huttula Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Originally posted by: MadeleineA3 - Ik heb trouwens slechts in de maand november cadeautjes voor mezelf gekocht. Daarvoor heb ik een jaar niets geshopt. Ik snap de strekking ook niet helemaal, waarom de cadeautjes erbij worden gehaald, want dan moet ik een cadeautje voor mezelf kopen, omdat ik goed bezig ben. En dan haal ik een cadeautje voor mezelf, in dit geval meerdere cadeautjes, omdat ik meer te besteden heb, en dan ben ik opeens weer te lief voor mezelf?Misschien zit er nog drank in mijn lijf, maar hier word ik zowel en niet goed van en ontzettend onzeker. Want nu weet ik niet meer wat een ander van mij verwacht en ben ik bereid om de handdoek in de ring te gooien en mijn leven helemaal niet meer oppakken. Daar heb ik mezelf mee, maar waarom zou ik mijn leven oppakken? Zo leuk vind ik het nu ook weer niet.quote> Madelaine...er is veel meer als alleen geld op de wereldEn voor heel veel leuke dingen heb je geen geld nodigGaat er om dat je geniet in je levendaarvoor moet je de ogen de kost gevenThuis gaan zitten en afwachten wanneer een dosis geld en genot langs komt om het vervolgens weer op te maken...word je ook niet echt vrolijk vanEn komt die niet langs dan nemen we wel een dosis genot uit de fles en steken we weer een dosis op die in rook op gaanEn morgen weer een dag en overmorgen en die morgen daarop en dan volgende week en dan volgend jaarVooruitzicht is niet echt rooskleurig en word je ook niet echt blij vanJij bent wel degene die het kan doorbreken en de toekomst kan veranderenIk weet bijna zeker dat je een hele lieve goede meid bent..grijp die kans nou toch een keer..Niemand kan in de toekomst kijken ...maar jij hebt dit moment wel zelf in handenGO FOR IT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 DAGPACT: Hanneke Wijnand Albert Lytse miranda igor Wijfie Madeleine Tatum Gunn Lenie Edflobe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Zo, ik heb net mijn lege bierflesjes ingeleverd en geen volle gekocht. Ik heb schoonmaakmiddelen gekocht en dacht: ik ga voor de kerst mijn huisje schoon en netjes maken. Niks geen drank. De bui is over! Een fijne middag iedereen verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Originally posted by: huttulaJe kunt duizenden smoezen verzinnen om te gaan drinkenVertel nu eens 1 goede smoes om NIET te gaan drinkenquote> Dan wordt morgen een lamlendige hangdag waarbij ik de uurtjes moet aftellen tot ik opnieuw ga drinken in plaats van een leuke, productieve dag die het zijn kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Originally posted by: HannekeZo, ik heb net mijn lege bierflesjes ingeleverd en geen volle gekocht.Ik heb schoonmaakmiddelen gekocht en dacht: ik ga voor de kerst mijn huisje schoon en netjes maken. Niks geen drank. De bui is over! Een fijne middag iedereen verder.quote> Fijn dat de bui over is, Hanneke. Poets ze, net zoals velen vandaag, want volgens mij is het zo ongeveer nationale poetsdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Succes Lenie, heb computer in bruikleen ipv alleen smartfoon. Voor bijna vijftiger een stuk handiger, alleen hij loopt weleens vast en is traag, maar doe mijn best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Tatum, ja dat soort gedachten helpen mij ook wel: ik doe niet mee aan de "maatschappijdag". Ik zit vandaag eigenlijk ook best lekker in mijn vel en dan toch.... Maar het is over. Ik ben blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 ik ben al weer terug...en net optijd! vanavond aan de macaronie... lekker makkelijk voor zoon-piet ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Neemt die zoon-piet ook cadeau voor je mee dan Lenie haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Sterkte en succes allemaal Ik ga ff de konijnehokken uitmesten ,...dus ook heerlijk ff aan de poets Zijn die beestjes ook weer blij met hun slaapplaats Overdag lopen ze altijd vrij in de tuin hoor... Vrijheid ...blijheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 betwijfel het.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Maak dan de macaronie maar iets minder lekker Lenie, nee hoor geintje, kinderen verwen je, ik weet er alles van. Veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Ja, Suikertje, kinderen verwen je, maar gaat dan wel vaak een beetje ten koste van jezelf. Jaren geleden zei mijn gynaecoloog dat ik een moeder was die verwend wilde worden: ik kreeg tenslotte alleen maar jongens. Ben alleen benieuwd wanneer dat moment gaat komen, jongste is ook al 15 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 bij zoon-piet he? die andere verwent me gruwelijk.. nu echt aan de macaronie beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Ja sorry Edflobe, dit verdient enige toelichting mijnerzijds. Heb mijn kinderen van 10 en 11 al sinds 1 jaar niet gezien (2 jongens). Dit is mede door drank veroorzaakt. Wilde graag dat ik ze kon verwennen, komt ooit wel weer. Maar begrijp je wel hoor. Wil er niet teveel over kwijt hier ivm privacy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Dat is dus een verwenpiet Lenie (flauw he?). Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Dat is heftig, Suikertje. Snap dat je er niet teveel over kwijt wilt, maar volgens mij moet dat afschuwelijk zijn. Ik hoop voor je dat je op een gegeven moment alles weer zo op de rit hebt dat er weer een contact mogelijk zal zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Ach Edflobe het is puinruimen voor me, opnieuw beginnen, weer puinruimen en weer opnieuw beginnen. Zit sinds begin dit jaar hier op forum. Heb vaak gedacht dat ik alles weer op orde had. Niet dus. Sinds september na depressie kruip ik weer naar boven. Nu moet ik waken voor teveel optimisme. Weet dat kinderen van me houden, ook al krijg ik soms andere signalen, maar niet van hun. Dank je voor je aandacht. En 1 ding weet ik bijna (help) zeker, ik drink niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Jan, mijn oprechte medeleven met het heengaan van je vriend. Sterkte joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Help Suiker?? gaat het wel? Jan, gecondoleerd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Hoi Lenie, ja gaat heel goed hoor hier. Alleen ben tijd weg geweest en mensen kennen me niet. Moet dus soms wat uitleggen. Druk aan het koken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 gelukkig, ( omdat je help zei?) het is al klaar... Hoi Bor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Dank jullie, ik ben niet zo emotioneel, moet alleen veel huilen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Mensen, iets heel triviaals. Tot hoelang zijn de winkels nog open? De Ldil en Ilda bv. 'k moet nog snel een boodschapje doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Jan, sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden