Madeleine Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 22 jaar gooi je er niet zomaar uit. Op 'mijn' forum zit een meid die haar vriend, gewelddadig e.d., na 5/6 jaar moet dumpen. Wel een hele andere achtergrond. Maar makkelijk wordt het nooit. Maar kies voor wat voor jou beter is. En als het beter is dat hij blijft, dan is dat ook een keuze. Jouw keuze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Smik, Als ie morgen gekalmeerd is, kunnen jullie misschien wel praten. Niets, maar dan ook niets is het waard te gaan drinken. Je nuchterheid als hoogste goed, wat Tina ook al zei... Dat is een zin die in mijn kop gestampt zit, als een mantra. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Haha smikkie en jij gaat het wel redden. anders heet jij geen smikkie meer laat hem maar eens een poepie ruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Jij gaat het zeker redden, smikkie! En voor jou open ik nog graag een date-draadje op dit forum. Gaan we samen op zoek! Voor jou en mij dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 of samen een span Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 en ik kruip onder de wol Bbbrrrr het lijkt wel winter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 knorretje ook nog in the house..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Al 22 jaar Smik, amai. Misschien kunnen jullie er morgen rustiger over praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Ik mag sommige woorden niet zeggen op het forum, dus beperk me tot 'vrienden met meer'. Werkt trouwens ook niet, moet ik eerlijk zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Ik zeg het vanuit mijn ervaring, Smik. Ik zei niet hetzelfde als je vriend, dat je weer kon gaan zuipen. Ik zei juist dat niets het waard is om te gaan drinken. Lijkt me precies omgekeerd. En een relatiecrisis zou voor mij gevaarlijk zijn. Dan hoop ik dat jullie mij eraan helpen herinneren dat niets....enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Smikkie ff een arm om je heen leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Juist niet, Smik. Ik ken je als een zorgzame man met een groot, liefdevol hart! Hou het bij jezelf nu. Laat jezelf niet teveel pijn doen. Kijk wat voor moois je allemaal opgebouwd heb! Je doet het zo goed, ook alleen. Weet ik zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Smikkie is een man? :$ Sabine, waar ben je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Hahaha. Ja Smik is een man. Gaan we weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Madeleine; ik ben zojuist in de auto gestapt, naar de Albert Heijn gereden om daar drank te halen, ik heb daar naar alle flessen staan kijken en mezelf en toen heb ik de drank laten staan en een zakje sla, olijven en chocoladereep meegenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Opheb een lange drukke dag gehad en heb wel wat terug gelezen maar niet in me op genomen. Dus ga ik ook niet persoonlijk reageren. Wel wil ik iedereen alle kracht toewensen die nodig is om niet te drinken. Ik meld me droog af! Liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 En ik meld me hierbij ook droog af, het was een lastige 1e dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 @ Sabine SUPERwoman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Originally posted by: Smikkie Originally posted by: Sabine81Madeleine; ik ben zojuist in de auto gestapt, naar de Albert Heijn gereden om daar drank te halen, ik heb daar naar alle flessen staan kijken en mezelf en toen heb ik de drank laten staan en een zakje sla, olijven en chocoladereep meegenomen.quote> Ja jaBen even wantrouwend lol.quote> Als ik het mee zou hebben genomen zou je me hier niet zien Smikkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 En ik heb die chocoladereep naar binnen gepropt natuurlijk Rose dankje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Zo mensen het is weer tijd om te doesjen, dan H.v. Ned. te kijken en dan hup m'n bed weer in. trusten slaap lekker en tot morgen weer:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Ow en nog een kaki Thanks Smik, jij ook zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Originally posted by: Sabine81Madeleine; ik ben zojuist in de auto gestapt, naar de Albert Heijn gereden om daar drank te halen, ik heb daar naar alle flessen staan kijken en mezelf en toen heb ik de drank laten staan en een zakje sla, olijven en chocoladereep meegenomen.quote> Toppie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Sabine heeft vanavond wel gelijk, met drank hadden we haar vanavond hier niet teruggezien. En ik wilde het vragen, maar wilde het haarzelf even laten doen. Zoals we het allemaal een keer zelf hebben gedaan. En ik ga nu zeggen dat ik vanavond heb gedronken. Gwen vroeg gisteren of ik geen trek meer had nadat ik had gedronken, gisteravond, en dat had ik ook niet meer. Maar ik heb vannacht weer geesten gezien om vijf uur nog Ruzzle te spelen, en nu durf ik niet meer te slapen. Moet er weer even doorheen, geesten bestaan niet, maar dacht dat ze me continu in de hielen zouden bijten of dat ze opeens zouden zeggen 'hier ben ik'. Sorry.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Dat is de vreemdste smoes die ik al gelezen heb, Madeleine. Ik moet er eigenlijk wel om glimlachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden