witte Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Kijk naar je onderschrift Marcel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Ik mag geen foto's plaatsen hier witje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Ja witje, maar soms (ik toch) bevind me plots in een situatie waar ik precies geen controle meer in heb. Nu dus. Alles is aan het lopen, no way back for me. Alleen angst......what have i done? Ergste is dat ik wil drinken als een tempelier, gewoon om dit zachter te maken. Oh ja, dit helpt niet, integendeel, i know......maar toch :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Marcelleke, je laat me lachen, dankjewel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 ha Jenneke, het is precies redelijk gegaan, ondanks de mankementen? laat het lief nu maar wat voor u extra zorgen hoor! WijnandA, de eerste keer struikelen na al die goede voornemens en goed gevoel is heel pijnlijk, hé? Maar het is niet echt abnormaal, als dat een troost kan wezen. Morgen gewoon volle moed opnieuw er tegen aan. Zo leer je je eigen proces langzaam aan beter en beter kennen. Hou je vast aan heel die periode dat je wel al je doel hebt gehaald! Het is hier ook in huis, op straat, vreemd rustig. Zelfs ik keek even naar de film van Bill. Maar zelfs dat vond ik te rustig. Trachten mn hoofd dan maar in 'rustig-aan' modus te zetten... Dus Will, zitten we zo samen rustig de rust te ondergaan, mijmerend, mag ook is ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Je mag/moet het nu allemaal zelf doen Jen. Als het goed is, heb je genoeg ondergrond om dat te doen. En weet je, zoek hier desnoods mensen, waar je tegenaan kan leunen als je moeilijk zit. Want soms is de realiteit een beetje hard, aan de andere kant ook heel mooi. Het is wat jij er van maakt en van welke kant je het bekijkt, denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 En ik dank jullie voor het zijn, hoe alleen ik me ook voel, ik kan altijd hier aankloppen. Tnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Hetzelfde als Marcel. Ik was echt ontroerd door alle reacties hier. Alsof ik toch een beetje gedragen word. Ook al is het dan virtueel, jullie zijn natuurlijk ook mensen van vlees en bloed. Lavendelke, hoe gaat het met u? En met stiefzoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Will, ik zou het niet groter maken dan het is. What have U done. Nou, je bent gaan samenwonen met een vrouw die kinderen heeft. Nu vraag je je af of je daar goed aan hebt gedaan. Dat mag, dat kan en dat doe je. Maar wat is nou het ergste dat kan gebeuren??? Wat is nou echt zooo erg dat het onoverkomelijk is. Keep it simple. En ja, dat je zin hebt om te zuipen snap ik wel. Maar de situatie zal morgen niet anders zijn. Dus, bek opt stuur, en gaan! Overweeg je opties, bekijk wat je kunt doen en beslis niet te rap. Ik weet het. Ik heb makkelijk praten en dit is tegen mijn geloof. Mn eigen ervaring delen en geen advies. Ha, eat me. Sterkte ermee kerel, het komt zoal het komt. En t gaat zoals het gaat. Niets is het waard te gaan drinken, niets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Was ik weer even. @ Jen: jammer dat dingen niet gingen zoals jullie wilden, maar het belangrijkste was toch dat jouw woorden goed uitgesproken werden. Sterkte meis en ik ben blij voor je dat je een lief hebt! Dat gevoel van vrijheid begrijp ik ook. @ Will: ik weet niet zo goed wat ik je kan zeggen. Proberen een beetje flexibel te zijn en alleen te vechten over dingen die er toe doen? Jouw auto, jouw beslissing; kinderen zijn háár kinderen enz.? Ik heb zo'n situatie nog nooit meegemaakt. KMW gewenst en vooral nÃet drinken hoor, dat maakt het alleen maar erger! @ Wijnand: wat telt is dat je niet deed wat je jezelf beloofd had. Als je bij "wie is wie" leest, onlangs nog, is steeds de verzuchting dat men aan het begin van de dag voornemens was niet te drinken, maar tegen de avond toch zwichtte. Jij weet hoe dat voor jou is. Nu doorgaan op de juiste weg voor jou! Succes. @ Marcel: fijn dat je zo vrolijk bent. En uitgeslapen. @ Bol: wat jammer van het werk dat dat laminaat gedeeltelijk krom is. Heb je het toch zelf moeten doen of kwam de beloofde hulp? Voor vanavond meld ik me weer droog af. Welterusten allemaal, ook voor Witte en BamBam natuurlijk en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Ik vind het mooi om te lezen dat jullie hier zoveel steun ervaren Jen en Marcel Het is fijn te weten dat er altijd een plek is waar iemand is en waar je mee kan kletsen. Ik wens jullie succes met alles en gebruik het forum zo vaak als je het nodig hebt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Truste Lytse, slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Jen, het gaat momenteel hier met allen vrij goed. Stiefzoon is al het hele weekend zo zot als een mus, zo kennen we hem weer. Het gaat sterk op en af naar gelang de medicatie. Dus leven we in het moment, hé. Hoe is het met de nieuwe hond? En het is waar, hoe virtueel hier ook, het blijft voor mij toch ook een rode draad door de dag, een ankerpunt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Zo zot als een mus klinkt goed Van onze nieuwe hond zou ik hetzelfde kunnen zeggen. Ze heet dan ook Loca. Johan, gij zijt dan ook een specialleke he. Maar hoe is het nu met uw buizen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Wat een lieve reacties hier toch. Ik ben de laatste tijd bijna nooit of zelden hier. Geef amper commentaar op anderen in nood, maar elke keer kom ik terug, zelf radeloos of relatietieloos. ik probeer soms te volgen, drink niet of heel weinig. Maar heb mijn momenten. Niets is heilig, alles is het waard. En wat nu ? Doorgaan, beginnen zuipen, pillen slikken of mijn kop in het zand steken. Wat was het leven ooit simpel. En weet je wat ? Ik heb nooit zelfdoders kunnen begrijpen, maar de laatste tijd meer en meer, en nee, ik ga dit nooit doen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Niet zo dramatisch doen Will alsjeblieft zeg. Ga lekker slapen en morgen ziet alles er weer anders uit. Pc uit, luiken dicht en goed doorademen tot je in slaap valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Extreme Couponing, hoe zou dat werken? Ik wil ook wel voor 600 euro boodschappen halen en slechts 25 euro afrekenen. Sorry, val even tussendoor. Maar vroeg het me echt af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 ik heb me vanmorgen op het dagpact gezet Maar het is me niet gelukt we hadden een broer en zussen dag en vlak voor het avondeten is het borreltijd en mag iedereen zichzelf inschenken en dan ben ik weer verloren iIK KAN DAT NIET!!!!!! ik wil nergens meer heen waar ikzelf wat in mag schenken. Ik ben daar te slap voor morgen beloof ik jullie dan drink ik niet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Hee Akkie, ik vergeet jou helemaal gedag te zeggen en ik had je nog wel gezien....... solly:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Deal truitje. Wees maar blij dat je er niet blij om bent dat je toch gedronken hebt. Dat is al een mooie stap vooruit. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Will, ik weet niet of ik dit kan en mag zeggen. Degene waar ik echt van hield is bij me weg gegaan vanwege de drank, vanwege het feit dat ik me niet kon uiten, vanwege het feit dat ik niet kon zeggen dat ik verschrikkelijk veel van haar hield. Alles hield ik maar in dat enorme hoofd van me, al mijn gevoelens. Je begint nu een relatie en het echte houden van moet nog komen. Leer elkaar kennen, leer te lachen om de foutjes die jullie allebei maken. En leer praten. Iedere nieuwe relatie is weer een uitdaging, om het beter te doen dan de vorige relatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Ja het werkt echt zo dat als iemand iets triggerents, intrigerends of weet ik veel wat voor mooie woorden er nog meer zijn, dan ga ik daar chattechnisch gezien eerst op in. En trouwens jou zie ik altijd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Tikkende tijdbom is en beetje overdreven, maar weet het even niet goed meer. Ik ga slapen, morgen andere dag, betere dag. Ly.xoxo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Zou ik ook moeite mee hebben Truitje. Daarom zit ik hier als kluizenaar al weken alleen met PC en TV aan. Bevalt me best moet ik zeggen. Ik zoek beslist geen mensen op de eerste tijd. Overal is altijd drank waar ik kom. Dus dan maar ff niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden