Spring naar bijdragen

Zaterdag,8 december 2012


Hanneke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 278
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja witje, maar soms (ik toch) bevind me plots in een situatie waar ik precies geen controle meer in heb. Nu dus.

Alles is aan het lopen, no way back for me. Alleen angst......what have i done?

Ergste is dat ik wil drinken als een tempelier, gewoon om dit zachter te maken. Oh ja, dit helpt niet, integendeel, i know......maar toch :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha Jenneke, het is precies redelijk gegaan, ondanks de mankementen?

laat het lief nu maar wat voor u extra zorgen hoor!

WijnandA, de eerste keer struikelen na al die goede voornemens en goed gevoel is heel pijnlijk, hé? Maar het is niet echt abnormaal, als dat een troost kan wezen. Morgen gewoon volle moed opnieuw er tegen aan. Zo leer je je eigen proces langzaam aan beter en beter kennen. Hou je vast aan heel die periode dat je wel al je doel hebt gehaald!

Het is hier ook in huis, op straat, vreemd rustig. Zelfs ik keek even naar de film van Bill.

Maar zelfs dat vond ik te rustig. Trachten mn hoofd dan maar in 'rustig-aan' modus te zetten...

Dus Will, zitten we zo samen rustig de rust te ondergaan, mijmerend, mag ook is ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag/moet het nu allemaal zelf doen Jen.

Als het goed is, heb je genoeg ondergrond om

dat te doen.

En weet je, zoek hier desnoods mensen, waar je

tegenaan kan leunen als je moeilijk zit.

Want soms is de realiteit een beetje hard, aan de

andere kant ook heel mooi.

Het is wat jij er van maakt en van welke kant je het bekijkt, denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hetzelfde als Marcel.

Ik was echt ontroerd door alle reacties hier. Alsof ik toch een beetje gedragen word. Ook al is het dan virtueel, jullie zijn natuurlijk ook mensen van vlees en bloed.

Lavendelke, hoe gaat het met u? En met stiefzoon?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will, ik zou het niet groter maken dan het is.

What have U done. Nou, je bent gaan samenwonen met een vrouw die kinderen heeft.

Nu vraag je je af of je daar goed aan hebt gedaan. Dat mag, dat kan en dat doe je.

Maar wat is nou het ergste dat kan gebeuren???

Wat is nou echt zooo erg dat het onoverkomelijk is.

Keep it simple. En ja, dat je zin hebt om te zuipen snap ik wel. Maar de situatie zal morgen niet anders zijn.

Dus, bek opt stuur, en gaan!

Overweeg je opties, bekijk wat je kunt doen en beslis niet te rap.

Ik weet het. Ik heb makkelijk praten en dit is tegen mijn geloof. Mn eigen ervaring delen en geen advies. Ha, eat me.

Sterkte ermee kerel, het komt zoal het komt.

En t gaat zoals het gaat.

Niets is het waard te gaan drinken, niets!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was ik weer even.

@ Jen: jammer dat dingen niet gingen zoals jullie wilden, maar het belangrijkste was toch dat jouw woorden goed uitgesproken werden. Sterkte meis en ik ben blij voor je dat je een lief hebt! Dat gevoel van vrijheid begrijp ik ook.

@ Will: ik weet niet zo goed wat ik je kan zeggen. Proberen een beetje flexibel te zijn en alleen te vechten over dingen die er toe doen? Jouw auto, jouw beslissing; kinderen zijn háár kinderen enz.? Ik heb zo'n situatie nog nooit meegemaakt. KMW gewenst en vooral níet drinken hoor, dat maakt het alleen maar erger!

@ Wijnand: wat telt is dat je niet deed wat je jezelf beloofd had. Als je bij "wie is wie" leest, onlangs nog, is steeds de verzuchting dat men aan het begin van de dag voornemens was niet te drinken, maar tegen de avond toch zwichtte.

Jij weet hoe dat voor jou is. Nu doorgaan op de juiste weg voor jou! Succes.

@ Marcel: fijn dat je zo vrolijk bent. En uitgeslapen.:)

@ Bol: wat jammer van het werk dat dat laminaat gedeeltelijk krom is. Heb je het toch zelf moeten doen of kwam de beloofde hulp?

Voor vanavond meld ik me weer droog af. Welterusten allemaal, ook voor Witte en BamBam natuurlijk en tot morgen.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het mooi om te lezen dat jullie

hier zoveel steun ervaren Jen en Marcel

Het is fijn te weten dat er altijd een plek is waar iemand

is en waar je mee kan kletsen.

Ik wens jullie succes met alles en gebruik het forum

zo vaak als je het nodig hebt!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen, het gaat momenteel hier met allen vrij goed.

Stiefzoon is al het hele weekend zo zot als een mus, zo kennen we hem weer.

Het gaat sterk op en af naar gelang de medicatie. Dus leven we in het moment, hé.

Hoe is het met de nieuwe hond?

En het is waar, hoe virtueel hier ook, het blijft voor mij toch ook een rode draad door de dag, een ankerpunt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een lieve reacties hier toch. Ik ben de laatste tijd bijna nooit of zelden hier. Geef amper commentaar op anderen in nood, maar elke keer kom ik terug, zelf radeloos of relatietieloos. ik probeer soms te volgen, drink niet of heel weinig. Maar heb mijn momenten. Niets is heilig, alles is het waard.

En wat nu ? Doorgaan, beginnen zuipen, pillen slikken of mijn kop in het zand steken. Wat was het leven ooit simpel. En weet je wat ?

Ik heb nooit zelfdoders kunnen begrijpen, maar de laatste tijd meer en meer, en nee, ik ga dit nooit doen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb me vanmorgen op het dagpact gezet

Maar het is me niet gelukt

we hadden een broer en zussen dag

en vlak voor het avondeten is het borreltijd en mag iedereen zichzelf inschenken

en dan ben ik weer verloren

iIK KAN DAT NIET!!!!!!

ik wil nergens meer heen waar ikzelf wat in mag schenken.

Ik ben daar te slap voor

morgen beloof ik jullie dan drink ik niet!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will, ik weet niet of ik dit kan en mag zeggen.

Degene waar ik echt van hield is bij me weg gegaan vanwege de drank, vanwege het feit dat ik me niet kon uiten, vanwege het feit dat ik niet kon zeggen dat ik verschrikkelijk veel van haar hield.

Alles hield ik maar in dat enorme hoofd van me, al mijn gevoelens.

Je begint nu een relatie en het echte houden van moet nog komen.

Leer elkaar kennen, leer te lachen om de foutjes die jullie allebei maken.

En leer praten.

Iedere nieuwe relatie is weer een uitdaging, om het beter te doen dan de vorige relatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...