze les niet trekken uit het vreselijke gevoel van keer op keer te veel gedronken te hebben? De ZUCHT is iets tamelijk ongrijpbaars voor mij. Daarom denk ik dat ik het de volgende keer over baclofen ga hebben met de psych. Ik heb een vriendin die psychiater is en me hier al op gewezen heeft. Ik wil echt niet drinken, maar ik doe het soms toch. Dat is oliedom, maar het gaat verder dan dat. De verslaafde geest zit helaas niet zo simpel in elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 En nee, ik wil niet dood. IK WIL LEVEN!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Marcel ook nog gefeliciteerd joh, ook bijzonder hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 @MM Ik heb je postings op het Refusal draadje gelezen. Heftig en oprecht. Met Baclofen heb ik geen ervaring maar is in jouw geval te proberen en te overwegen denk ik. Want Antabuse is geen oplossing voor jou. Als je ermee stopt zoals ik is dat natuurlijk ook niet de goede oplossing. Maar de combinatie van beiden, no way, dat doe ik van mijn hele leven niet meer! Zeker weten. En waar ik het 100% met jou eens ben is dat de verslaafde geest inderdaad niet simpel in elkaar zit. Maar daarvoor zijn we hier hé! En nu ga ik slapen. Welterusten nachtbrakers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Het blijft hier maar stil. En het blijft hier maar keihard regenen. Heb inmiddels mijn tanden gepoetst. Ik ga heerlijk naar mijn bedje. Morgen een nieuwe dag, nieuwe kansen. Heb wel al 5 dagen dezelfde kleren aan, want de rest ligt in het andere huis. Kleine ongemakken voor een goed doel: dat de kinderen zich goed voelen. Ik sluit nuchter af mensen. Geen Heintjes meer (wie o wie gaat mij vertellen waar dat vandaan komt?) Trusten, Echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 @Diesel, Probeer jij ook maar wat te slapen hé maat! Vorige nacht ook al nachtje door gedaan. Zie dat ge er niet onderdoor geraakt! Groeten uit het zuiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 *Op zoek naar Krekel is* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 To all ye Outlaws: (Hannah, Madeleine, en ja, ook jij M!) Het lijkt alsof jullie nu aan een kabel buiten aan de gevel van het gebouw bungelen, maar dat is niet zo, jullie zijn hier, nu, met de rest. En met verder die immense wereld, en dat waanzinnige en soms ook onzinnige leven. Glad that you hang on! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden