erik Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Ik kom me even droog afmelden, kan ik dat niet meer vergeten zoals ik de laatste dagen doen. Gisteren viel ik in slaap met mijn handen in type positie op mijn toetsenbord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Madeleine, als het je een troost mag wezen, velen stoppers ervaren hier die onrust. Helemaal niks raar aan. Alleen vervelend. Afleiding zoeken. En beteren doet het langzaaaamaaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Smikkie, heel dom, maar het ontstond toen ik mijn bestelling bij een webshop niet voor elkaar kreeg. :$ Het tweede gesprek zit me niet zo heel erg dwars. Tenminste niet zo erg als het eerste gesprek. De overtuiging dat ik de functie aankan komt steeds meer. Dat moet ik gewoon zien over te brengen. Woensdag tijd zat om me daar druk om te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Frodo...gefeliciteerd man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Originally posted by: SmikkieMadeleine, net zo ongeduldig als ik dus. Kan ik dan ook niet uitstaan hoor. Zeker als ik echt iets wil hebben, moet het wel meteen lukken ja.Hoezo verwend he quote> Haha, inderdaad! Ik moest en zou een blauwe blazer voor tien euro en wat ik ook deed, ik kon hem niet bestellen. Dus nu heb ik alles maar geannuleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opnaarherstel Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Nou ik hoop maar dat ik morgen nog een baan heb. Iedereen over de zeik, wergever ouders alles. Soms denk ik dat het allemaal gewoon zinloos is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Op naar herstel; Dat hoop ik ook voor jou. En als het niet het geval is, dan kun je er lering uit trekken. Komt misschien hard over, maar als we fouten maken, nuchter of onder invloed, dan moeten we op de blaren zitten. En dan niet verder afglijden, maar onszelf oprapen en weer verder gaan en voorkomen dat het nog een keer gebeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Johan W; Ik ben dol op de teksten van Robbie. Vooral Ghosts en Sin Sin Sin zijn favoriet. En voor een egoboost Handsome man. Och, eigenlijk alles wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opnaarherstel Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Ik weet het niet, ik leer niet van mijn fouten volgens mij. Elke keer gaat het weer mis en hier zit ik weer. In de put, onzekerheid en brak. Werkgever heeft al aangegeven dat ie mij eruit flikkert als ik hem belazer. Nou hij weet wel van mijn alcoholprobleem maar wil me helpen mits ik eerlijk ben. Morgen eerst maar eens de tactus bellen voor een afspraak. Dit moet veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Originally posted by: opnaarherstelNou ik hoop maar dat ik morgen nog een baan heb. Iedereen over de zeik, wergever quote> Ik denk 't wel, hij is over de zeik.Anders dacht ie wel, pffffffff, weg met die vent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opnaarherstel Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Originally posted by: haddock Originally posted by: opnaarherstelNou ik hoop maar dat ik morgen nog een baan heb. Iedereen over de zeik, wergever quote> Ik denk 't wel, hij is over de zeik.Anders dacht ie wel, pffffffff, weg met die vent.quote> Nou ik heb hem niet gesproken, het zal me niets verbazen als hij ook zoiets heeft van weg met die vent.Ik baal ervan, ik vind dat ik een leuke baan heb. Verdien een goed salaris. Het enige dat me in de weg staat is die vervloekte alcohol. En toch doen he, en keer op keer alles vernielen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Bij die vent gewoon maar vertellen wat er bebeurt is, lijkt me. En dat 't niet meer gebeuren gaat. En dan ook niet meer doen. De simpele Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opnaarherstel Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Originally posted by: haddockBij die vent gewoon maar vertellen wat er bebeurt is, lijkt me.En dat 't niet meer gebeuren gaat.En dan ook niet meer doen.De simpelequote> klinkt simpel, helaas heeft het verleden bewezen dat ik toch weer terugval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opnaarherstel Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Originally posted by: SmikkieHerstel ga je morgen wel weer werken of niet?Zou hem toch maar dan even telefonisch proberen te spreken morgen. Sms is niet echt persoonlijk.Maar goed, nu kun je er toch niets meer aan veranderen.Laat maar even rusten, voor zover als mogelijk.Goed dat je er weer voorgaat.quote> Ik werk maar 3 dagen, ma wo en vrijdag en zelfs dat lukt me niet fatsoenlijk. Ik ben gewoon een slappe zak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Niet terugvallen op zondag, dus. De pragmatische Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Slaapze. lijsters, ben hier al weer veels te lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opnaarherstel Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Originally posted by: haddockNiet terugvallen op zondag, dus.De pragmatischequote> Nooit meer terugvallen is de oplossing. Nouja ik moet natuurlijk wel gewoon door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Johan W, dat vind ik ook zo mooi aan zijn muziek. Kan me er in verschillende situaties in vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Jen, van harte gecondoleerd met het overlijden van je vader. Ik wens je toe dat je (samen met andere dierbaren) deze dagen in harmonie door kunt brengen. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opnaarherstel Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Originally posted by: SmikkieHerstel dan ga je er nu weer voor en ga je woensdag werken en er dus voor zorgen dat je een strakke sterke zak gaat worden.Dat doemdenken dient geen doel/nut, actie door niet te gaan drinken en idd met hulp van refusal. Lijkt me een strak plan.Iig proberen te slapen komende nacht, zie je er ook weer een beetje uit/energie als je moet werken.Sterkte man nogmaals.quote> Thanks, ja ik zal wel moeten. Als ik nog terug mag komen maar ik schaam me ondertussen de ballen uit mijn broek. Sowieso is het morgen tijd voor actie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Ik ga naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
opnaarherstel Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Originally posted by: AlbertRemmoIk ga naar bedtruste allemaal:lips:tot morgenquote> Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Hoi Haddock Lang geleden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 KNUFFIE !!!!!!! Da`s een poosje geleden dat je hier was Gaat het goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 3 december 2012 Rapport Share Geplaatst 3 december 2012 Ook AlbertRemmo.... Hoi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden