Spring naar bijdragen

Maandag 3 december


Gast A3

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 326
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Smikkie, heel dom, maar het ontstond toen ik mijn bestelling bij een webshop niet voor elkaar kreeg. :$

Het tweede gesprek zit me niet zo heel erg dwars. Tenminste niet zo erg als het eerste gesprek. De overtuiging dat ik de functie aankan komt steeds meer. Dat moet ik gewoon zien over te brengen. Woensdag tijd zat om me daar druk om te maken. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Smikkie
Madeleine, net zo ongeduldig als ik dus. Kan ik dan ook niet uitstaan hoor. Zeker als ik echt iets wil hebben, moet het wel meteen lukken ja.
Hoezo verwend he ;)quote>


Haha, inderdaad!

Ik moest en zou een blauwe blazer voor tien euro en wat ik ook deed, ik kon hem niet bestellen. Dus nu heb ik alles maar geannuleerd. :devil:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op naar herstel; Dat hoop ik ook voor jou. En als het niet het geval is, dan kun je er lering uit trekken. Komt misschien hard over, maar als we fouten maken, nuchter of onder invloed, dan moeten we op de blaren zitten. En dan niet verder afglijden, maar onszelf oprapen en weer verder gaan en voorkomen dat het nog een keer gebeurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het niet, ik leer niet van mijn fouten volgens mij. Elke keer gaat het weer mis en hier zit ik weer. In de put, onzekerheid en brak. Werkgever heeft al aangegeven dat ie mij eruit flikkert als ik hem belazer. Nou hij weet wel van mijn alcoholprobleem maar wil me helpen mits ik eerlijk ben.

Morgen eerst maar eens de tactus bellen voor een afspraak. Dit moet veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: haddock
Originally posted by: opnaarherstel
Nou ik hoop maar dat ik morgen nog een baan heb. :( Iedereen over de zeik, wergever quote>


Ik denk 't wel, hij is over de zeik.
Anders dacht ie wel, pffffffff, weg met die vent.

quote>


Nou ik heb hem niet gesproken, het zal me niets verbazen als hij ook zoiets heeft van weg met die vent.

Ik baal ervan, ik vind dat ik een leuke baan heb. Verdien een goed salaris. Het enige dat me in de weg staat is die vervloekte alcohol. En toch doen he, en keer op keer alles vernielen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Smikkie
Herstel ga je morgen wel weer werken of niet?
Zou hem toch maar dan even telefonisch proberen te spreken morgen. Sms is niet echt persoonlijk.
Maar goed, nu kun je er toch niets meer aan veranderen.
Laat maar even rusten, voor zover als mogelijk.
Goed dat je er weer voorgaat.quote>


Ik werk maar 3 dagen, ma wo en vrijdag en zelfs dat lukt me niet fatsoenlijk. Ik ben gewoon een slappe zak.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Smikkie
Herstel dan ga je er nu weer voor en ga je woensdag werken en er dus voor zorgen dat je een strakke sterke zak gaat worden.
Dat doemdenken dient geen doel/nut, actie door niet te gaan drinken en idd met hulp van refusal. Lijkt me een strak plan.
Iig proberen te slapen komende nacht, zie je er ook weer een beetje uit/energie als je moet werken.
Sterkte man nogmaals.quote>


Thanks, ja ik zal wel moeten. Als ik nog terug mag komen maar ik schaam me ondertussen de ballen uit mijn broek. Sowieso is het morgen tijd voor actie.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...