Spring naar bijdragen

Maandag 3 december


Gast A3

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 326
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: opnaarherstel
Goedeavond mensen,

Mag ik mee doen met de discussie? Ik ben nieuw hier en heb een voorsteltopic geopend. Ik heb dringend hulp nodig omdat ik anders het enige dat ik nog heb (werk) ook nog verlies als dit zo doorgaat.quote>


Waarmee zouden wij je kunnen helpen? Ik las net van je verzuim in je draadje en refusal. Vandaag de eerste dag droog begrijp ik dus. Goede eerste stap!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Johan W
Hoi Jen. Was je erbij? Heb je afscheid kunnen nemen? Sterkte voor jou en je familie.

Wat gister betreft: ik was het hele weekend chagerijnig en overreageerde.quote>


Hi Johan,

Ik reageerde ook een beetje te heftig op jou. Sorry daarvoor.
Vind het heel dapper van je dat je dan weer zo eerlijk terugkomt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stop being so hard on yourself!

Nu is het probleem onderkend en ga je er wat aan doen.

Gewoon hardstikke goed.

Nu hier blijven en vandaag de eerste niet nemen.

Zo simpel is het (niet altijd hoor:-)

Heb je ook geantwoord in je voorsteldraadje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: opnaarherstel
Deze week doe ik mee, vrijdagmiddag wordt het meest moeilijk denk ik. Heb nu weer zoveel spijt dat ik er tot vrijdag wel weer zoet mee ben. Ellendige *** alcohol.quote>


Voor mij werkt het beter helemaal niet vooruit te kijken, zeker de eerste dagen niet, word ik alleen maar onrustig van en voor ik het weet beloof ik hier en mezelf dingen die ik niet waar ga maken. Om daar vervolgens me weer rot over te voelen. Ik wil bijvoorbeeld niet drinken met kerst maar ik schrijf mijn naam pas op in het arresleeppact als ik vrij zeker weet dat het me gaat lukken. Ik ben 13-11 gestopt en zo langzamerhand komt het vertrouwen dat ik behalve een dag wel kan zeggen dat ik een week niet ga drinken en binnenkort hoop ik vrij stellig te kunnen zeggen ook met de lastige feestdagen drink ik niet.....alles op zijn tijd.

Voor nu raad ik je aan per dag het eerste glas niet te drinken en per dag lekker meedoen met het dagpact (tekst kopieren en dan een bericht maken, plakken en je naam eronder)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen: dat is heel erg naar voor je / je familie; ook ik wens je heel veel sterkte meissie!

Opnaar: welkom hier, ik zit hier nu de vierde dag droog en ik ben heel heel HEEL erg blij dat ik hier terecht ben gekomen, beter gezelschap had ik me niet kunnen wensen! We zitten allemaal met hetzelfde doel hier: het vandaag droog houden en morgen is morgen. Iedere dag opnieuw met volle moed ertegenaan om die duivel uit ons bloed te houden. En als ik de mensen hier mag geloven wordt de trek steeds minder en minder.

Lenie: en ook een uitglijder zal jou er niet van weerhouden weer verder te gaan met je pact. Gun je even wat rust en morgen weer goedgemoed verder! Heb je nou wat gegeten? Als je hier om de hoek zou wonen, kwam ik je even wat puree met boontjes brengen.

Hallo ook aan de mensen die ik nog niet ken, ik hoop dat het jullie goed gaat; ik wens iedereen van harte een droge afsluiting van de dag en een zo goed mogelijke nachtrust.

Ik ga zo even wat t.v. kijken en op tijd naar bed, ben er morgen weer.

Heel veel liefs en warme knuffels aan iedereen die er behoefte aan heeft, ook eentje voor mij bij deze, moet kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lenie
doegquote>


Ga je weg? Toch niet om die uitglijder, gewoon nu het volgende glas niet nemen en morgen weer meedoen met het dagpact. En blijf toch gewoon hier meid, je hoeft niet weg. Mag wel natuurlijk maar niet omdat je je schuldig oid voelt. Niet nodig! Opstaan en weer doorgaan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het leven zelf, een lach en een traan. We zijn helemaal niet zo raar hoor als alcis. Ik heb zelfs het gevoel dat ik hier meer gevoelige, intelligente en creatieve mensen tegen kom dan in RL. Maar we hebben wel een handicap he? Daar zijn we inmiddels aan de slag mee. Gaat lukken! Liefs voor allemaal,

MM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...