will Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Gooooooood Fooorum Dat is al heeeeel lang geleden dat ik nog eens de eer heb gehad om te mogen openen. Niet in het minst om de grote "superbak" te mogen losgooien om half zes !! Hoe zit het nou met met VM ?? Heeft ze een ban, zo ja en waarom ? Heb dit blijkbaar gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Iemand koffie, thee, een koffiekoek ?? Noem maar op, heb nog enkele minuten tijd alvorenes te moeten vertrekken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Wind, regen en koude zijn mijn deel. Thuisfront ietsjes beter, maar bij God, het is nog niet gedaan hoor !! Voor het eerst in mijn leven kijk ik een beetje op tegen de komende feestdagen. Ik heb er geen of weinig gevoel bij. Voor het eerst is dit zonder Bazma of paps, dubbel dus. Afin, nu eerst dit gure weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Deze kanjer dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Goedemorgen Will, lekker die koffie.... Wil de kanjer bekijken maar de link werkt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Goedemorgen, Bedankt voor de koffie. Nu weer een nieuwe week met nieuwe kansen en mogelijkheden. Vergetende wat achter mij ligt en mij uitstrekkende naar wat voor mij ligt. Hoewel: Ik heb genoeg aan deze dag. Die ga ik weer nuchter proberen door te komen. Een fijne dag iedereen. DAGPACT: Hannekequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Link bijgewerkt, zat foutje in, scheepje dus los en onderweg. Voor mij nog een koffietje graag. DAGPACT: Hanneke Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Originally posted by: willVoor mij nog een koffietje graag.quote> Hoe wist jij dat ik aan het zetten was? Goedemorgen overigens Hanneke, Kameleon en Will.... das inderdaad een tijd geleden Will. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Heeeyyyyy Vonnekeeeee, cava jij ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Hier alles goed hoor Will, beetje te druk de afgelopen weken en ook de komende weken, moet toch iets gaan doen waardoor me dat niet iedere keer overkomt die laatste twee maandne van het jaar.... Maar ik las dat het jou niet zo goed lijkt te vergaan op het ogenblik he? Das minder en naar Will. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Tja Vonnie, up"s and down's he. Maar later meer, want we moge naar huis toe, Toedels, <3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Okido dan, toedels Willllll En trusten dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 goede morgen frummels weltrusten will is de kofie klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Oogjes even goed opendoen Igor, staat al voor je neus in jouw eigen dubbel grote mok. Ook een goede morgen overigens () Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 jan is ook al wakker. goede morgen. ik spring zo op de weegschaal hoor dus nog even wachten met het aanpassen van het draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Ik zie dat de draad op 10 okt. is geopend, hoop niet dat Will de bootjes twee maanden terug in de tijd heeft gestuurd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 hahaha goede morgen kameleon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Goedemorgen, ben door die datum van slag, vergeet ik jullie doodleuk goedemorgen te wensen. Durf nu niet meer om koffie te vragen:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 ik zal je een grote mok aanbieden? yvonne heeft genoeg gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Graag, met gekookte melk a.u.b. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Hihi.... koffie staat al voor je neus hoor Kameleon. Misschien dat Wil thuis nog even kijkt voor hij zijn bed in duikt en dan kan hij de datum veranderen. Mocht je het nog lezen Wil: ik weet niet wat de reden van de ban van VM is precies. Hond is inmiddels uitgelaten. En nu moet ik echt richting werk... Luitjes... maak er wat van vandaag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Wie wil er een stuk kerstbrood met roomboter? Is zo lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 Veel plezier op je werk Vonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst 10 december 2012 ik ga achter yvonne aan. fijne droge dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden