lady jane Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 MM waarom zou je denk daar eens over na svp Johan komt hier voor zichzelf en als zichzelf er zullen altijd mensen zijn die je wel of niet liggen maar we komen allemaal om hetzelfde leven en laten leven dus ik ga naar bed vond het een heftige dag en ebn blij dat ik morgen 2 x mag sporten dat houdt me in evenwicht slaap lekker mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Ja, Johan. Maar dat was er één. En ik weet niet wat die medicatie is... heb geen medische achtergrond. Maar van daar naar dat je van het hele forum schoon genoeg hebt, dat snap ik niet. En dan denk ik, daar hebben we niets aan. Hoepel maar lekker op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 ik oefen er al jaren op Smik maar het is niet mijn talent:( ff mn fakirmatje op dan maar daar ben ik wel goed in. slaapwel Heintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 OK, Jane, stem der redelijkheid (en dat zeg ik zonder ironie, dat weet je wel). Ik zal erover nadenken. Maar ik wil in principe gewoon dat dit een veilige rustige plek is om op terug te kunnen vallen. Hoop dat men dat ook snapt. Maar goed, ik ga maar eens vor mezelf zorgen en nu echt lekker naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 @Johan W, @Smikkie, Okay, voor de goede vrede heb 'k die opmerking weggehaald. En m'n welgemeende excuses. M'n woorden en zinsnedes voortaan wat zorgvuldiger overwegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Johan, komaan, het was niet mijn bedoeling om je te kwetsen. Ik meende het helemaal zo letterlijk niet, ik wilde je niet in een hokje stoppen. Je kent me toch langer dan vandaag, en gaat me niet op één uitspraak vastpinnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Oja, misschien is het omdat je me langer dan vandaag kent, dat kan natuurlijk ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 And now for something completely different... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Kleuterschool begint morgen om 8 uur mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Johan, in jouw ogen kan 'k kennelijk niets meer goed doen. Maar 'k wens je een goede nacht. En dat meen ik. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Trusten allemaal.Ook aan de luis in mijn pels. Zullen we eens gezellig een kopje koffie drinken? Misschien vinden we elkaar nog wel aardig ook. Kom op man, laten we een beetje aardig zijn voor elkaar. Lekker slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Iemand heeft mijn pup een speelgoedje cadeau gedaan dat piep doet. Jammer genoeg blijkt ze het leuk te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 piep is altijd leuk voor pups:) hoe oud was hij Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Vijf maanden al Marcel, eigenlijk geen echte pup meer. Maar wel jong geweld Eh Smik, wil je 't lenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Het nieuwe spelletje nu is: verstoppertje van het speeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 5 maanden, de graaf en bijt je bank aan gort leeftijd:) Goed in de gaten houden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 ik ga de nachtdienst in Smik. 5 nachtjes maar dit keer:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 2 december 2012 Rapport Share Geplaatst 2 december 2012 Ik heb het juist nu ik niet meer drink. Tenminste, ik merk het nu:) Toen ik dronk merkte ik het waarschijnlijk niet. Maar mijn vader en zus hebben beide apneu, dus grote kans dat ik het ook heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Apneu is niet erfelijk hoor Marcel. Ik kan het weten heb het zelf al jaren.. Maar als je twijfelt of jij het ook hebt laat het dan onderzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Erfelijkheid en fysieke afwijking Apneu kan erfelijk zijn. Toch openbaren de klachten zich vaak pas op latere leeftijd. Dit kan komen door gewichtstoename en verslapping van de spieren. Mensen met overgewicht hebben vaker last van osas. de Apneuvereniging. Mijn vaders arts vroeg specifiek naar klachten in de familie. En ja, ik moet het idd laten onderzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Het valgevoel ken ik ook. Is dat niet gewoon iets universeels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 In 't gehele land is 't nu onder nul! Brrrrr! Dat ga 'k merken in de slaapkamer (onverwarmd). M'n sportbroek en coltrui maar aanhouden vannacht. 'k ga ook slapen, mensen. Dag Vierentwintig. Droog. Welterusten, aan die enkeling(en) die nog aanwezig is/zijn. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Slaap ze lekker Gunn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Dat valgevoel kent iedereen wel idd, maar het wordt anders als het de hele nacht aanhoud, als je wakker blijft schrikken ergens van. Ik kan ook zo hard snurken ineens tijdens het in slaap vallen dat ik er zelf weer wakker van wordt:) En mijn ex merkte vaak op dat tussendoor vaak mijn adem stokte tijdens het slapen. Nooit wat mee gedaan omdat ik er zelf niets van merkte. Maar nu ik nuchter ga slapen denk ik dat ik wat ik dus in mijn jeugd had, ik er steeds wel wakker van wordt. Het is in iedergeval waardeloos, heb er de laaste 2 weken erg last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden