Spring naar bijdragen

Woensdag 5 december 2012


Diesel

Aanbevolen berichten

A3 - Ik heb trouwens slechts in de maand november cadeautjes voor mezelf gekocht. Daarvoor heb ik een jaar niets geshopt.

Ik snap de strekking ook niet helemaal, waarom de cadeautjes erbij worden gehaald, want dan moet ik een cadeautje voor mezelf kopen, omdat ik goed bezig ben. En dan haal ik een cadeautje voor mezelf, in dit geval meerdere cadeautjes, omdat ik meer te besteden heb, en dan ben ik opeens weer te lief voor mezelf?

Misschien zit er nog drank in mijn lijf, maar hier word ik zowel en niet goed van en ontzettend onzeker. Want nu weet ik niet meer wat een ander van mij verwacht en ben ik bereid om de handdoek in de ring te gooien en mijn leven helemaal niet meer oppakken. Daar heb ik mezelf mee, maar waarom zou ik mijn leven oppakken? Zo leuk vind ik het nu ook weer niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 274
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Vanmorgen het goede voornemen vandaag niet te drinken. Had er ook helemaal geen zin in. Nu op de helft van de dag zit ik: zal ik....

Ik weet dat als ik zo ga zitten denken ik het ook ga doen. Ik kan het nog een uurtje uitstellen maar dan! En waarom? Om niets. Geen excuus, geen smoes.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Sofie
Lief zijn voor mezelf betekent voor mij mezelf lang niet alles toestaan.
Lief zijn voor mezelf betekent voor mij er alles aan doen om niet te drinken.
Ik ben niet lief voor mezelf als ik ga drinken want dan ben ik bezig om mezelf te vernietigen.

Helemaal mee eens, Sofie!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

A3 - Het is totaal niet zoals je zegt. Een woord is snel geschreven, natuurlijk. Het klopt dat het zo overkomt en wellicht moet ik mijn postings ook wat aanpassen. Maar zo strak is mijn cirkel gelukkig niet.

En vorige week ben ik dom geweest. Mijn laptop wilde niet afsluiten en uit angst om hem te vernielen, ben ik opgebleven tot ik de technische dienst kon bellen. Het probleem is dan dat ik gelijk mijn dag en nachtritme omdraai. Ik kan sowieso al slecht de slaap vatten en in plaats van proberen, ben ik blijven zitten in de dagen die daarop volgden. Laat slapen en laat opstaan. En ik kan wel vertellen, dat ik heel erg boos op mezelf was. Vanavond vroeg op bed en morgen vroeg eruit en dan hoop ik gewoon weer door te kunnen gaan. Want als de dag goed begint, dan komt het ook goed.

Hou erg van de winter en wandelen. Ben dit najaar nog helemaal niet in mijn favoriete wandelplek geweest. Dat wil ik morgenmiddag even doen, staat op de planning, om ook de zenuwen te bedwingen i.v.m. afronding sollicitatiegesprek en de uitslag die daarop volgt.

Ik hoop echt dat ik weer aan het werk kan, gewoon 40u, maar wel wisselende diensten en ook in het weekend. Heerlijk. En het zou me helpen, want als ik bezig en druk ben, dan ben ik een heel ander mens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT:

Hanneke

Wijnand

Albert

Lytse

miranda

igor

Wijfie

Madeleine

Tatum

Hanneke, je staat al heel lang op de dagpact hoor!

Ik heb mezelf er ook bij gezet. Ik zit heerlijk in mijn vel. Geniet tegenwoordig regelmatig van een "ik doe niet mee met de maatschappij-dag". Lekker thuis en doen waar ik zin in heb. Ik heb voldoende te eten in huis en hoef niet meer naar de winkel. Morgen als ik weer naar werk ga is het vroeg genoeg om me weer met andere dingen te bemoeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, hier bericht van mij, niks bijgelezen laatste week, schande! Ik weet het.

Voel me heel goed. Therapie loopt heel goed en heb nu individuele training ivm fobieen.

Niet drinken lukt ook heel goed.

Belangrijkste is dat ik heel, heel klein beetje in love ben. Ik doe heel rustig aan, heb lesje wel geleerd.

Helpt me wel om minder aan alcohol te denken.

Ik wens iedereen alle goeds. Ik probeer jullie af en toe te lezen en te berichten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat hier ook af en toe sneeuwen en even later schijnt de zon weer. Maar een wit stoepje heb ik hier nog niet.

Had ik besloten vandaag helemaal niet de deur uit te gaan, bedenk ik me net dat ik wel eens richting sportschool kan gaan vanavond. Moet de weg wel schoon zijn vanavond, want ik heb geen zin om een paar kilometer te gaan glibberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...