Antoinnette Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Jan, sterkte. Lenie ik zeg hellup omdat ik niets of niemand kan beloven dat ik nooit meer ga drinken, heb dit te vaak beloofd aan mensen. Maar weet dat het moet en doe mijn stinkende best, verdorie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Originally posted by: borretjeOpeningstijden kun je ook gewoon koekelen hoor Gunn..Bor is er weer vandoor.Hou het droog, samen:heart:Laterrss..quote> 'k zou 't niet vragen als 'k de exacte tijden kon vinden. 17:00, 18:00, 19:00? Geen idee. Kan 't niet vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Originally posted by: SuikertjeJan, sterkte.Lenie ik zeg hellup omdat ik niets of niemand kan beloven dat ik nooit meer ga drinken, heb dit te vaak beloofd aan mensen. Maar weet dat het moet en doe mijn stinkende best, verdorie!quote> oke....ik doe "weer" met je mee.je bent echt super bezig!!...mag ook gezegd worden.X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Originally posted by: jan1000http://www.youtube.com/watch?v...e=youtube_gdata_playerVoor mijn goede vriend, bon voyagequote> Jan, ik schrik ervanwat enorm snel gegaan....op afstand een arm om je heenLiefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/4222.htm Gunn ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Doe mijn best Lenie, ga later vanavond ff wat bijlezen. Weet te weinig hoe het met jullie gaat. Hoop dat het velen goed gaat en voor de anderen kop op! Hoop dat jij iig goed gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Originally posted by: Leniehttp://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/4222.htmGunn ;-)quote> Dat zijn de reguliere openingstijden, lieve Lenie. Niet de aangepaste tijden voor de feestdagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 we gaan gestaag verder...eet smakelijk straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 De Jumbo hier open tot 19.00. Ga er vanuit dat andere supermarkten dezelfde sluitingstijd hanteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Jan, veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 ik kan idd ook niets vinden Gunn, dan zal het wel de gewone tijd zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Ik ga uitloggen, iedereen fijne, goede, droge avond en tot later. En bedankt voor de aandacht, was weer warm bad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 ready steady coock kijken...toedeloeiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 @Jan, sterkte toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Ik heb een vreemde dag, ik kom ineens tot het besef dat ik tijd over houd nu ik niet meer achter drank aan wandel. Heb net de hele kamer van mijn dochter opnieuw ingedeeld....En blij dat ze er mee is:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Kijk eens aan Wijnand, dat is toch een mooi cadeautje van je dochter: blijdschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 DAGPACT: Hanneke Wijnand Albert Lytse miranda igor Wijfie Madeleine Tatum Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 HĆ© Erik, waar zijn Gunn, Lenie en ik gebleven in de DAGPACT? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 mmm, Macaronie, letterlijk en figuurlijk voor "piet-snot" gemaakt later op de avond dan maar...Piet is druk druk druk haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 @ Jan: gecondoleerd met het verlies van je vriend. Huilen is beter dan opkroppen! Virtuele arm om je schouders. @ Tatum: lang niet gezien. Fijn dat alles goed gaat met je. @ Suikertje: klinkt goed ondanks dat kleine helpje. Ik ben blij voor je dat je adequate hulp hebt. @ Gunn: geen flauw idee van openingstijden. Het kan ook per plaats verschillend zijn. @ Madeleine en Edflobe: vandaag lukt het. Kom op! Ik kwam ook met een trekgevoel terug, van het Sinterklaasfeest in het tehuis waar sschoonma woont. Pijn in mijn hoofd. Het was wel gezellig, maar allemaal moeizaam. Eerst forum en dan bouillon! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Originally posted by: erikDAGPACT:HannekeWijnandAlbertLytsemirandaigorWijfieMadeleineTatum ErikGunnLenie EdflobeDe dagdraadhersteldienst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Drie op een rij! Ik ga aan het eten beginnen. Voor wie vanavond Sinterklaas viert, een gezellige avond gewenst. Chocolademelk is ook lekker (vind ik). Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Dank je Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Jan sterkte joh, hou je haaks he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MM Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Lieve frummers, Even kort want ik ben alweer doodop en zie het niet zitten om terug te lezen. Dank voor alle steun die ik heb ontvangen! Veel liefs voor Jan en gecondoleerd. Ik wens je veel sterkte en heel veel warmte toe. Datzelfde geldt natuurlijk ook nog steeds voor jou Jen. En verder heel veel KMW voor iedereen die het nodig heeft. Ik ga nu nog een pakketje afleveren bij een client en daarna de kinderen een kus geven. Die mazzelaars gaan morgen met hun vader een paar dagen naar Italiƫ! Sinterklaar komt hier niet. Is nl. een ontzettend gedoe voor hem, eerst met de stoomboot van hier naar NL en dan op 5 december te paard ook even hierlangs (dat heb ik dus ook nooit aan de kinderen kunnen uitleggen:-). Maar geeft niet. Wij hebben weer andere leuke dingen. Daarna een bouillonnetje met rijst (beetje aansterken he) en misschien kom ik dan nog even weltrusten zeggen. Heb me niet op het dagpact gezet maar heb wel dagpact met mezelf hoor! Hasta luego! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden