igor Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 hadd en ik kan niesen en hoesten, moet je ze dan zien kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ga ik ook 's perberuh! De nietniesert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 de eerste keer toen ik onze kat hoorde hoesten, dacht ik dat er een oud mannetje ergens achter mij stond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Originally posted by: BamBamWeeralarm my pieperdepiep. Jammer..quote> Hahaha, zo is 't, Bammie!Ueberveilig, ueberinformiert, ueberingedekt, bahbahbah.Ikkijk allang niet meer op de buienradar, zelfs op me werruk nie. Laat me liever verassen, oh nee, da was crematie, verrasen, huh?De spellert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Originally posted by: lavendel1de eerste keer toen ik onze kat hoorde hoesten, dacht ik dat er een oud mannetje ergens achter mij stond quote> Ja hoor, gelijk mij d'r weer bij halen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Originally posted by: haddock Originally posted by: BamBamWeeralarm my pieperdepiep. Jammer..quote> Hahaha, zo is 't, Bammie!Ueberveilig, ueberinformiert, ueberingedekt, bahbahbah.Ikkijk allang niet meer op de buienradar, zelfs op me werruk nie. Laat me liever verassen, oh nee, da was crematie, verrasen, huh?De spellertquote> mensen kenne ook muize nadoen.............mot je wel oppassen met die katten in de buurt voor ge ut weet..................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Goedemorgen lieve mensen, In m'n warme parka en op klompen naar yoga en meeting. Dan weer dozen inpakken. Gelukkig konden we ons verhuisliftje maandag laten komen. Winterwonderland! Fijne droge dag frummertjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ach Haddock als ik maar "last"genoeg hou van die ziekte ikke misschien ook miauwen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ja of spinnen zit ik me net te bedenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ach, as ik piep zit de hond toch altijd heeeeeel dicht bij me...... Het roedeldier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 En spinnen doet Jane wel. De ouwemannetjeskwalenhebbert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ja lekker Drakie een vers bakkie.. We hebben wel soms kattenparvo. Dan is iedereen in paniek want dan mag je eigenlijk nergens in als je in de kamer bent geweest waar dat heerst. Vreselijk is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Originally posted by: akeleiIk heb een beetje een loopneus nu. En dat is volgens mij een typisch oude mannetjes kwaal?quote> Die heb ik net zien lopen hier in de sneeuw. Dacht nog "hey daar loopt de neus van Akkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ja psies en dan lekker in regenpakken rondbanjeren in warme ruimtes , *zucht* , nou hoefde ik dat nooit, maar toch. Ja allergies voor katten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 O jeee dan mot ik me feestneus in de gaten houwen, die 2 ach joh niet bij elkaar weg te houwe, Aak tis nu jouw fout hoor als ze weer met elkaar er vandoor zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 whahaaha, ben bijna bij van het lachen ga maar terug aan het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 ik zie liesje ingelogd. hoeistie meid????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 nou hier liep wel een 'sneeuwschuiver' het was net een terriër. ze rook van alles onder de grond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Vanmiddag weer schilderen hier, omdat als het goed is ik dinsdag naar mijn zwager en schoonzus ga. Maar als ik de weerberichten zie, denk ik dat ik het maar niet moet doen. Ben altijd zo bang dat ik een ongeluk krijg met Puck op m'n schoot, en ze door de auto vliegt, en dood is of zo. En als dat zou gebeuren, wie verzorgd dan m'n dieren? Nee ik denk dat ik maar thuis blijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 bollie ook puck moet in de gordels. stel dat er wel wat gebeurt ze kan ook de snelweg opschieten en nog meer ongelukken veroorzaken hoe klein ze ook is...... maar als jouw wat gebeurt neem ik de dieren wel hoor en je huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Originally posted by: miranda Originally posted by: erikDAGPACTHannekeAlbertLytseWijnandTatum Erik mirandajackieigorFijne dag iedereen.quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Originally posted by: igornou hier liep wel een 'sneeuwschuiver' het was net een terriër. ze rook van alles onder de grond quote> Bang, bang, bang, wanneer houdt dat nou op?De ookbangenietbange Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Originally posted by: igorbollie ook puck moet in de gordels. quote> Bang, bang, bang, wanneer houdt dat nou op? De ookbangenietbange Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Hallo Jackie, Welkom hier! En sterkte vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Zo is 't, Kunsie. Ik breng het nu niet op en ben weg. Keep up the good work. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden