Spring naar bijdragen

Maandag 10 december 2012

will

Aanbevolen berichten

22 jaar gooi je er niet zomaar uit.

Op 'mijn' forum zit een meid die haar vriend, gewelddadig e.d., na 5/6 jaar moet dumpen. Wel een hele andere achtergrond. Maar makkelijk wordt het nooit. Maar kies voor wat voor jou beter is. En als het beter is dat hij blijft, dan is dat ook een keuze. Jouw keuze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 235
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik zeg het vanuit mijn ervaring, Smik.

Ik zei niet hetzelfde als je vriend,

dat je weer kon gaan zuipen.

Ik zei juist dat niets het waard is om te gaan drinken.

Lijkt me precies omgekeerd.

En een relatiecrisis zou voor mij gevaarlijk zijn.

Dan hoop ik dat jullie mij eraan helpen herinneren

dat niets....enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Smikkie
Originally posted by: Sabine81
Madeleine; ik ben zojuist in de auto gestapt, naar de Albert Heijn gereden om daar drank te halen, ik heb daar naar alle flessen staan kijken en mezelf en toen heb ik de drank laten staan en een zakje sla, olijven en chocoladereep meegenomen.quote>

Ja ja

Ben even wantrouwend lol.quote>

Als ik het mee zou hebben genomen zou je me hier niet zien Smikkie ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Sabine81
Madeleine; ik ben zojuist in de auto gestapt, naar de Albert Heijn gereden om daar drank te halen, ik heb daar naar alle flessen staan kijken en mezelf en toen heb ik de drank laten staan en een zakje sla, olijven en chocoladereep meegenomen.quote>

Toppie!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sabine heeft vanavond wel gelijk, met drank hadden we haar vanavond hier niet teruggezien. En ik wilde het vragen, maar wilde het haarzelf even laten doen. Zoals we het allemaal een keer zelf hebben gedaan.

En ik ga nu zeggen dat ik vanavond heb gedronken. Gwen vroeg gisteren of ik geen trek meer had nadat ik had gedronken, gisteravond, en dat had ik ook niet meer. Maar ik heb vannacht weer geesten gezien om vijf uur nog Ruzzle te spelen, en nu durf ik niet meer te slapen. Moet er weer even doorheen, geesten bestaan niet, maar dacht dat ze me continu in de hielen zouden bijten of dat ze opeens zouden zeggen 'hier ben ik'.

Sorry....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...