octavia Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Gisteren was ik jarig. Afgelopen vrijdag- en gisteravond hebben we dit gevierd. Mijn familie en buren kennen me toch vrij goed. Heel veel flessen heerlijke wijn gekregen. Omdat ik vanaf 11 november j.l. al niet meer gedronken hebben, zullen we deze dan ook maar bewaren voor het bezoek dat we in de toekomst krijgen. Ik wil ervan af blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Als iemand stopt met roken en die krijgt voor zn verjaardag allemaal pakjes sigaretten moet hij/zij die bewaren voor de visite in de toekomst? Volgens mij moet je heel snel zorgen dat het naar een veiligere plaats gaat als jou huis. Weg ermee, dat kan je nu je net gestopt bent niet om je heen gebruiken. Maar dat is mijn tip, uiteraard moet je doen wat je zelf wilt.... Suc6 ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Hallo Octavia, Ik had je gisteren al gefeliciteerd op de dagdraad en gezegd dat ik het jammer vond dat ik je nooit meer zag. Wat goed dat je het nog steeds volhoudt om niet te drinken. Gisteren moest ik naar een borrel, waar ik trouwens geen alcohool heb gedronken, maar de gastvrouw een mooie fles wijn heb gegeven uit onze voorraad. Mijn man drinkt nog wel, heel matig, dus we hebben de nodige drank in huis. Misschien een idee voor jouw gekregen flessen? Gewoon doorgeven! Een succesvol en droog jaar toegewenst. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
octavia Geplaatst 2 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Hoi Lytse, Bedankt voor je felicitatie. Ik schrijf toch echt wel regelmatig bij bepaalde onderwerpen en blijf hier een rgelmatige bezoeker. Jouw tip had ik ook al in de gedachten. Komt helemaal goed, bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Nog gefeliciteerd met je verjaardag en ook nog gefeliciteerd met het droog houden En weten de buren en familie nu wel dat je niet meer drinkt? Ik zelf wind er geen doekjes om...dat scheelt een hoop geouwehoer en gezeur met alcohol en er word meestal gevraagd wat ik wel wil drinken zodat ze er rekening mee kunnen houden Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Gefeliciteerd Octavia in tweevoud met je jaardag en je die dag nuchter blijven:musicnote: voor volgend jaar maar een verlanglijstje maken dan krijg je tenminste iets waar je van geniet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden