Shahire Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Lijkt me niets mis mee hoor Jen dat je je nu vrolijk voelt misschien een teken dat je heel tevreden bent over je brief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Ik zette daarnet Seamus van Pink Floyd op - kennen jullie dat? De pup hier werd wild, dus 'k heb het omwille van de buren maar weer afgezet :$ Apporteren hetzelfde: pup maakt veel te veel lawaai. En zo blijft Jen hyper. Damn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Dat nummer ken ik volgens mij niet Jen zegt me niets eerlijk gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Ja Floyd vaak gedraaid dan in dit soort situaties he. Fijn dat je zo tevreden bent over je brief joh, das heel mooi meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Ik ben helemaal niet tevreden jongens, maar goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Je bedoeld met je afscheidsbrief Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Jen, als het uit je hart komt is het altijd goed daar gaat het om niet of een ander het wel mooi vindt maar wat jij voelt en denkt!!! en daar kan denk ik niet gauw iets verkeerds aan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Maar hoe kan je al je gevoelens nu samenvatten joh, dat gaat nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Jen, veel sterkte in deze periode die brief gaat heus goed komen ben ik van overtuigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Dat kan ook niet Draak vaak is het wel een leidraad voor wat je dan bv wilt gaan zeggen soms loopt het dan toch nog anders en spreek je op dat moment niet eens meer naar het papier kijkend maar gewoon omdat al je emoties er dan spontaan uitkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Merciekes. Ik moet leren loslaten denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Ik sluit hier af anders kom ik niet tot de dingen die ik nog wil doen voor mijn werk fijne dag allen Hierbij wil ik Sinterklaas vandaag nog even feliciteren :heart::light::heart::light::heart::light: En Mark, succes!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Hoi A3, doei A3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Maak dat je wegkomt, Sha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Ja ja wegwezen Sha, anders moet ik je te lang ook delen met A3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Afscheidsbrief? Ik heb duidelijk niet alles gelezen, ben je nu al overtuigd dat je in de zak naar Spanje moet of is er een andere aanleiding. Sorry ik kan niet van alle mensen hier alles lezen en onthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Erik, ja je kan ook idd nie alles bijhouden, maar Jen haar vader is overleden, vandaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Goedemorgen, Mark, heel veel succes , het wordt hard werken maar je gaat het redden dat weet ik zeker:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Ik heb voor het eerst sinds heel lang weer gedroomd en kan het me nog herinneren. Heel vreemd, huis van recent overleden oma waar ik met ruim 30 mensen sliep omdat we de volgende dag op reis zouden gaan. Is een klein huisje dus alles lag vol slaapzakken en ik lag buiten in de tuin en het regende. Andere mensen waren een doorsnede van kennissen, klasgenoten van middelbare school, HBO en van de vereniging waar ik lang lid van ben. Hadden lange gesprekken over de middelbare school en de andere tijden waarin we elkaar kende. Ging over zelf ook onzeker zijn en de meest brutale mensen kwamen toegeven hier ook last van te hebben. Toen kwam de wijn op tafel, ik nam ook een wijntje voelde me even schuldig omdat ik op ADB beloofd had niet te drinken...maar volgens mij heb ik het niet opgedronken maar vergeten tijdens de boeiende gesprekken. Ik kon maar niet slapen door de drukte in huis en de regen buiten. Vervolgens moest ik een toilet zoeken die ik niet kon vinden in huis van oma (wat ik al 35 jaar ken) en toen werd ik wakker met hoge nood.....Maf mens ben ik ook met zulke vreemde dromen. Meestal ga ik op reis in mijn droom de volgende dag maar dan gebeurd er van alles wat me bezig houdt en is de nacht niet lang genoeg om op reis te gaan. Ben de laatste tijd ook bezig sociale contacten weer aan te halen van tijden uit mijn totale schooltijd en mensen die ik >5 jaar niet gezien heb...ook wel goed dat er wel drank in zat, in die droom maar het opdrinken helemaal geen hoofdzaak was, was geen drankdroom, drank was helemaal irrelevant. In die zin hoop ik dat het een voorspellende droom was Goede morgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Jen haar vader wist ik wel eigenlijk maar afscheidsbrief deed me denken aan weggaan en er kon me niks te binnen schieten over weggaan. Het is vroeg, ik maakte de link nog even niet dat een afscheidsbrief ook een in memoriam kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Goedemorgen, Moet me voor gisteren nog droog afmelden. Kan vandaag nog geen Dagpact ontdekken. Dus open ik maar even. Ik wens iedereen een heel fijne dag. Ik doe niets aan Sinterklaas in mijn eentje. Niet zielig hoor. Oja, ik heb wel pepernoten. DAGPACT: Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Wij doen ook niet aan Sinterklaas, we laten hem voorbij gaan, hij heeft het al zo druk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 moggeuh Kameo, is toch wel jammer, ach jullie hebben al lol genoeg gehad met suprise op school, hoe is dat nou afgelopen dan eigenlijk ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden