Madeleine Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Dank je wel! Ik meld me voor vandaag droog af. Heb barstende hoofdpijn, dus ga maar even een dutje doen. Welterusten iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Welterusten Madeleine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Hi Gunn, hoe gaat het met u? Beter heb ik de indruk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Goedenacht allemaal, ik kom me even droog afmelden. Slaap lekker en doe voorzichtig morgen. Ik ben benieuwd hoe wit het zal zijn. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Sleep well, Lytse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Hé Jen. 't gaat prima. Maak je over mij niet druk. Jij hebt 't vele malen moeilijker nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Shlaap! Yep, dat ga 'k nu doen. Dag Achtentwintig. Droog. Nighty-Night, Y'all! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Slaap ze zacht, Gunn. En moeilijker... da's niet gezegd. Soms heb ik het moeilijker met drank op "saaie" momenten in mijn leven dan op "pijnlijke" momenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Originally posted by: Lytse@ Diesel: hoe is het nou bij jullie? Nog iets van die honden 's nachts gehoord?Jachtpartijen?Hoe oud zijn jouw "pups" nu inmiddels? Lytse.quote> Nee niets meer gehoord en ook niet gezien na de sneeuwval vannacht.Onze eigen 4 puppies zijn nu net 2 jaar en de papa en die mama 3.5 en 4 jaar. Maar de pups beginnen nu echt ook volwassen trekjes te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ach Jen weer wakker en zoekende op ut net. Had graag gezien dat je er niet geweest was joh. Nou hoop dat je strakkies de slaap kan vatten en wat rust hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden