Gast A3 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Goeiemorgen Adrie. Ik heb nog niet naar buiten gekeken dus weet niet of ik seffens een witte wereld tegemoet ga... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Moggeuh Gefrövelde, ja het wordt de dag/nacht van de "jachtsneeuw" las ik ergens . Klinkt wel als.....binnenblijven als heyt nie anders kan, nouja binnen ................................sleeen natuurlijk WEL enzo :-) A3 , ja je mag ook wel m'n " Rapallie"dan lenen, ziet er uit als imposant span honden lijkt me, kan je zoon best mee voor de dag komen zeg moar . Dan schieten zelfs de sneeuwpoppen aan de kant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Goedemorgen Adrie, Diesel en Jen, Nou, heb al even op buienradar en sneeuwradar gekeken.... denk dat ik in de prijzen ga vallen. Even over zevenen van huis.... zoals het er nu naar uitziet in het midden van de bui dan. Eerst dan maar even een lekker bakkie koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ja ben ook wel benieuwd wat het ons gaat brengen, of we nog wel hier vandaan komen vanmiddag en of we de kippen dan niet uit moeten ouja ze leggen toch nog nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ik wacht nog 8 minuten op koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Zolang ik morgen maar weg kan met de auto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Moggeuh Vonnn, ja laten we maar gezellie bakkie doen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Nah, is nog prima te drinken hoor Adrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Hallo, Nog geen sneeuw hier. Moet me nog droog afmelden voor gister en open hierbij het dagpact. DAGPACT: Hanneke Een mooie dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Nog een minuut... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Nou het lijkt er een beetje op dat we een sneeuwstorm krijgen, zoals ik me kan herinneren van toen ik heel jong was, gewoon weer veul, maa geloof dan dat wij tot 8.00 moeten wachten, gister toch al zo'n 15 cm. A3 ja het zijn honden, "het Rapalje" , maar op z'n Drents: ut Rapallie. Mama is sint-Bernhard en papa kruising Duitse Dog en dan 4 puppies daarvan, waarvan de grootste zo'n 90 kilo weegt. Sinds we hier wonen hebben we al 2 van de 3 winters ingesneeuwt gezetten, dus we hebben het al vaker over een grote slee gehad voor als ze ouder dan 2 jaar zouden zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Zo Jen nog een verse bak ernaast dan, in grote mok , is morgen dan de begravenis ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ja Diesel, nu een grote mok voor mij. Het lief is z'n bed uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Maar die mok is toch niet voor je lief dan Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Hanneke overigens ook een mooie dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Nee ze Von, die is voor mij! Ik wachtte gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Maar met die weerscodes, ik weet het soms niet hoor, vroeger gingen mensen ook gewoon opweg naar bv hun werk Maar als het gaat sneeuwen en daaroverheen regen kan wel eens heel glad worden dit weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 O nee dan is ut idd goed hoor, anders kunnen we beter koffieshop beginnen met gezinsaanbiedingen zo naast ons slingerwinkeltje " Bij CoCo" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Zo, hond uitgelaten en het begin is er: getverdegetver, tot nu toe een mengeling van sneeuw, regen en natte sneeuw.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ik ga eens in de benen. Ochtendwandeling... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 O ja en bij het "alles voor uw badkamerontwerpen" van Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 nou, die badkamer van Jaap kunnen we voorlopig wel vergeten dus... wat voor winkel is die slingerwinkel dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Goedemorgen, hier nog geen pak sneeuw te bekennen, wel veel wind en regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden