Spring naar bijdragen

vrijdag 7-12

Gast A3

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 321
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Moggeuh Gefrövelde, ja het wordt de dag/nacht van de "jachtsneeuw" las ik ergens . Klinkt wel als.....binnenblijven als heyt nie anders kan, nouja binnen ................................sleeen natuurlijk WEL enzo :-)

A3 , ja je mag ook wel m'n " Rapallie"dan lenen, ziet er uit als imposant span honden lijkt me, kan je zoon best mee voor de dag komen zeg moar . Dan schieten zelfs de sneeuwpoppen aan de kant :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Adrie, Diesel en Jen,

Nou, heb al even op buienradar en sneeuwradar gekeken.... denk dat ik in de prijzen ga vallen. Even over zevenen van huis.... zoals het er nu naar uitziet in het midden van de bui dan.

Eerst dan maar even een lekker bakkie koffie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het lijkt er een beetje op dat we een sneeuwstorm krijgen, zoals ik me kan herinneren van toen ik heel jong was, gewoon weer veul, maa geloof dan dat wij tot 8.00 moeten wachten, gister toch al zo'n 15 cm.

A3 ja het zijn honden, "het Rapalje" , maar op z'n Drents: ut Rapallie. Mama is sint-Bernhard en papa kruising Duitse Dog en dan 4 puppies daarvan, waarvan de grootste zo'n 90 kilo weegt. Sinds we hier wonen hebben we al 2 van de 3 winters ingesneeuwt gezetten, dus we hebben het al vaker over een grote slee gehad voor als ze ouder dan 2 jaar zouden zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...