Gast Geplaatst 1 december 2012 Rapport Geplaatst 1 december 2012 Het is inmiddels 1 december, en ik zie nergens geen sint draadje? Niemand die dit jaar de taak op zich genomen heeft om een grabbelton te maken van alle namen die zich aangesloten hebben om verbonden te worden met iemand waar je een gedichtje voor schrijft? Jammer! Was wel leuk toen! Ik dacht die houden we er wel in. Nu ja, met dit topic hoop ik de iniatiefnemers van toen weer inspiratie te geven. Met kerst kan je ook gedichtjes doen immers.
lady jane Geplaatst 1 december 2012 Rapport Geplaatst 1 december 2012 Dat werd door Dar georganiseerd Spuddeke was idd heel erg leuk en verassend wat voor mooie dingen eruit kwamen.
VM1 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Geplaatst 1 december 2012 waarom te laat? Nu inschrijven, gedicht tegen volgende zondag? Ik schrijf me in. ie ingeschreven is tegen volgende vrijdag 18 h doet mee. De nrs, achter de naam worden vrijdag om zes uur random geschud, zo wordt bepaald wie voor wie tegen zondag een gedichtje schrijft. VM=1
VM1 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Geplaatst 1 december 2012 Buuffie, ik zeg toch net. Inschrijvingen lopen tot vrijdag zes uur. gewoon naam invullen met nr erachter.
lady jane Geplaatst 2 december 2012 Rapport Geplaatst 2 december 2012 VM kan er niet meer voor zorgen die is naar Alcatraz n.a.v. de clash met Marika Marika wil jij de organistatie niet op je nemen nu?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden